Recensie Isabella, Den Haag, Geleenstraat 96 vh 126a k2 4,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 683
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 683

Guest
Enige tijd geleden bezocht ik (na haar in geen tijden te hebben gezien) de schoonheid die zich eertijds Isabella noemde. We herkenden elkaar onmiddellijk. Of ze die nom de plume nog steeds gebruikt, geen idee. Ik heb er niet naar gevraagd en sprak haar spontaan aan met haar eigenlijke voornaam. Ze is iets gezetter dan vroeger (maar nog steeds aanminnig slank) en heeft zich ge-intellectualiseerd door het dragen van een bril.

Het samenzijn voltrok zich in K1 en de tweede keer in K4, als ik het me goed herinner (hetgeen niet zeker is). Ik heb een en ander toen hier niet gemeld, want ik was toen nog onschuldig-onwetend wat betreft het bestaan van deze site.

Alles was zoals vanouds (behalve het heuglijke feit dat zij een aantal onhebbelijkheden heeft afgezworen, zoals roken - maar volhouden is een tweede): ze kletste aan een stuk door in een mengeling van Engels, Frans en Italiaans (terwijl ze prima Nederlands verstaat en die taal beter spreekt dan ze zelf denkt) en, oh ja, er moest ook nog worden gesekst.

Daarbij is ze wat passief. Maar ik betaalde haar, zoals vroeger, slechts het instap-tarief. Wellicht komt ze, als er wat meer uit de beurs komt, fysiek net zo los als verbaal. Zal dat in de nabije toekomst eens uittesten.

Als je een band met haar hebt opgebouwd of kunt opbouwen is ze uitermate aardig. Ben je meer van zwijgen is zilver en seksen is goud, dan weet ik niet of zij het meest ideaal is. Want ik neem aan dat ze niet alleen bij mij soms meer losgaat met woorden dan met daden.
 
Vanavond weer volop genoten. Ze was een tiental dagen afwezig geweest. Zei ze. Vertelde uitgebreid waarom. Niet aan mij om dat te openbaren. Vind ik. Wel deed ze actief mee. Deze keer.

Via mijn jongeheer maakte ze het jongetje in mij wakker: wat is braaf toch vervelend en stout toch lekker ...

Goed hè. Korte zinnen. Geen moeilijke woorden. (Zie de teksten bij Alexa/Anda - die er vandaag niet was. Althans niet werkend.)
 
Intiem: 4,00 ster(ren)
Pijpen: 4,00 ster(ren)
Zoenen: 2,00 ster(ren)
Aftrekken: 3,00 ster(ren)
Extra's:
  1. Beffen
Gesproken taal: Nederlands
Roker: Nee
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: West-Europees
Leeftijd: 25-30
Duur van bezoek: 30 minuten
Shift: Middag
Totale kosten (in euro): 50
Algemene beoordeling: 4,00 ster(ren)

Afgelopen zondag was ik op een tijdstip in deze straat maar moesten veel meiden nog beginnen. Tijdens mijn rondje had ik deze dame met bril al gespot. Twijfelend tussen twee dames greep ik er bij beide steeds naast omdat er net iemand wel sneller kon beslissen dan ik. Na lang wandelen was ze uiteindelijk vrij en kon ik bij haar naar binnen. Dame spreekt een klein beetje Nederlands en zoals eerder beschreven ook vele andere talen. Alles ging er rustig aan toe, zonder haast. Gezellige dame waardoor de spanning snel weg was. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Isabella is weer terug op haar oude plek. Voor het laatst gezien (en geneukt) medio 2018 (zeker wel een keer 10, was redelijk verslaafd aan dr). Ik zag haar staan dinsdag een paar weken terug. Inmiddels alweer 2 keer bij haar geweest.

Ze is erg lief en heeft - mijnsinziens- een heerlijk lichaam waar je overal aan mag zitten. Ze heeft een gevoelig klitje waar je lekker aan kan likken. Neuken kan zo hard als je wilt. Ze vindt alles prima. Ze praat wel veel tijdens het neuken :p verder is het een fijne vrouw waarbij veel mogelijk is als je haar wat langer kent. Ze is gestopt met roken wat ook chill is. Verder draagt ze een bril en heeft ze zwart haar.

Toppertje dit. Geniet ervan gents zolang het kan en ze vrij is.
 
Er zijn nu twee separate "verslag"-pagina's over haar. Je moet dat maar verdienen als DVP.

P2 bedankt voor de mededeling van de verhuizing.
 
"(-) pijpt Isabella eventueel tegen meer prijs ook zonder condoom?"

Dit type vraag wordt veel gesteld.

Maar niet iedere dame doet bij B wat zij (soms) bij A doet. Of hanteert bij iedereen dezelfde (meer-)prijs.

Vaste klanten worden vaak meer in de rubberloze watten gelegd dan nieuwkomers. En soms ook weer niet: kwestie van pogen om de novicen tot "vaste klanten" om te toveren.

Dus wat Theo kan / mag verwachten van de dame die zich Isabella noemt: vragen en uitproberen.

Suck-cess ...
 
Pijpen: 2 sterren
Aftrekken: 2 sterren
20 minuten, avond, 100 euro
Algemene beoordeling: 3 sterren

Ik ben ook bij deze dame geweest, dame is inderdaad erg vriendelijk en vrolijk, maar wel moeilijk te verstaan.
Sexueel gezien vond ik het niet veel voorstellen, nogal ongeïnspireerd allemaal. PZC deed ze wel, maar met weinig enthousiasme.
Dat veel te kleine kamertje maakt het ook allemaal niet aangenamer.

Klaarkomen niet gelukt, ik had er na een tijdje ook helemaal geen behoefte meer aan.

Lieve dame (daarom 1 ster erbij voor algemene beoordeling), maar ik word totaal niet opgewonden van haar.
 
Collega Hhh formuleert onomwonden en zonder poespas in zijn evenwichtige bespreking (#11) wat ik in het eerste bericht hier op een veel mildere en vriendelijker wijze verwoordde: bij het seksen "is ze wat passief". Ik veronderstelde dat dat - mede - kwam omdat ik haar nooit meer doneerde dan het instaptarief.

Blijkbaar is dat niet zo, gezien het dubbele daarvan dat de teleurgestelde collega spendeerde.

Isabella blijft dus "lief en aardig" (en een meertalige kletskous) maar zou op de oude lagere school stellig een onvoldoende halen voor ijver en inzet,

Ik heb haar nog niet bezocht in haar kleine kamertje (lètterlijk - geen metafoor voor een toilet) dat in zijn benauwdheid een en ander er niet leuker op maakt volgens de laatste recensent. (Ik sprak haar onlangs alleen "door het raam" over het waarom van de verhuizing.)

Om bij die lagere school te blijven: een onvoldoende voor ijver en inzet leidt in dit geval tot een zelfde slecht cijfer voor (seksuele) vorderingen, hoe aangenaam hoog haar cijfer voor gedrag ook blijft.

Nog even een algemene opmerking: je kunt bij een bespreking of een schrijven aangeven: "leuk". Is dat een idioot-verkeerde vertaling van "like"? Ook al begrijp ik hoe het werkt: ik vind het toch wat lastig om bij een (terecht) negatieve recensie van een dame "leuk" aan te geven.

Zo leuk dat het een "leuke" bespreking kon worden was het blijkbaar niet !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren ff een bezoekje gebracht omstreeks 21u. Ze is inderdaad verhuisd naar één van de eerste kamertjes van de hunsestraat. Ze had gezeik met de vorige uitbater van de kamer in de Geleen ofzo.

Kamer is echt piepklein en gek ingedeeld. Bed is smal en weinig ruimte.

Ze deed een cockring met vibrator om. Zomaar uit het niets. Het stoorde me dus heb t er gelijk weer afgehaald ^^

Verder prima gewipt. Blijft een lekker ding waar ik weer veel te veel geld aan uit geef. Ze had gisteren touwlaarzen aan. Ze heeft verder twee namen van familie leden boven dr borstem getatoeëerd. Ik ga er vanuit dat hiermee de uiterlijke kenmerken wel bemoemd zijn.
 
Pijpen: 4,00 ster(ren)
Neuken: 2,00 ster(ren)
Aftrekken: 3,00 ster(ren)
Extra's:
  1. Beffen (69)
Gesproken taal: Engels
Roker: Nee
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: Europees
Leeftijd: 25-30
Duur van bezoek: 15 minuten
Shift: Avond
Totale kosten (in euro): 50
Algemene beoordeling: 3,00 ster(ren)

Deze dame zojuist ook bezocht. Kan me goed vinden in het bovenstaande. Zeer vriendelijk maar intiem en pijpen viel een beetje tegen. Wel 69 zonder meerprijs. Dat doen niet al haar collega's.

Dat praten tijdens het neuken is inderdaad wel wat storend!
 
Laatst bewerkt:
Is ze echt West-Europees, dacht eerder dat ze Oost-Europees was, maar kan me vergissen?

Goed punt, ze zegt Italiaanse te zijn dus eigenlijk Zuid-Europees. Maar goed, op haar vraag over mijn woonplaats heb ik haar ook niet de waarheid verteld.

Mijn bericht maar verandert in Europees.
 
Goed punt, ze zegt Italiaanse te zijn dus eigenlijk Zuid-Europees. Maar goed, op haar vraag over mijn woonplaats heb ik haar ook niet de waarheid verteld.

Mijn bericht maar verandert in Europees.
Dan zal ze wel Roemeens zijn, die hebben vaak de neiging om te zeggen dat ze Italinaans zijn.
 
Italie kan ik me nog wel voorstellen dat ze dat zeggen, maar waarom zeggen ze Moldavië?? laatst zei Alexa in de Hunsestraat ook dat ze uit Moldavië kwam, ik geloofde het wel maar waarschijnlijk komt zij ook uit Roemenië dus?:)
Ik denk dat als Alexa zei, dat ze uit Moldavië kwam, dat waarschijnlijk wel zo is. Moldavië is een van de armste landen van Europa, waar de meeste Roemenen een beetje op neerkijken.
 
Waarom zal iemand die uit Roemenie komt zeggen, dat ze uit Moldavie komt? Ik zie daar de logica niet van in. Dat een Roemeense zegt dat ze uit Italië komt, snap ik wel, omdat Italiaanse vrouwen vaak een imago hebben dat ze mooi en elegant zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan