Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een knop om foute advertenties te melden is er net als voorheen niet. Een groeiend aantal gratis contactadvertenties waarin toch openlijk of achteraf om geld wordt gevraagt is het gevolg maar die vervuiling kan ze kennelijk niet bommen.
Die was er dacht ik tot 2020, toen is deze verwijderd.
Sinds dien moet je maar mailen, duurt vaak even tot je reactie hebt. Mits je deze krijgt.
 
Zo af en toe kijk ik wel eens op SJ. Het is inderdaad niet meer zoals het was. Volgens mij heette dat ook toentertijd sexplezier.net oid. Mijn mooiste ervaringen waren met de dames uit SJ en heb zelfs nog contact met 2 dames van pakweg 15 jaar terug.
De advertenties met fakers pik ik er makkelijk er uit en ga ook niet op in als er een dame met vooruitbetaling begint.
 
Dankzij een handvol oplichters is dat vooruitbetalen een vies woord geworden.
Lang niet iedereen zal slechte bedoelingen hebben, maar het maakt je wel voorzichtig.
Ik begin er ook niet meer aan.
 
Ik heb een advertentie staan op sexjobs en er komen nu echt geen reacties meer nu je niet meer kan reageren per mail maar alleen nog via de appbox in sexjobs zelf. Die site is nu helemaal naar de klote geholpen.
Inderdaad. Ik had er ook een staan, maar nu is het gewoon klaar. Hopelijk komt er snel een nieuwe site oid in de lucht. Is nu echt niets meer.
 
Dankzij een handvol oplichters is dat vooruitbetalen een vies woord geworden.
Lang niet iedereen zal slechte bedoelingen hebben, maar het maakt je wel voorzichtig.
Ik begin er ook niet meer aan.
Ja waren toen hele organisaties die bij elkaar in een klein kamertje zaten.
Heb er met genoeg bonje gehad echt geweldig.

Maar inmiddels loont het dus niet meer via sj enzo te oplichten.
 
ik heb op SJ onder de rubriek mannen- betaalde contacten een adje staan. Duidelijk staat er in dat ik in Flevoland woon en dus ook in Flevoland of directe omgeving een betaalde date zoek. Ook staat er in dat ik een vrouw zoek tot ca 30 jaar.
Waarom krijg ik dan reacties uit Goeree overvlakkee, Transen al dan niet met vagina en hormoon pillen of rijpe oma's?
Is lezen nou zo moeilijk?
 
ik heb op SJ onder de rubriek mannen- betaalde contacten een adje staan. Duidelijk staat er in dat ik in Flevoland woon en dus ook in Flevoland of directe omgeving een betaalde date zoek. Ook staat er in dat ik een vrouw zoek tot ca 30 jaar.
Waarom krijg ik dan reacties uit Goeree overvlakkee, Transen al dan niet met vagina en hormoon pillen of rijpe oma's?
Is lezen nou zo moeilijk?
Ze kunnen het altijd proberen, zulle genoeg mannen zijn die er wel aan toegeven ook al staat er wat anders in de advertentie
 
ik heb op SJ onder de rubriek mannen- betaalde contacten een adje staan. Duidelijk staat er in dat ik in Flevoland woon en dus ook in Flevoland of directe omgeving een betaalde date zoek. Ook staat er in dat ik een vrouw zoek tot ca 30 jaar.
Waarom krijg ik dan reacties uit Goeree overvlakkee, Transen al dan niet met vagina en hormoon pillen of rijpe oma's?
Is lezen nou zo moeilijk?
Kennelijk.
Zoals ik al eerder schreef over de advertenties rondom de waarschuwing voor een oplichter; mannen die vragen om een afspraak.
In hun optiek betekent oplichten blijkbaar iets anders.
 
ik heb op SJ onder de rubriek mannen- betaalde contacten een adje staan. Duidelijk staat er in dat ik in Flevoland woon en dus ook in Flevoland of directe omgeving een betaalde date zoek. Ook staat er in dat ik een vrouw zoek tot ca 30 jaar.
Waarom krijg ik dan reacties uit Goeree overvlakkee, Transen al dan niet met vagina en hormoon pillen of rijpe oma's?
Is lezen nou zo moeilijk?
Jij krijgt tenminste nog reacties. Ik heb na de verandering op SJ nog maar 1 reactie gehad. Waren er gemiddeld toch wel 1 a 2 per dag. Dat is nu helemaal opgehouden. Overigens niet allemaal goede reacties. Misschien 1 op 15 goed. Maar dat betekende toch iedere 2 weken een kans. Nu is dat niet meer na de metamorfose van SJ. Hebben anderen daar ook last van?
 
Veel dames die op mijn advertentie hebben gereageerd doen dat naast het geld ook voor eigen genot. Vaak omdat ze iets missen of gemist hebben in hun huidige of vorige relatie. En er is er eentje met een prostituée fantasie. Sommigen hoeven helemaal geen vergoeding en doen het puur voor de geiligheid door een groot seksueel gemis.

Maar je hebt er ook tussen die alleen snel willen cashen (omdat ze rekeningen heeft open staan), dezelfde dag/nacht nog willen afspreken (zonder iets te vertellen over zichzelf), of op zoek zijn naar een sugar daddy. Die sla ik over.

Daarom vraag altijd ik eerst wat ze aansprak in de advertentie. Op basis van het antwoord weet je meestal genoeg over hun motivatie.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik adverteer met een specifieke seksuele handeling waar de dames zelf niet veel voor hoeven te doen maar waar (blijkbaar) wel grote behoefte aan is.
En welke behoefde is dat???
Dat soort oplichtingsberichten kan je gemakkelijk herkennen.
Is veelal ook heel veel spam wat je binnen krijgt
4 serieuze reacties waarvan 1 echt amateur,1 x cardate redelijke prijs.de andere 2 echte 2 vrouwen die het deden voor het geld...dat moest echt discreet
 
4 serieuze reacties waarvan 1 echt amateur,1 x cardate redelijke prijs.de andere 2 echte 2 vrouwen die het deden voor het geld...dat moest echt discreet
Mooi dat je er ook wat leuks uit hebt kunnen halen.

Toen ik daar advertenties had was het vooral veel spam, linkjes of oplichters.
Ik kon er gelukkig snel doorheen prikken.

Heb ook wel eens wat serieus eruit gehaald maar was wel nihil
 
Mooi dat je er ook wat leuks uit hebt kunnen halen.

Toen ik daar advertenties had was het vooral veel spam, linkjes of oplichters.
Ik kon er gelukkig snel doorheen prikken.

Heb ook wel eens wat serieus eruit gehaald maar was wel nihil
De eerste was echt amateur,wou een keer genomen worden voor spiegel,prima dacht ik.

2de 50,- cardate,buitensex,zij Reisde openbaar vervoer,is ook niet echt meer goedkoop,die kwam gewoon te kort thuis.


De andere 2...150,- per uur alles erop en eraan.
 
Volgens mij werkt het hele berichtensysteem niet. Ik heb daar ook een advertentie staan en ik krijg altijd wekelijks wel 3 of 4 reacties. Ook wel spam en af en toe een goede reactie wat prima is. Nu sinds de migratie geen enkel bericht meer ontvangen.
Probeerde van de week voor het eerst sinds de migratie in te loggen maar kwam er niet in. Sterker nog, toen ik in het kader van "vraag een nieuw wachtwoord aan" mijn mailadres invoerde werd dit door sexjobs afgewezen als zijnde niet bij hun bekend. Bestaande accounts blijken dus eenzijdig en zonder waarschuwing vooraf te zijn opgedoekt. Heb inmiddels een nieuw account aangemaakt maar of ik nog veel zin heb in dat dat nieuwe gedrogt moet nog blijken.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik zou zeggen iemand met ICT skills, maak een betere.

Ik kan ook wel een website maken maar dat wordt een soort niveau myspace.
Ik had al eens gezegd in Portugal draait een mooie site:

https://www.portuas.com

Zelfde layout draaide ook in Spanje onder de naam Slumi.com, maar nu niet meer na de wetswijziging daar.

Deze layout vind ik mooi en werkt goed. Die zou je zo 1 op 1 op sexjobs kunnen zetten.

Waarom iets nieuws maken als er al iets goeds bestaat.
 
Gewoon langzaam laten doodbloeden denken ze daar.

Maar met wat voor alternatief zullen ze terug komen?
Waarschijnlijk een slechte of niet
Alternatieven zijn er wel, er is concurrentie, maar die anderen hebben nog geen groot bereik.
Iedereen die hier op die forum rondscharrelt, krijgt wat kleine advertenties in beeld .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan