Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..ook mannen faken (maar naaien mij niet ;-))
Als je serieus bent zijn er hier wel een paar honderd mannen die jou graag jouw avontuurtje gunnen
Misschien een gangbang ?
 
... mooi onderbouwd verhaal, inzichtvolle reactie etc, punten aan het scoren m.a.w. ...
Maar je hebt gelijk als je zegt dat er veel zielepoten op die site zitten
Overigens. zeg maar welk café ? ik zal er zijn als het niet aan de andere kant van Nederland is, en als het klikt. Ik neuk je met liefde
Oh Yeah Reaction GIF by Focus Features
 
T
Als je serieus bent zijn er hier wel een paar honderd mannen die jou graag jouw avontuurtje gunnen
Misschien een gangbang ?
Tuurlijk ben ik serieus, maar ik heb dit bericht niet geplaatst om mijzelf hier te promoten, maar om mijn gevoel over SJ te delen. N gangbang (ben gister trouwens nog naar PP geweest hmm, trouwens met helaas een hoop ons-kent-ons stellen) oid ga ik liever heen dan dit zelf te organiseren.
Ik reageer op mannen adv omdat hun verhaal voor mijn gevoel dan past bij mijn fantasie die ik ingevuld wil zien. En vraag mij niet naar mijn fantasie want die vertel ik toch niet (om niet nog meer mails in mijn ontplofte box te krijgen)
X
 
T

Tuurlijk ben ik serieus, maar ik heb dit bericht niet geplaatst om mijzelf hier te promoten, maar om mijn gevoel over SJ te delen. N gangbang (ben gister trouwens nog naar PP geweest hmm, trouwens met helaas een hoop ons-kent-ons stellen) oid ga ik liever heen dan dit zelf te organiseren.
Ik reageer op mannen adv omdat hun verhaal voor mijn gevoel dan past bij mijn fantasie die ik ingevuld wil zien. En vraag mij niet naar mijn fantasie want die vertel ik toch niet (om niet nog meer mails in mijn ontplofte box te krijgen)
X
Beste ,,Eva Bra,,
Natuurlijk weet je dat wanneer je als vrouw op deze site vol hunkerende mannen zo'n berichtje plaatst er response komt . ook in jouw mailbox
Op Sexjobs zijn er diverse mannen actief die zich voordoen als vrouw, ze schijnen daarvan een soort kick te krijgen of een stijve
Jij doet dit nu op GR waar veel mannen nog goedgelovig zijn en hun hersens in hun balzak hebben .
Mijn jarenlange ervaring zegt mij dat Eva Bra een kerel is met een hoop fantasie.
Je zal wel gaan brullen en ontkennen maar ga eens videobellen of koffie drinken met mij of Honey Bear.
Als ik het mis heb ben ik de eerste die zijn excuses aan bied
 
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..ook mannen faken (maar naaien mij niet ;-))
Stuur maar een berichtje, wie weet. 😊😊
 
Beste ,,Eva Bra,,
Natuurlijk weet je dat wanneer je als vrouw op deze site vol hunkerende mannen zo'n berichtje plaatst er response komt . ook in jouw mailbox
Op Sexjobs zijn er diverse mannen actief die zich voordoen als vrouw, ze schijnen daarvan een soort kick te krijgen of een stijve
Jij doet dit nu op GR waar veel mannen nog goedgelovig zijn en hun hersens in hun balzak hebben .
Mijn jarenlange ervaring zegt mij dat Eva Bra een kerel is met een hoop fantasie.
Je zal wel gaan brullen en ontkennen maar ga eens videobellen of koffie drinken met mij of Honey Bear.
Als ik het mis heb ben ik de eerste die zijn excuses aan bied
Beste Porky, ben blij dat jij "jarenlange ervaring" hebt (in...?), anders was ik mezelf nog gaan checken voor de spiegel.
Je excuses zijn aanvaard.

Nogmaals, ik heb hier alleen n reactie geplaatst (als vrouw, jawel Porky-boy) met mijn bescheiden niet jarenlange ervaring met SJ. Doe ermee wat jullie willen. Ik heb geen zin in verdere discussies met bewijs-vragende mannetjes..'
 
Beste Porky, ben blij dat jij "jarenlange ervaring" hebt (in...?), anders was ik mezelf nog gaan checken voor de spiegel.
Je excuses zijn aanvaard.

Nogmaals, ik heb hier alleen n reactie geplaatst (als vrouw, jawel Porky-boy) met mijn bescheiden niet jarenlange ervaring met SJ. Doe ermee wat jullie willen. Ik heb geen zin in verdere discussies met bewijs-vragende mannetjes..'
ach kerel, als jij daar gelukkig van wordt, gewoon blijven faken.
Er zijn er altijd wel een paar die er in trappen
 
Ligt het aan mij, of zijn er meer advertenties van mannen op sexjobs in het noorden dan voor de pandemie? Mij valt ook op dat er steeds meer mannen met mannen willen afspreken in het noorden van NL.
Het aanbod vrouwen is in mijn beleving ook stukken minder dan voor de pandemie. Ben ik de enige die dit denkt? Of zijn er meer die het opvallen en enig idee hoe dat kan komen, dat er minder aanbod van vrouwen zijn?

Of zoek ik niet goed genoeg?
 
Ik ook niet. Maar als ik door de advertenties scrol, zie ik veel meer mannen dan vrouwen. Ik zoek trouwens op postcode en in een straal van 50km
Dat is ook echt zo.
bij Sexjobs rubriek vrouw DVP staan ca. 1750 advertenties. Mannen betaald contact gezocht nu al 2000 advertenties.
ik weet nog wel paar jaar terug was het juist andersom, 2900 tegen 1300 mannen.
Vraag stijgt dus , en aanbod daalt. Zeker in de buitengebieden zoals het Noorden, Oosten en Zeeland .
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook echt zo.
bij Sexjobs rubriek vrouw DVP staan ca. 1750 advertenties. Mannen betaald contact gezocht nu al 2000 advertenties.
ik weet nog wel paar jaar terug was het juist andersom, 2900 tegen 1300 mannen.
Vraag stijgt dus , en aanbod daalt. Zeker in de buitengebieden zoals het Noorden, Oosten en Zeeland .
Toch wel he? Hoe zou dit toch komen? Volgens mij is dit op alle datingsites zo.
Ik vind het wel opvallend en soms wel wat frustrerend dat er in het noorden zo weinig aanbod is, of veel fakers zijn, of dat er belachelijk hoge prijzen vragen
 
Toch wel he? Hoe zou dit toch komen? Volgens mij is dit op alle datingsites zo.

Sexjobs is eigenlijk geen datingsite, maar dat terzijde. Het is heel simpel: vrouwen vinden veel sneller een match dan een man dus die hoeven niet zo lang op dergelijke sites te zitten of überhaupt gebruik ervan maken.
 
Laatst bewerkt:
Sexjobs is eigenlijk geen datingsite, maar dat terzijde. Het is heel simpel: vrouwen vinden veel sneller een match dan een man dus die hoeven niet zo lang op dergelijke sites te zitten of überhaupt gebruik ervan maken.
Ik noem het een datingsite om het netjes te houden.

Maar dit klopt wel wat je zegt. Aan mannen geen gebrek. Alsof er meer mannen in NL zijn, dan er vrouwen zijn :p
 
Mooie topic met interessante meningen en ervaringen.

heb zelf ook een jaar geleden een advertentie gezet met een vraag en had best onverwachts veel reacties. van de 40 reacties die ik heb onderzocht en aangeschreven bleef uiteindelijk 1 leuke jonge marokaanse vrouw over die onder mijn voorwaarden wilde afspreken. Huismoeder met wat geld problemen.
We hadden een goeie klik en na twee keer afspreken op neutraal terrein mocht ik op bezoek bij haar komen en we hebben heerlijk genoten van elkaar. safe en op vertrouwens basis.
We hebben het een paar keer herhaald. geen mobiele nummers, alles via de mail....(anoniem) zij hoefde niet alles van mij te weten en ik niet van haar.
Inmiddels is dit gestopt maar het kan dus wel.....
En inderdaad ik woon in het Noorden van Nederland
 
Mooie topic met interessante meningen en ervaringen.

heb zelf ook een jaar geleden een advertentie gezet met een vraag en had best onverwachts veel reacties. van de 40 reacties die ik heb onderzocht en aangeschreven bleef uiteindelijk 1 leuke jonge marokaanse vrouw over die onder mijn voorwaarden wilde afspreken. Huismoeder met wat geld problemen.
We hadden een goeie klik en na twee keer afspreken op neutraal terrein mocht ik op bezoek bij haar komen en we hebben heerlijk genoten van elkaar. safe en op vertrouwens basis.
We hebben het een paar keer herhaald. geen mobiele nummers, alles via de mail....(anoniem) zij hoefde niet alles van mij te weten en ik niet van haar.
Inmiddels is dit gestopt maar het kan dus wel.....
En inderdaad ik woon in het Noorden van Nederland
Het kan dus nog wel. Bood je een flink bedrag oid, als ik vragen mag?
 
Nee, dat is eigenlijk weinig geld voor 3 uur.

Dan vraag ik mij af waarom ik zo weinig reacties krijg
De vrouwen die ik ken en op SJ kijken, selecteren vooral op basis van een net geschreven advertentie, betrouwbaarheid en of de persoon netjes overkomt. Duidelijk aangeven wat je zoekt kan ook helpen.

Misschien heb je ook gewoon pech of je plaatst de advertentie op momenten dat deze dames zelf niet zoeken.
 
De vrouwen die ik ken en op SJ kijken, selecteren vooral op basis van een net geschreven advertentie, betrouwbaarheid en of de persoon netjes overkomt. Duidelijk aangeven wat je zoekt kan ook helpen.

Misschien heb je ook gewoon pech of je plaatst de advertentie op momenten dat deze dames zelf niet zoeken.
Ik post wel een keer per maand gemiddeld en heb een duidelijke en uitgebreide tekst geprobeerd met en zonder foto.
Kort en bondig geprobeerd, maar het resultaat is vaak hetzelfde.

Ook een ad waarbij ik 500 euro aanbod en dan kreeg ik iets meer reactie, maar dan wilden ze de 500 euro voor een uur daten, degenen die reageerden. Dit waren 2 of 3 personen als ik het me goed herinner. Dat vind ik erg veel geld voor een uurtje leuke tijd
 
Het steekt op kleine dingen.
Wees heel kritisch op je tekst, zet er geen onzin in., of vreemde aannames. Plaats die regelmatig omhoog.
En dan een beetje geluk nodig.
Van 5 reacties is er maar 1 geschikt , dat houdt je toch.
Met bedragen gooien raad ik af.
 
Het steekt op kleine dingen.
Wees heel kritisch op je tekst, zet er geen onzin in., of vreemde aannames. Plaats die regelmatig omhoog.
En dan een beetje geluk nodig.
Van 5 reacties is er maar 1 geschikt , dat houdt je toch.
Met bedragen gooien raad ik af.
Kan je mij geen cursus 'advertentie schrijven op sexjobs' geven? :p

Grapje. Maar ook dat was puur om het uit te proberen. Ik ben in mijn beleving wel duidelijk en verkoop geen dingen die ik niet kan waar maken.
 
Das een beetje ver reizen als je in Friesland woont
Ik denk dat je niet alleen in Friesland moet zoeken, tenzij reizen echt een probleem is. De vijver is dan wel een heel stuk kleiner.

Het zijn inderdaad soms kleine dingen waardoor iemand kan afhaken. Spellingsfouten, een slecht geformuleerde zin, …

Maar, het blijft belangrijk dat je wel jezelf kunt zijn als je reageert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan