Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als heer of als dame?

Erojobs en Eromarkt zou kunnen maar niet veel waard
Als heer.. Dus ik zoekend naar vrouwen die reageren op mijn advertentie. Echt al hele leuke date's gehad met meiden die zelf nooit een advertentie zouden plaatsen, maar mij vonden door mijn advertentie via SJ. Maar ik ga mezelf natuurlijk niet op zo'n site met een krant van vandaag en foto verifiëren.
Okee tnx, ik ga die websites eens uitpluizen
 
Maar je hoeft je als heer niet te verifiëren,
Tenzij je betaalde diensten aanbiedt? In mijn geval hoefde ik (in de Betaalde Contact Gezocht rubriek) me nooit te verifiëren.
 
Ik kijk nog wel eens op SJ, maar dat is vaak tegen beter weten in en bij gebrek aan goede alternatieven. Ik date voornamelijk met dames uit mijn eigen netwerk en heb zelden nog paydates via Kinky of SJ. De dames die ik ken heb ik wel leren kennen via deze sites, maar die zijn gestopt met adverteren En werken nu met vaste klanten. Gewoon betaald, maar nog wel voor de oude tarieven. Ik vind Kinky net zo hard achteruit gegaan trouwens. Als ik eerlijk ben heb ik dit jaar nog maar één date via SJ geregeld, verder ben ik afgehaakt bij verzoeken van vooraf betalen of video bellen of niet eens de moeite genomen om te reageren.
 
Oké, raar, ik niet.

Een vrij stomme ervaring dat ik had met SJ was dat een advertentie van mij werd geweigerd toen ik een stockfoto gebruikte, in die foto kwamen geen mensen voor, was puur voor de sfeerimpressie, De redenering van hun was "foto is duidelijk niet van u". Die site staat vol met advertenties van dames criminelen met nep foto's maar bij mij gaan ze dan opeens heel strik doen, en terwijl andere mannen ook keihard stockfoto's of illustratie die ergens van het internet geplukt zijn gebruiken, tenzij SJ vol met fotograven en tekenaars zit? Ik denk van niet.

Was ook duidelijk niet mijn intentie om mensen te belazeren. Misschien werd mijn advertentie gekeurd door een persoon die mijn mailtjes over nepdames zat was. :)
 
Ik snap niet dat jij dat niet hebt. Ik heb het weer even geprobeerd.. Maar mijn nieuwe advertentie wordt wel goedgekeurd zegmaar, maar komt niet online te staan omdat er met rode letters staat dat ik mijn profiel moet verifiëren. Ook kan ik oudere advertentie niet wijzigen of online zetten..
 
Sexjobs is, zeker de laatste 2 a 3 jaar, helaas echt af aan het glijden. Vroeger was adverteren makkelijk, gratis en vaak nog effectief ook. Genoeg leuke dates gehad met studentes, amateur dames, getrouwde dames, noem maar op. Er was echt vraag en aanbod ook van dames die zelf een advertentie hadden staan. Uiteraard zaten er toen ook al fakers en oplichters maar dat is en blijft een kwestie van filteren en een beetje mazzel hebben.

Nu is adverteren op sexjobs duur, moeilijk en vaak niet effectief. Ik update mijn advertentie eens of twee keer per maand en dat kost telkens rond de 4 euro, doe ik dat niet krijg ik totaal geen reactie. Met update mondjesmaat maar niet meer de dames van weleer. Lijkt wel of die allemaal wegblijven, blijkbaar moeten dames zichzelf ook verifiëren aan de hand van een ID. Dat gaat natuurlijk bijna geen enkele dame doen...

Op zich natuurlijk goed dat er wat strenger opgetreden wordt tegen fake en fraude maar toch staan er nog steeds tientallen nep advertenties die dagelijks omhoog geplaats worden. Zolang men dagelijks een gold of silver advertentie wil betalen maakt dat blijkblaar dus niet uit. Ook dezelfde advertenties van mannen zie ik steeds bovenaan staan, benieuwd wat die maandelijks alleen daar al aan kwijt zijn.

Echt een alternatief is er helaas voor mij niet daar ik mijn contacten voornamelijk uit amateur probeer te halen maar zo leuk als eerst is het allang niet meer wat mij betreft.

L82.
 
Ook meer mannen hebben de amateurs ontdekt. Dat maakt de spoeling dunner.
Amateur dames is gewoon veel leuker dan al die arrogante beroeps , die zichzelf helemaal geweldig vinden ( die lees je hierook) .
Je moet er moeite voor doen , maar je ervaringen zijn zoveel mooier , en vaak kan er ook meer .
Dat mag 10 € per maand kisten , dat moet geen punt zijn denk ik.
Gewoon stug door zoeken. Je moet daar ook je aardigheid een beetje in hebben.
 
Ik snap niet dat jij dat niet hebt. Ik heb het weer even geprobeerd.. Maar mijn nieuwe advertentie wordt wel goedgekeurd zegmaar, maar komt niet online te staan omdat er met rode letters staat dat ik mijn profiel moet verifiëren. Ook kan ik oudere advertentie niet wijzigen of online zetten..

Lijkt meer met je profiel dan met je advertentie te maken hebben, als ik het zo lees? Heb je de link in de verificatie email geklikt toen jij je profiel aanmaakte?
 
Ik gebruik SJ voor gangbangs.
Kinky voor transsexuelen.
En SL voor de amateurs die geen geld vragen, maar af en toe uit hun huiselijke sleur willen.

SJ en Kinky zijn altijd snel geregeld, omdat de dames betaald worden.
SL heeft een langere adem nodig en is een paysite. Deze dames zijn kieskeuriger in hun contacten en hebben meestal maar 1 of 2 mannen waar ze me afspreken.
 
Ook meer mannen hebben de amateurs ontdekt. Dat maakt de spoeling dunner.
Amateur dames is gewoon veel leuker dan al die arrogante beroeps , die zichzelf helemaal geweldig vinden ( die lees je hierook) .
Je moet er moeite voor doen , maar je ervaringen zijn zoveel mooier , en vaak kan er ook meer .
Dat mag 10 € per maand kisten , dat moet geen punt zijn denk ik.
Gewoon stug door zoeken. Je moet daar ook je aardigheid een beetje in hebben.
Nee dat het ongeveer een tientje per maand kost is ook het punt niet, punt is de weinige en vooral waardeloze reacties die ik ontvang. Dat was eerst echt veel meer en beter. Nu ook zo onoverzichtelijk met al die categorieën.

Veel copy/paste reacties of iets in de trend van: ''nog op zoek?'', ''Ik wil wel''. Dames nemen vaak niet eens de moeite om een normale reactie te versturen waarin ze zichzelf even netjes voorstellen et cetera. Laat staan dat ze een advertentie goed lezen.

Ook stukken minder amateur meiden en dames die iets spannends zoeken, dat komt puur door al die klote aanpassingen van de laatste tijd waarin sexjobs de zakken vult en de fun voor de oprechte bezoeker grotendeels heeft weggehaald.

Heb het nog meegemaakt als gratis site, destijds nog nooit van credits kopen gehoord. Helaas destijds overgenomen door dat tease media die er een commercieel gedrocht van hebben gemaakt in mijn ogen. Geef mij het 'oude' sexjobs maar weer maar dat zal niet meer gebeuren vrees ik...

L82.
 
Ik gebruik SJ voor gangbangs.
Kinky voor transsexuelen.
En SL voor de amateurs die geen geld vragen, maar af en toe uit hun huiselijke sleur willen.

SJ en Kinky zijn altijd snel geregeld, omdat de dames betaald worden.
SL heeft een langere adem nodig en is een paysite. Deze dames zijn kieskeuriger in hun contacten en hebben meestal maar 1 of 2 mannen waar ze me afspreken.
Wat is SL als ik vragen mag?
 
Toch vind ik SJ nog wel nuttig ondanks al die fakers
Ik heb er zelf een paar advertenties op staan waarop ik af en toe response krijg en zo nu en dan een dame mag bezoeken.
Verder mag je ,als je aangemeld bent ongeveer 30 keer achter elkaar reageren op een advertentie
Ik maak een tekst, kopieer die, en stuur steeds dezelfde tekst naar 30 dames die ik aantrekkelijk vind , daarop krijg ik zo'n 10 reacties van dames die toch echt willen afspreken.
De leukste vereer ik met een bezoek, het werkt altijd.
Maar het is waar, van de site is niet veel meer over.
Lang geleden was er zelfs een chatroom waarin mannen , geile dames en stelletjes zaten, soms gaven die stelletjes een seks showtje en met de dames kon je een afspraakje maken .
Misschien zijn er nog mannen hier die zich dat herinneren ?
 
Kortgeleden heb ik via SJ nog wel mijn 1e mvm trio gedaan. Maar dat was wel na lang zoeken en reageren op allerlei advertenties.

Ook zo lomp, zetten ze in hun advertentie "stel jezelf even voor, en stuur ook even een foto mee"
Hoe dan? Je moet eerst elkaars mail hebben. Voor zover ik weet kun je geen fotos meesturen in het 1e contact wat je legt via de site.

Verder wel eens voor niks gereden, bedreigd met doorsturen van mijn profiel naar "social media vrienden" (ik heb geeneens social media 🤣🤣)

Verder weinig successen geboekt met SJ.
Doe mij maar Kinky (als ik even een keer iets anders wil ipv een raamdame)
Maar daarvan was er ook maar 1 top, en de rest allemaal van een zwak tot net voldoende.
 
Ook meer mannen hebben de amateurs ontdekt. Dat maakt de spoeling dunner.
Amateur dames is gewoon veel leuker dan al die arrogante beroeps , die zichzelf helemaal geweldig vinden ( die lees je hierook) .
Je moet er moeite voor doen , maar je ervaringen zijn zoveel mooier , en vaak kan er ook meer .
Dat mag 10 € per maand kisten , dat moet geen punt zijn denk ik.
Gewoon stug door zoeken. Je moet daar ook je aardigheid een beetje in hebben.
Inderdaad, een amateurdame is een wereld van verschil en vaak goedkoper ook, maar uitzonderingen zijn er, met onze Joke hier is niets mis :)
 
Ik kijk nog wel eens op SJ, maar dat is vaak tegen beter weten in en bij gebrek aan goede alternatieven. Ik date voornamelijk met dames uit mijn eigen netwerk en heb zelden nog paydates via Kinky of SJ. De dames die ik ken heb ik wel leren kennen via deze sites, maar die zijn gestopt met adverteren En werken nu met vaste klanten. Gewoon betaald, maar nog wel voor de oude tarieven. Ik vind Kinky net zo hard achteruit gegaan trouwens. Als ik eerlijk ben heb ik dit jaar nog maar één date via SJ geregeld, verder ben ik afgehaakt bij verzoeken van vooraf betalen of video bellen of niet eens de moeite genomen om te reageren.
Vaste dames heb ik ook, leuk maar het onbekende blijft toch trekken bij mij
 
@richard Snep : Of wat dacht je van dames met een schuld, die graag meermaals met je daten maar dan wel eerst € 3000 in een keer vooraf willen:rolleyes:... Of zelfbenoemde 'high class' dames die niet eens een fatsoenlijke foto hebben maar wel honderden euro's per uur vragen... Of suikernichtjes die duizenden euro's per maand vragen maar geen seks willen (op SEXjobs?) of dames die je wel even in je gezicht willen spugen voor een paar € 100 (nee dank je?) en zo zijn er nog wel veel meer.
Als ik in mijn gezicht gespuugd wil worden pak ik in de Jumbo wel een willekeurige bij dr tieten.. krijg je spuug en een beetje sm, en dat voor niks 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan