Recensie Isabella, Eindhoven, Baekelandplein 8 links 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Isabella is een leuke dame in de omgang en als je een klik met haar hebt kan ze echt wel teasen.
Kom al enkele jaren bij haar en behoort tot mijn top 3 van het plein.
Ik ben niet voor de extreme of kinky aangelegenheden en deze weet ze altijd goed in te vullen.
 
Zij is echt top en uurtje is vaak te kort. Ze doet dingen met je die van te voren nooit had gedacht als je haar laat doen brengt ze je naar een wereld die je nog nooit mee hebt gemaakt
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Very pretty girl who gives an excellent blowjob and great sex. She can eat up a dick that's for sure. Wish it was pzc though. There was a bit of clock watching towards the end of the booking hence my 4 star review but she was good up until that point
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als Isabella degene is die hier bedoeld wordt: niet normaal hoe lekker en mooi zij is.
Wat een lieve dame is zij. Mooi, beetje vol figuur en dan haar schitterende, volle borsten.
Heerlijke en uitstekende sex gehad met haar, ze is echt zo schattig:giggle:.
Samen met Raluca de toppers van het plein(y).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag 13e, to ramen bezet rond 23u.

Altijd al bij Isabelle naar binnen willen gaan gezien de beoordelingen hier.

Prijs onder afgesproken in mijn enthousiasme helemaal vergeten te vragen wat er inbegrepen was.
Op de kamer bezoek aan de wasbak en Isabelle waste zich ook. Meteen al kunnen genieten van het uitkleden en haar lichaam. Heerlijk figuur, mooie borsten en een waanzinnig koppie. Klap op mijn billen toen ze naar het bed liep.
Mini-me kreeg zijn jasje om en werd mondeling aangemoedigd. Na snuf tijd geswitcht naar doggy. Zij assisteert bij het inparkeren. Heerlijk om haar in de spiegel aan mijn lul te kunnen zien pompen.
Bijna mijn kruid verschoten, maar geëindigd in missionaris. Nog even haar poes bewonderd voordat ik naar binnen gleed. Snel klaar gekomen. De tijd werd wel in de gaten gehouden, maar voor dit bedrag en die tijd heb issue. Het plein was nog druk bezet.
Na afloop wasbeurt, ook isabelle en ze wisselde haar ondergoed. Tijdens het aankleden nog gesprekje

Heerlijk bezoek, aanrader, maar dat was al duidelijk
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond bij deze dame geweest lijkt Aziatisch kwa uiterlijk maar komt uit Roemenië vertelde ze heb niet veel meer over haar en haar diensten gevraagt. Aardige dame goede hygiëne. Ze had er zin in maakte wat grapjes relaxte sfeer geen gehaast en gedoe wat je soms wel op het plein mee maakt..
Leuke dame miss een nieuwe topper..
 
Vandaag kwamen er geen vaste dames voor mij beschikbaar, na deze reviews toch maar eens binnen gestapt.
Ze is echt heel mooi!! , puur natuur, geen tattoo, piercing of plastic.
Misschien dat ik daarom haar altijd voor bij ben gelopen.

Na het voorstellen zie je echt hoe knap ze is en ik zei nog "hoe kan het dat ik nog nooit bij jou ben geweest ".
Ze heeft ook een heel zachte, lieve en beetje geile stem en ze kijkt je heel vaak ondeugend aan en die combinatie doet je al bijna komen.
Maar rustig paar rondjes gedaan, geen klokwerk dus was voor mij geslaagd en heb denk ik wel weer een zekerheidje gevonden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een gepland contact elders was in het water gevallen. Daarom maar even stoom afblazen op het plein. Vanwege recensies bij Isabella binnen gestapt. Overall prima bezoek. Ze was rustig en geroutineerd. Na de verkleed en wasactie stond ze even voorover gebogen leunend op het bed, van achteren kon ik lekker tegen haar aan staan. Wilde haar wel beffen voor extra, maar ze hapte niet. Beetje pijpen, toen begon het al te borrelen. Zij bovenop, lekkere heupbewegingen, haar borsten in mijn handen. Typisch een quickie zonder 'diep te gaan'.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In december en januari weer eens bij Isabella geweest. Is al lang een van mijn favorieten. Het lijkt echter dat de klik die er vroeger was verdwenen is. Het komt allemaal steeds meer plichtmatig over. Het blijft desondanks wel redelijk goed en een van de mooiere dames van het plein
 
Terug
Bovenaan Onderaan