Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké, raar, ik niet.

Een vrij stomme ervaring dat ik had met SJ was dat een advertentie van mij werd geweigerd toen ik een stockfoto gebruikte, in die foto kwamen geen mensen voor, was puur voor de sfeerimpressie, De redenering van hun was "foto is duidelijk niet van u". Die site staat vol met advertenties van dames criminelen met nep foto's maar bij mij gaan ze dan opeens heel strik doen, en terwijl andere mannen ook keihard stockfoto's of illustratie die ergens van het internet geplukt zijn gebruiken, tenzij SJ vol met fotograven en tekenaars zit? Ik denk van niet.

Was ook duidelijk niet mijn intentie om mensen te belazeren. Misschien werd mijn advertentie gekeurd door een persoon die mijn mailtjes over nepdames zat was. :)
Bij sexjobs gebeurd hetzelfde als hier, af en toe komt er een moderator uit zijn luie stoel en wil zich dan laten gelden
 
Ik denk dat oplichters overal actief zijn, en net zoals bij marktplaats. Als iets te mooi is om waar te zijn, kun je het beter laten.

Ik herken de reacties van de meeste mensen wel.

Maar een keerzijde wil ik wel benoemen.

Ik heb ooit eens afgesproken met dame, het contact verliep heel leuk.

Ze was zeker geen pro, że is hele nacht gebleven. Ik heb haar savonds thuis opgehaald. Toen we in bed belande, zei że dat ze de hele dag al geil was.

Dat was te merken, że vroeg op gegeven moment wel of we konden gaan slapen. Toen we wakker werden hebben het nog een keertje gedaan.

Het was echt super fijn, een top ervaring..

Że is er kort erna mee gestopt..
We mailen soms nog, maar tot een afspraak is het niet meer gekomen helaas. Maar miss komt er nog wel weer eens zn moment voorbij.
 
In het verleden, dan heb ik het over ongeveer 5-10 jaar geleden, was er op sexjobs veel te beleven. Veel betaaldames en dan ook echt hele leuke, maar ook veel amateurdames die een centje wilden bijverdienen. Soms zette ik zelf een advertentie om leuke amateudames te ontmoeten voor een zacht prijsje. Hoewel er de nodige fake was, werd ik er gaandeweg steeds beter in om het kaf van het koren te scheiden, met als gevolg meer leuke herinneringen en minder teleurstelling. Met dat verleden in gedachten had ik onlangs een advertentie gezet, in de hoop weer eens een leuke dame te ontmoeten.

Wat mij opviel is dat ik In de eerste instantie een stuk minder reacties kreeg, en van die reacties was er bovendien veel onzin. Links naar externe websites via temporary e-mailadressen. Reacties die overduidelijk via bots geschreven zijn. Er viel echter een mailtje op van 1 dame die de moeite had genomen om een kort, maar leuk berichtje te schrijven. Ze zei dat ze wel zin had om af te spreken, We hebben wensen besproken en de bijbehorende vergoeding en die vond zij okee. We spraken een dag en tijd af en ik gaf een locatie door. Ze was onderweg, berichtte ze. Ik helemaal fris en fruitig afwachten tot ze komt en wat denk je? 10 minuten voor de afspraak een berichtje. Ze kan helaas toch niet komen, er kwam iets tussen. Niet meer op gereageerd uiteraard.

Nu zou je nog kunnen zeggen, okee kan gebeuren. Volgende keer beter. Maar de moeite die het alleen kost om 1 (ogenschijnlijk) serieuze reactie te krijgen tegenover al die spambots maakt dat ik sexjobs gewoon niet meer de moeite waard vind. Het kost best wat credits (lees: geld) om je advertentie bovenaan te zetten, je krijgt er te weinig voor terug naar mijn mening. Bovendien vind ik het aanbod van betaaldames ook steeds minder worden. Daardoor krijg ik het gevoel dat sexjobs een aflopende zaak is. Ik ben erg benieuwd hoe anderen hier over sexjobs denken.
Wat mij opvalt is, dat ze momenteel de hoofdprijs vragen. Voor een simpele pijpbeurt ben je al gauw € 80,00 kwijt of jonge studentjes die € 250,00 vragen voor een uur seks.
Het gaat nergens meer over.
Dat is de reden, dat ik zelden afspreek via sj.
Ik zou iedere maand naar een dame willen gaan maar dan moeten ze wel wat aan de prijzen doen, vind ik.
 
Wat mij opvalt is, dat ze momenteel de hoofdprijs vragen. Voor een simpele pijpbeurt ben je al gauw € 80,00 kwijt of jonge studentjes die € 250,00 vragen voor een uur seks.
Het gaat nergens meer over.
Dat is de reden, dat ik zelden afspreek via sj.
Ik zou iedere maand naar een dame willen gaan maar dan moeten ze wel wat aan de prijzen doen, vind ik.
Gewoon zelf advertentie plaatsen.
En kijken wat er op af komt.
 
Ook ik heb in de afgelopen jaren een adje geplaats voor sex met een leuke dame. Credits gekocht en ja de reacties kwamen binnen. Voor het gemak hadden sommige reaguurders een linkje mee gestuurd van hun advertentie pagina. Zodat ik niet hoefde te zoeken op www.fuckme.com/Rosalie23. En oh ja, heren, ze is alle dagen geil want ze heeft geen vriendje.
 
Prive ontvangst is tijdrovend, grote kans op fakers, oplichters, soms lang wachten in de auto, soms slechte hygiënische omstandigheden, tegenwoordig erg prijzig..

Maar Ohw wat kun je vreselijk verassende geile avonturen beleven zo op z'n tijd 🤪
No sweat no glory. Zou onze vriend de potato koning zeggen.
Goed wandelen moet je leren.
 
Toch is er nog wel te werken met Sexjobs
Met een beetje zoeken is een gratis advertentie plaatsen nog altijd mogelijk en een deel van de advertenties zijn nog altijd echt
Mij lukt het nog altijd om een date te vinden met een beetje geduld en doorzettingsvermogen
 
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..ook mannen faken (maar naaien mij niet ;-))
 
Laatst bewerkt:
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die m.
Nou heren, nog nooit een response gehad op met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..
Hoi Eva,

Waarom zoek je hier dan niemand ? Kandidaten genoeg denk ik.
 
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..ook mannen faken (maar naaien mij niet ;-))
Ja ligt ook aan de ad en de communicatie. Als je een ad hebt bijv zonder fotos (wat ik best begrijp ivm privacy) dan is er een kleine kans dat er iemand gaat reageren. Heb je wel fotos kan t zijn dat je niet in de smaak valt (eveneens niet erg). Er zijn gewoon veel factoren die erbij komen kijken. Opzich heeft jan hierboven wel gelijk, probeer ook op andere forums wat te plaatsen. Er zullen vast mannen zijn die zullen happen
 
Hoi Eva,

Waarom zoek je hier dan niemand ? Kandidaten genoeg denk ik.
Deze site nog maar net ontdekt nav reactie op SJ. Ik heb nog geen goed alternatief gevonden.
En trouwens, op mijn bericht komen al direct mailtjes van mannen die het 'wel even oplossen voor mij' . Dat zoek ik nu dus niet, ik blijf graag zelf in control. Ik wilde alleen eens de vrouw kant belichten.
 
Laatst bewerkt:
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..ook mannen faken (maar naaien mij niet ;-))
je PM mailbox gaat tegen eind deze avond ontploft zijn hier vrees ik... :D
 
Ja ligt ook aan de ad en de communicatie. Als je een ad hebt bijv zonder fotos (wat ik best begrijp ivm privacy) dan is er een kleine kans dat er iemand gaat reageren. Heb je wel fotos kan t zijn dat je niet in de smaak valt (eveneens niet erg). Er zijn gewoon veel factoren die erbij komen kijken. Opzich heeft jan hierboven wel gelijk, probeer ook op andere forums wat te plaatsen. Er zullen vast mannen zijn die zullen happen
Hai, ik plaats geen ad, ik reageer op ad van 'man die op zoek is naar vrouw.... ' wat mij dan wel moet aanspreken
 
Laatst bewerkt:
Hai, ik.plaats geen ad, ik reageer op ad van (n) man die op zoek is naar.. wat mij dan moet aanspreken
Ja t is altijd zoeken. Snap best dat je bepaalde criteria hebt, terecht ook. Beetje t zelfde proces wat meeste van de mannen onder ons meemaken met her vinden van een raam/ontvangstdame 😂. Veel screenen lezen en communiceren en uiteindelijk vind je wel wat. Denk inderdaad dat je wel wat zult vinden en je mailbox zal zeker ontploffen want wat je aanbied is zeker wel aantrekkelijk voor mannen, dus veel succes
 
Deze site nog maar net ontdekt nav reactie op SJ. Ik heb nog geen goed alternatief gevonden.
En trouwens, op mijn bericht komen al direct mailtjes van mannen die het 'wel even oplossen voor mij' . Dat zoek ik nu dus niet, ik blijf graag zelf in control. Ik wilde alleen eens de vrouw kant belichten.
Thx daarvoor .. elk verhaal heeft 2 kanten en fakers zijn er overal los van het geslacht !
Wat zoek je dan wel ?
 
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..ook mannen faken (maar naaien mij niet ;-))
Ik kan alleen maar reddit aanraden en toejuichen. De subs /r/dirtyr4r , dirtydutch4dutch, randomactsofblowjob en randomactsofmuffdive. Natuurlijk veel andere nationaliteiten / landen (behalve dutch4dutch) maar ik heb al vaak gescoord. Met mn eigen advertenties en met reageren op andere. Het aanbod mannen is enorm, maar ja als je er als vrouw een post maakt ontploft je inbox heb ik horen zeggen.

Succes met je zoektocht!
 
Heren, het omgekeerde is helaas ook waar. Ik ben n (getrouwde) vrouw die met medeweten wel eens n geil avontuurtje zoek. Niet eens voor t geld (vraag ik niet) maar puur voor mijn lust. Ik zoek (zocht) dan soms op SJ naar n geile ad. Aangezien ik n vrouw ben vraag ik wel altijd eerst kennismaking op neutraal terrein (cafe bv). Nou heren. Nog nooit response gehad. Allemaal heet in de mond maar koud in de kont, zoals ze zeggen. Over nep gesproken..ook mannen faken (maar naaien mij niet ;-))
Lieve Eva, meerdere malen heb Ik bij het kopje ,,vrouw zoekt man,, gereageerd en er is nog nooit iets serieus uitgekomen. Behalve jij dan gebruiken serieuze dames Sexjobs niet voor een date want daar zijn andere en veel betere sites voor zoals Tinder
Op advertenties van mijzelf heb ik veel idiote antwoorden gehad ,kerels die zich als vrouw voor doen enz. maar heb er ook fijne dates aan over gehouden
Maar je hebt gelijk als je zegt dat er veel zielepoten op die site zitten
Overigens. zeg maar welk café ? ik zal er zijn als het niet aan de andere kant van Nederland is, en als het klikt. Ik neuk je met liefde
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan