Recensie Isabella - DS - Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik zie dat Isabella terug is bij DS, dus dacht dan deel ik deze ervaring.

ik ben een tijdje geleden(aug 2021 dacht ik) bij haar geweest. Was net voordat haar foto van de site was gehaald; vandaar dat ik niet eerder een recensie plaatste. Ging iig af op haar looks en op de site staat dat ze Italiaans is. Ik vermijd over het algemeen oost Europeanen ivm vaker slechte ervaringen wat betreft de service.

Eenmaal op de kamer zei ze dat ze oost Europees is (Roemeens dacht ik). Dat was de eerste teleurstelling; misinformatie.

Toen moest ik naast haar liggen; zij zat ernaast. Begon een beetje te sjorren en er ging een condoom over mn slappe lul. Voelde een beetje als dat ik op een operatietafel zat ofzo. Tweede teleurstelling dus.

Ze begon met pijpen en werd rustig aan hard; dat deed ze niet slecht maar ook niet super goed. Daarna kwam ze bovenop me en ze hield haar hand tegen mn borst. Voelde ook één beetje als een operatie ofzo. Derde teleurstelling. Intiem was ver onder niveau….gelukkig wel klaar gekomen.

Ik vroeg aan het begin nog of ik haar mocht zoenen maar dat mocht niet. Borsten en lichaam aanraken gelukkig wel…maar het kwam allemaal zeer zakelijk over. Geen gevoel en ze deed geen eens moeite voor ook maar een beetje GFE.

De tijd niet opgemaakt. Voor een half uur betaald maar wilde eigenlijk snel weg.

Gigantisch slechte ervaring bij haar. Nooit weer.

 
Heel jammer zeg… maar kloppen de foto's wel? Op foto 1 is haar gezicht wel te zien. Ik maak soms wel mee dat ze bij DS de foto's veel fotoshoppen waardoor de dame in de werkelijkheid heel anders uitziet.
 
Helaas is het gewoon zo dat vaak Roemeense dames zeer teleurstellend zijn. Ik heb Carmen meegemaakt (ook Roemeens) en dat was geld door de wc gespoeld. Sibel is trouwens ook Roemeens, geen Turks (is alleen op de website gezet om meer heren aan te trekken). Over haar vel ik (nog) geen oordeel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan