Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij prive-ontvangst ook mits je de dure dames neemt de goedkopere zijn niet betrouwbaar.Ik ga altijd voor half uurtje, bij zowel ramen als prive ontvangst. Bij ramen is een half uur meestal ook wel een half uur,
Voor mij is het iets waar ik graag geld voor opzij zet en haal meer uit een lange date. Maar het moet natuurlijk wel kunnen.4 uur bij een dvp.. had ik maar dat budget..![]()
Persoonlijk vind ik twee uur dan meer een mooi alternatief...Voor mij is het iets waar ik graag geld voor opzij zet en haal meer uit een lange date. Maar het moet natuurlijk wel kunnen.
Dus zonder condoom?Persoonlijk ga ik voor minimaal een uur en met badderen zelfs 2 uur.
Nu ben ik een persoon die altijd nieuwsgierig is naar de persoon. Als een dame mij goed bevalt kom ik graag terug als vaste klant.
Ik hou van rustig aan doen, masseren, olie, elkaar lekker geil maken en dan pas neuken. Dan is een vluggertje niet handig.
Ondanks die voorkeur is m'n leukste date een vluggertje met een kleine slanke jonge Roemeense op het Zandpad in Utrecht.
Ze gaf mij een tongzoen, we rukten elkaars broekjes naar beneden. Ik duwde haar tegen de muur en neukte haar in staande positie. Ik kwam klaar en rekende af. Daarna ging pas het gordijn dicht zodat ze discreet de sperma uit haar poes kon vegen. Totale actie was 4 minuten.![]()
De dvp's hebben liever dat je voor een uur of langer kiest omdat ze dan meer verdienen. Al hopen de dvp's stiekem dat je snel klaarkomt en vertrekt, al zullen de goede dames dat niet laten blijken en hun best blijven doen. De slechte dames daarentegen laten dat wel blijken, doormiddel van ongeïnteresseerd doen en allerlei andere trucjes. Vaak zijn dat de goedkope dvp's die veel klanten krijgen en daardoor snel vermoeid raken, of de dvp's die alleen uit zijn op snel geld verdienen en met opzet goedkoop adverteren om klanten te lokken.Tussenstand (ja ik heb vrij vandaag en het is beredruk in de winkels).
De vraag was:Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?
Het antwoord is (roffelderoffel):
- Het antwoord hangt af van de persoon zelf, waar die van houdt en wat zijn mogelijkheden zijn zoals hoeveelheid geld of beschikbare tijd.
- Er zijn antwoorden allerlei soorten duur zoals 30 minuten, 1 uur of zelfs 4 uur.
- Het is onbekend wat het vaakste voorkomt. Wel heeft 1 DVP aangegeven dat het meestal om een uur of langer gaat bij haar klanten.