Recensie Isa (Maya) Genk 1,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Polle

Newbie
6
27/01/22
7
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perfect-service-best-options-and-sex.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Opgepast bij deze, zij stuurt je een hele lijst door van wat er allemaal mogelijk is, maar tijdens de date kan er niks meer. Als je er haar op wijst, werd ze heel kwaad en agressief.... Dramaqueen,
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perfect-service-best-options-and-sex.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
!!! ABSOLUUT TE VERMIJDEN !!!

ik kan de eerste recensie alleen maar beaamen. Niks kan en mag meer eens je daar bent. Wil gewoon snel poen pakken !!!


2de en laatste keer dat ik mij heb laten vangen door deze zuid amerikaanse oplichters. Eerste keer was maandag bij Georgina ( review volgt nog). In hetzelfde hotel trouwens. Had beter moeten weten 🤦‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/frist-time-in-belgiumready-to-a-hot-date.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze Maya absoluut te vermijden. Alles kan via whatsapp, tot je daar bent en dan kan niks meer. Zoenen
, anaal en pzc allemaal geen probleem.. eenmaal daar was het niks zoenen, anaal en pzc. Laat ook duidelijk blijken dat ze alles tegen haar goesting doet. Praat zo goed als geen engels.

Ik ben opgelicht door deze dame. Trap er niet in, heren aub !!
 
Laatst bewerkt:
Was in Hasselt en tijd over, kwam helaas deze dame tegen. Wil het ook oplichting noemen, heb dan ook een melding gemaakt voor illegale prostitutie.
zulke verdienen het, hopelijk is ze snel weer thuis in Brazilië
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perfect-service-best-options-and-sex.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Via whatsapp alles mogelijk, contact gaat via tussenpersoon, bij aankomst niet. Probeert je zo snel mogelijk af te werken.
als je haar aanspreekt op de afspraken wordt ze boos en en agressief.
Spreekt geen Engels, alleen Portugees.
Zonde van je tijd en geld.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perfect-service-best-options-and-sex.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer leuke meid . Extreem sexy kontje !
Ze kan geen Engels maar ik kan een paar woordjes Spaans wat ze wel kon apprecieren.
20 min heerlijk geneukt in 3 standjes ( doggy, missionaris , zij on top ). Gelukkig had ik een goede dag en kwam ik niet snel klaar . Uitgebreide befbeurt en rimbeurt was fantastisch , ze zet haar kontje lekker open om met de tong te penetreren . Smaakt fantastisch ! Ze werkt ook goed mee om je naar een hoogtepunt te brengen
10 min douchetijd en kon met een leeggevoel weer naar huis . Volgende keer eens een uur proberen , wil de uitdaging aangaan om haar klaar te beffen en een stapje verder te gaan . Ze pijpt zonder condoom maar niet lang.. voor mij is dat geen probleem. Als je haar respecteert dan krijg je fijne dingen terug.
Vergeet wat in de advertenties staat : anaal 30 min 100 euro : kans is zeer klein .
Ze kan geen engels dus vermoedelijk is advertentie door haar baas opgemaakt. Volgens mij is ze echt een goudhaantje. Aanrader in tegenstelling tot negatieve reacties
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-and-hot-ass-natural-real-photos-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik kan enkel maar beamen bovenstaand reacties. Ze heeft zelfs haar naam veranderd en van plaats veranderd. Ze was niet meer welkom op haar vorige plaats. Ze ontvangt nu een beetje verder op 151.

Veel mogelijkheden per bericht. Eenmaal aangekomen mocht niks. Een kamer vol marihuana geur.
Ik was op tien minuten terug buiten. Ze rook zelfs niet fris.

ABSOLUUT GEEN AANRADER



Nieuwe link van haar profiel


Best haar nieuw profiel toevoegen aan dit forum. Want zo probeert ze mensen weer te bedriegen onder een nieuwe naam.

Mod: het plaatsen van foto's en screenshots is niet toegestaan.
 
En als we haar nu massaal eens boeken, en dan niet opdagen ...? Kwestie van zulke types ook eens duidelijk te maken dat dit niet kan.
Dat is idd hetgeen we allemaal zouden moeten doen. Heb ik vandaag al gedaan. Is gewoon een verschrikkelijk mens. Agressief. Zelfs haar berichten is ze agressief. Snap niet dat zo iemand nog werk heeft.

Ik vind idd dat we allemaal afspraken moeten maken. En gewoon niet komen opdagen. Maar tot het laatste moment zeggen dat we er bijna zijn. Zodat ze haar iedere keer klaar maakt. Dan snapt ze het wel. En laatste bericht aan haar vermelden "zie u recensies online".
 
Snap echt die negatieve reacties niet van hierboven en ben het 100% eens met Lickertje. Ben er zelf al 2 keren geweest (30 en onlangs 60 min) en het was een leuke en hete ervaring. Behandel ze met respect en ge krijgt veel terug.
ze doet wat er beschreven is op redlights, niet minder of meer.
Ze heeft een top body, voorspel (zeker beffen) en sex was echt goed.
Voor mij zeker en vast een aanrader
 
Snap echt die negatieve reacties niet van hierboven en ben het 100% eens met Lickertje. Ben er zelf al 2 keren geweest (30 en onlangs 60 min) en het was een leuke en hete ervaring. Behandel ze met respect en ge krijgt veel terug.
ze doet wat er beschreven is op redlights, niet minder of meer.
Ze heeft een top body, voorspel (zeker beffen) en sex was echt goed.
Voor mij zeker en vast een aanrader

Hoeveel heeft ze u betaald voor een goede recensie?

Verschrikkelijk mens is het.
Absoluut wegblijven. Je kan je geld nog beter aan een goed doel schenken. Dat geeft je nog meer voldoening dan aan deze arrogante onrespectvolle persoon. Genoeg reviews die dat bewijzen.
 
is gewoon mijn ervaring als het goed is is het goed, punt. Wat met jouw is gebeurd, of wat je hebt verwacht van deze dame, heb ik geen idee…. Er staat duidelijk op haar advertentie wat ze doet of niet. Ben ook blijkbaar niet de enige die zo denkt……..
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perfect-service-best-options-and-sex.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Speciaal account gemaakt om andere te waarschuwen. !! Geloof niks van de positieve commentaar hier !!! Het is een VRESELIJK MENS!!

eenmaal ze je geld heeft wil ze je zo snel mogelijk weg. En van de gemaakte afspraken kan niks meer.

!!! ABSOLUUT WEGBLIJVEN !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan