Recensie Isabella, Den Haag, Geleenstraat 96 vh 126a k2 4,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 683
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is sinds deze week verhuist naar hunsestraat 4 k3. Eindelijk weg uit dat gekke kamertje . Ze is er zelf ook blij mee. Voor de liefhebbers, ze werkt vanaf 11u30 en gaat niet terug naar haar geboorteland.

Kan iemand dit aanpassen?
 
Ze is al enkele weken geleden, misschien zelfs al een maand, verhuisd.
Het kamernummer kan variëren, volgens mij zat ze vandaag op k4.
Dmv de rapporteerknop vraag ik om het adres aan te passen.
 
Heeft iemand hier toevallig haar nr? Ik weet dat ze contact heeft met klanten via de app maar omdat ik haar altijd kon bezoeken nooit gevraagd. Kan per pm. Niet hier neerzetten svp ;-)
 
Ik heb haar nummer. Niet "toevallig" overigens. Maar ik geef nooit wie dan ook telefoonnummers van anderen. Het is - in dit geval - namelijk haar nummer (in alle betekenissen van dat niet voor niets bezittelijk geheten voornaamwoord).

Ik begrijp in het algemeen het vaak nooddruftige verzoek om damesnummers te verschaffen, vaak gedaan hier en elders. Begrijp alstublieft ook mijn principiële antwoord. Dat ik elders op dit forum al eens toelichtte.

Wellicht dat sommige collegae "flexibeler" omgaan met het "eigendom" van anderen, in casu met dat van de dame die zich Isabella noemt.
 
Afgelopen week bij deze madame naar binnen gelopen. Na lang dwalen meende ik onverrichter zaken huiswaarts te keren maar de ondeugende blik door het brilletje voorkwam dat. Ik heb een prima tijd gehad, maar praten kan deze dame ook. Toen ze met wat handwerk bezig was kreeg ik nog een lezing over vaccinaties, Italie en weet ik wat allemaal. Ik dacht heel eventjes dat ik thuis met mijn eigen vrouw bezig was want die klets ook meer dan dat ze los gaat.

Ik heb de moeite genomen om wat 'gezellig' mee te kletsen en dan lijkt ze nog wel wat los te komen. Ondanks dat de gesprekken nergens over gaan kreeg ik wel het idee dat ze uitgebreid de tijd nam en me ook alleraardigst verwend heeft. Ik weet niet goed waarom maar als ik in de buurt zou zijn dan zal ik zeker nog een keer binnen lopen. Naar mijn smaak heeft ze ook een heerlijk lijfje waar je alles mee mag doen !
 
Hoorde Moldavië ooit niet tot Roemenië?
Ik kan een aantal dames die daarvandaan komen en veelal zeggen Roemeens te zijn, ze kunnen ook vrij gemakkelijk een Roemeens paspoort bemachtigen en zich zo vrij door de eu begeven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een hele ontspannen zaterdag gehad. leuke meid, praat makkelijk en laat je op je gemak voelen. Geen extra's besproken maar zal vast wel een en ander mogelijk zijn.😛
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Om het nieuwe jaar in te wijden Isabella met zwarte bril ontmoet. Ze zat in de Geleenstraat (nummer 126 k2) aan de even kant meteen links naast de deur. Aan de rechterkant van diezelfde deur zaten overigens een SM meesteres met een andere SM man/vrouw achter hetzelfde raampje. Pijpen neuken was 50 beffen +50. Voor beffen toen maar bedankt. Ik werd aangetrokken door haar gezicht, en haar nagels die er mooi uitzagen. Verder vond ik de dame ontzettend dun, en veel tattoos. Op elke borst zit een tattoo, en verder nog meer tattoos willekeurig waardoor het er een beetje rommelig uitzag. Toen ik binnen kwam bleef ze maar op haar telefoon typen, maar ik had geen haast. Toen ze klaar was met type ging het condoom erom en begon ze met pijpen, wat eentonig was, maar wel zijn uitwerking had. Toen vroeg ik of ze met haar nagels over mijn lichaam en tepels wilde gaan. Ik zag wat enthousiasme in haar ogen, en ze begon fanatiek te plagen en haar nagels te gebruiken. Dit werkte nog beter dan pijpen en al vlug gingen we over tot het hoofdgerecht. Ik denk dat ik haar eerste klant was, want haar kutje was retestrak. We moesten echt flink duwen in missionaris om een goede connectie te krijgen, zij ook flink duwen. Ze gebruikte verder geen glijmiddel, en ik zat er heerlijk in. Zij fanatiek met mijn tepels spelen. Het resultaat duurde niet lang meer, maar daarna mocht ik nog even binnen blijven en de laatste druppels eruit persen. Zij bleef mij liefdevol strelen. Ik kan niet anders zeggen maar ik vind haar een zeer aardige dame. Daarna nagebabbeld, gewassen ten weer op pad gegaan. Op zich heeft ze in mijn ogen niet het meest aantrekkelijke lichaam, maar was blijde verrast door haar inzet en uitwerking.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan