Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mag ik vragen: de eerste keer dat je een DVP bezocht, ben je toen klaargekomen? Hoeveel minuten ben je gebleven de eerste keer? En ben je vóór je eerste prostitutiebezoek al tussen een of meer vrouwen hun benen geweest?
Wat ook helpt is zorgen dat je een paar dagen niet bent klaargekomen als je een afspraak hebt, dus niet masturberen of sex
 
Mag ik vragen: de eerste keer dat je een DVP bezocht, ben je toen klaargekomen? Hoeveel minuten ben je gebleven de eerste keer? En ben je vóór je eerste prostitutiebezoek al tussen een of meer vrouwen hun benen geweest?
Mijn suggestie zou zijn om je tijd te nemen. Boek een dame voor een uur zodat je tijd hebt om rustig op te bouwen.

niets nefaster voor een orgasme dan tijdsdruk en de klok in de gaten moeten houden.
 
Mag ik vragen: de eerste keer dat je een DVP bezocht, ben je toen klaargekomen? Hoeveel minuten ben je gebleven de eerste keer? En ben je vóór je eerste prostitutiebezoek al tussen een of meer vrouwen hun benen geweest?
Ja ik was toen vrij jong, kwam heel makkelijk en snel klaar ;-) Had al een paar relaties gehad en intussen een gezin. Hoe lang zal het hebben geduurd die eerste keren. Lang geleden. Zeker niet langdurig, ik denk 15min.
 
Daar heb ik ook al aan zitten denken. Maar, als ik niet onmiddellijk in slaap val, is het erg moeilijk niet te masturberen, ik kan dan gewoon de slaap niet vatten.
Ik zou het echt eens proberen, een paar dagen niet klaarkomen, de sex is veel beter en het klaarkomen ook, veel intenser, dan heb je meer waar voor je geld ;) en daar kan de dvp niet eens wat aan doen dat verschil
 
Zo denken de dvp's niet ze willen dat je voor een uur kiest zijn ze verzekerd van meer geld. En als ze je vroegtijdig laten klaarkomen hebben ze gewonnen makkelijk verdient geld he.
Dan heb je niet met een dvp te maken maar met een echte hier! Ik heb ik heb lieverd een klant van een 3o minuten dan eentje van een uur die van 30 minuten heeft lekker genoten en is geen fortuin kwijt en die komt graag terug op korte termijn dan dan heb ik meer verdient dan eentje van een uur en zie je de eerste tijd niet meer terug te duur wat langer sparen ! Ik hoor het vele wandelaar graag vertellen van mij maakt het niet uit wat het gekost heeft ? Moet zeggen vele van de wandelaars moet er 2 dagen voor gaan werken voor dat uurtje plezier ! Dan liever wat kortere tijd besteden en goed koper da de wandelaar een keertje meer kan gaan ! Zo bouw ik een grote klanten bestand op (op langere termijn) en hoef me niet druk te maken of ik een bepaalde dag wel klanten zou hebben. Duur is niet altijd goed ?
 
Liever een halfuur harde seks waarin ik haar alle hoeken van de kamer laat zien dan al dat gepraat om de tijd mee vol te maken. Een uur is ideaal voor een dvp omdat de meeste klanten voortijdig klaarkomen in de praktijk wordt het uur vaak niet afgemaakt makkelijk verdient geld dus voor de dvp.
 
Laatst bewerkt:
Liever een halfuur harde seks waarin ik haar alle hoeken van de kamer laat zien dan al dat gepraat om de tijd mee vol te maken. Een uur is ideaal voor een dvp omdat de meeste klanten voortijdig vertrekken in de praktijk wordt het uur vaak niet afgemaakt makkelijk verdient geld dus.
voor mij is een uur een vluggertje😅
Neem toch graag de tijd om rustig op te bouwen: uitgebreid voorspel met wederzijdse massage, wederzijdse masturbatie, oraal verwennen, tongzoenen,….
Bij een date van 3 uur wordt er toch voornamelijk seks gehad. Misschien een kleine break van 20 minuten na het eerste hoogtepunt waar er wat gepraat en geknuffeld wordt maar de rest is actie hoor.

Jammer voor mijn portemonnee natuurlijk dat ik geen voldoening haal uit korte dates😅
 
Ik zit eraan te denken wat het beste zou zijn voor mij: één keer een uur of vier keer een kwartier. :unsure: Aangezien ik tot nu slechts twee keer ben geweest, bij twee verschillende dames, zou ik eerst liefst zoveel mogelijk DVP's leren kennen, om uit te zoeken welke mij het meest bevalt. En dus slechts korte tijd gaan. Eens ik een heel goede ken, zou ik dan misschien eens voor drie kwartier of een uur kunnen gaan? Minder tijdsdruk = minder zenuwen.
 
Ik geef de voorkeur om voor een half uurtje sex te betalen en een uur binnen te blijven inclusief relaxt nagesprek. Dat zijn de toppertjes voor mij die ik regelmatig bezoek; half uur betalende klanten kunnen ook erg loyaal zijn.

Begrijp goed dat tijd geld is maar ik heb toch een beetje een "zonde van mijn geld" gevoel om voor een gesprek te betalen. Ik hoef een dvp ook niet meer persoonlijk te kennen; hoe minder ik weet hoe beter voor mijn gemoedsrust.
 
voor mij is een uur een vluggertje

Neem toch graag de tijd om rustig op te bouwen: uitgebreid voorspel met wederzijdse massage, wederzijdse masturbatie, oraal verwennen, tongzoenen,….

Bij een date van 3 uur wordt er toch voornamelijk seks gehad. Misschien een kleine break van 20 minuten na het eerste hoogtepunt waar er wat gepraat en geknuffeld wordt maar de rest is actie hoor.



Jammer voor mijn portemonnee natuurlijk dat ik geen voldoening haal uit korte dates
Je bedoeld voornamelijk lichamelijk contact op 3 uur.
Als je weet dat de gemiddelde penetratie tijdens een neukbeurt rond de 10 minuten ligt per rondje lijkt 3uur me straf.
Als je natuurlijk knuffelen, zoenen etc gaat meerekenen dan snap ik het beter.
Ik geloof dat @JokePrive hier een keertje zei dat de meeste mannen zelfs binnen de 5minuten klaarkomen. Toch een dame met enorme ervaring.
Maar 3uur knuffelen etc....ook leuk natuurlijk.
Korte dates zijn in vergelijking trouwens duurder. Dus als je niet veel date ben je idd beter af met iets langere.
 
Hoe lang ik ga hangt deels af van de prijszetting. Bij iemand die 100/120/140 vraagt ga ik langer afspreken dan iemand die 100/150/200 vraagt.

Bij een langere date gaat alles wat meer op het gemak. Wat meer tijd voor voorspel. En dan neem ik ook de tijd om de dame te verwennen wat ik bij een half uurtje niet doe.
 
Hoe lang ik ga hangt deels af van de prijszetting. Bij iemand die 100/120/140 vraagt ga ik langer afspreken dan iemand die 100/150/200 vraagt.

Bij een langere date gaat alles wat meer op het gemak. Wat meer tijd voor voorspel. En dan neem ik ook de tijd om de dame te verwennen wat ik bij een half uurtje niet doe.
klopt ook wel. Ik doe normaal gezien op een eerste afspraakje nooit langer dan 30 min. Of de prijs moest echt laag zijn en de recensies top.
Zo heb ik deze week een date van 2 uur met iemand die ik nog niet gedate heb. Doe ik bijna nooit.
 
Je bedoeld voornamelijk lichamelijk contact op 3 uur.
Als je weet dat de gemiddelde penetratie tijdens een neukbeurt rond de 10 minuten ligt per rondje lijkt 3uur me straf.
Als je natuurlijk knuffelen, zoenen etc gaat meerekenen dan snap ik het beter.
Ik geloof dat @JokePrive hier een keertje zei dat de meeste mannen zelfs binnen de 5minuten klaarkomen. Toch een dame met enorme ervaring.
Maar 3uur knuffelen etc....ook leuk natuurlijk.
Korte dates zijn in vergelijking trouwens duurder. Dus als je niet veel date ben je idd beter af met iets langere.
Seks is niet alleen penetratie hé. Zou toch duidelijk moeten zijn uit mijn post…
 
klopt ook wel. Ik doe normaal gezien op een eerste afspraakje nooit langer dan 30 min. Of de prijs moest echt laag zijn en de recensies top.
Zo heb ik deze week een date van 2 uur met iemand die ik nog niet gedate heb. Doe ik bijna nooit.
En wat maakt deze nieuwe dame zo bijzonder dat je voor een date van 2 uur kiest? vraagt ze niet veel geld of heeft ze veel goede recensies dat je het gok durft te nemen want 2 uur is wel erg lang. Je hoeft haar naam niet te noemen hoor maar ik vraag het puur uit nieuwsgierigheid.
 
En wat maakt deze nieuwe dame zo bijzonder dat je voor een date van 2 uur kiest? vraagt ze niet veel geld of heeft ze veel goede recensies dat je het gok durft te nemen want 2 uur is wel erg lang.
Ik vind 2 uur erg kort.

Het verschil is misschien dat jij alleen seks wilt. Dan is 2 uur inderdaad lang, gezien de gemiddelde vrijpartij 5,6 minuten duurt. Als ik bij een mooie vrouw ben, dan geniet ik ook van haar persoonlijkheid, de dingen die ze zegt en doet, de gesprekken die we samen hebben, de activiteiten die we samen ondernemen soms ook buiten de slaapkamer, de knuffels en kussen, haar aanblik, ….

Het gaat mij niet om de seks, dat is bijzaak, het gaat me om de intimiteit. ☺️
 
Ik vind 2 uur erg kort.

Het verschil is misschien dat jij alleen seks wilt. Dan is 2 uur inderdaad lang, gezien de gemiddelde vrijpartij 5,6 minuten duurt. Als ik bij een mooie vrouw ben, dan geniet ik ook van haar persoonlijkheid, de dingen die ze zegt en doet, de gesprekken die we samen hebben, de activiteiten die we samen ondernemen soms ook buiten de slaapkamer, de knuffels en kussen, haar aanblik, ….

Het gaat mij niet om de seks, dat is bijzaak, het gaat me om de intimiteit. ☺️
En daar zit ik dus niet op te wachten want dit neigt meer naar een relatie. Maar ik snap dat er mannen zijn die daar de behoefte aan hebben om met een dvp te praten alsof ze samen een relatie hebben. Als je daar van genieten kan dan moet je het vooral blijven doen.
 
Laatst bewerkt:
En wat maakt deze nieuwe dame zo bijzonder dat je voor een date van 2 uur kiest? vraagt ze niet veel geld of heeft ze veel goede recensies dat je het gok durft te nemen want 2 uur is wel erg lang. Je hoeft haar naam niet te noemen hoor maar ik vraag het puur uit nienieuwsgierigheid.
De combinatie. 130 per uur is echt niet veel en de recensies zijn top.
 
Ik vind 2 uur erg kort.

Het verschil is misschien dat jij alleen seks wilt. Dan is 2 uur inderdaad lang, gezien de gemiddelde vrijpartij 5,6 minuten duurt. Als ik bij een mooie vrouw ben, dan geniet ik ook van haar persoonlijkheid, de dingen die ze zegt en doet, de gesprekken die we samen hebben, de activiteiten die we samen ondernemen soms ook buiten de slaapkamer, de knuffels en kussen, haar aanblik, ….

Het gaat mij niet om de seks, dat is bijzaak, het gaat me om de intimiteit. ☺️
Ja, dat heb ik nu net al bij men partner. 24/7.
 
Hoe lang ik ga hangt deels af van de prijszetting. Bij iemand die 100/120/140 vraagt ga ik langer afspreken dan iemand die 100/150/200 vraagt.

Neemt bij de meeste DVP's het tarief eigenlijk lineair toe naarmate je langer wilt blijven? Of geldt de wet van "veel in één keer kopen = in verhouding goedkoper"? Hoeveel vragen de meesten om een uur te mogen blijven? (Gesteld dat ze hun belofte waar maken)
 
Neemt bij de meeste DVP's het tarief eigenlijk lineair toe naarmate je langer wilt blijven? Of geldt de wet van "veel in één keer kopen = in verhouding goedkoper"? Hoeveel vragen de meesten om een uur te mogen blijven? (Gesteld dat ze hun belofte waar maken)
Bij dezelfde tijdseenheid is mijn ervaring in privehuizen lineair. Die prijzen zijn maximaal voor een uur, en een uur is een uur, al is het het tweede of derde uur. Misschien kan het wel goedkoper bij bepaalde huizen, maar heb ik nog nooit meegemaakt en is me ook nooit aangeboden. Ik vermoed dat het bij thuiswerkers eerder gebeurt dat het bij een langere afspraak goedkoper is, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan