Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind de chat functie wel een beetje vervelend. Je kan maar 7 regels tekst schrijven. Dan verdwijnt er weer een regel. Kortom je kan nooit meer de hele chat historie teruglezen. Of is dat in te stellen? Zover ik kan zien niet.

Dat vind ik dus zwaar irrtitant.
 
Indien er een bot in het spel is, wordt je dan bijvoorbeeld standaard naar een platform gelokt waar je moet betalen om een bericht te lezen of te versturen?
Ja, je herkent het heel makkelijk. Meestal proberen ze je te verleiden om op zo'n link te klikken. Maar ik moet zeggen dat ik sinds ik in de 'betaald contact' sectie zit dit niet meer heb meegemaakt.

Ik krijg eigenlijk alleen maar goede en serieuze reacties nu. Boven mijn verwachting goed eigenlijk voor de doelgroep waar ik nu op mik (onder de 30). Maar ik moet zeggen dat ik inmiddels ook best een goede advertentie heb waarmee ik blijkbaar de juiste snaar raak (waar ik wel maanden aan gesleuteld heb op basis van de reacties en vragen die ik krijg; ik probeer zo duidelijk en compleet mogelijk te zijn).

Ik heb eerlijk gezegd moeite om alles in te plannen en het kost me een vermogen haha. Maar dat zie ik als opstartkosten. Ik wil ontdekken welke dames de leukste zijn en met wie ik de beste klik heb om vaker af te spreken. En af toe wat nieuw bloed om het spannend te houden.
Ik vind de chat functie wel een beetje vervelend. Je kan maar 7 regels tekst schrijven. Dan verdwijnt er weer een regel. Kortom je kan nooit meer de hele chat historie teruglezen. Of is dat in te stellen? Zover ik kan zien niet.

Dat vind ik dus zwaar irrtitant.
Die chat is inderdaad super irtitant. Ik probeer zo snel mogelijk naar mail, Whatsapp, Kik of Snapchat te schakelen. Dan heb je ook de meeste kans om tot een echte afspraak te komen.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zelf ook raar vind op SJ is dat je sinds kort alleen maar een advertentie kan plaatsen in de rubriek stellen, als je of een vrouw bent, of je vrouw moet ook een account aanmaken en deze moet je koppelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan