bramfinkelman
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2472041-isabella
- Totale kosten (in euro)
- 265
In eerste instantie dacht ik dat dit nep moest zijn, de foto's zijn fantastisch, een heerlijk petite latina met een snoetje om op te vreten en qua extras ook in mijn straatje want ik hou van tongzoenen, pijpen zonder condoom en ook anaal. Whatsapp contact ging wat traag met flink wat tijd ertussen elke keer maar ze werkt voornamelijk 's middags dus dat kwam goed uit voor mij. Tongzoenen was 15eu extra wat een schappelijk prijsje is en dus zeker doen. Pijpen zonder was 50 extra en Anaal was 150 extra, dat was me toch wat te gortig. Ik vroeg ook nog voor strapon sex wat ze aanbood maar ze had geen strapon helaas, moest ik zelf meenemen maar daar bedankte ik voor. Videobellen om te bevestigen ging ook, alhoewel het een hele korte 2sec waren, maar ik kon in ieder geval meteen komen.
Met enige argwaan in mijn hoofd stond ik nog voor de deur, maar toen die eenmaal open ging stond daar het perfecte plaatje voor mijn neus, ietwat onwennig was ze en beetje nerveus leek ze. Na binnenkomst kon ik afrekenen en nogmaals uitleggen wat ik wou (leek erop dat er een booker tussenzit). Daarna werd ze wat losser en werd ik onthaald met een lekker tongzoen. Ze heeft heerlijk dikke lippen om op te zuigen, tongetje was wel wat voorzichtig aan haar kant. Na het uitkleden werd de jongeheer goed schoongemaakt en verdween snel in haar keeltje, ze deed goed haar best om hem meteen diep erin te duwen. Na een paar halen zoende ik haar weer en toen zei ze meteen "condom?" Ik moest lachten want ik was nog geen 5min binnen, rustig aan, tranquilo! "We hebben de tijd zei ik", daarna leek ze meer van haar automatische piloot af te gaan en ontspande ze.
We gingen liggen op bed en gretig ging het stokslobberen door, lekker diep en met spuug, ik voelde al dat ik moeite ging krijgen vandaag om niet direct alles onder te spuiten. We wisselden naar 69, maar ze zei dat ze dit maar een minuutje kon doen...?? Geen idee waarom, ze draaide haar kontje boven mijn hoofd en mijn hemel wat een perfect klein poepgaatje en een perfect klein poesje heeft deze meid, ik had meteen spijt geen anaal te hebben gepakt want dat gaatje zag er zo mooi uit, heerlijk gebruind lichaam en 0 verschil van verkleuring rondom het gaatje.....
Haar poesje was heerlijk, maar niet al te nat, perfecte schaamlippen, klein en niks eruit hangend. Ik ging gretig likken en voelde dat ze het lekker vond, tegelijkertijd voelde ik dat ze los ging op mijn pik die gorgelend van de spuug volledig in haar keel verdween, ik wou dat ik het kon zien! Al snel moest ik haar weer tegenhouden of het was al gedaan, ze ging naast me liggen en ik kon zoenend haar lichaam verkennen, ze rook heerlijk. Langzaam begon ik haar te vingeren en wou haar ook weer likken, ze zei vanalles in het Spaans wat ik niet begreep maar volgens mij mocht ik maar met 1 vinger erin. En mijn hemel wat een klein strak kutje, zelfs het vingertje zat er al strak in. Al likkend begon ze steeds meer te genieten en te krioelen, zoveel zelfs dat ik moeite had het clitje steeds weer te vinden maar ze leek te genieten. Toen ze er klaar mee was kon eindelijk het condoom gepakt worden, ze ging bovenop me zitten en schoof hem langzaam erin tot ze van pijn opschoot, haar kutje was echt strak en klein, ik heb geen monstercock maar dit was genieten zo strak, langzaam kwam ze in het tempo maar elke keer dat ik stevig doorstootte was haar net iets teveel. En ook teveel voor mij want na een paar minuten spoot deze jongen gewoon alles vol, Ik kon niet meer inhouden zo strak, wel zonde want ik had nog wel uren willen doorgaan.
Na de schoonmaak plofte ze in mijn armen neer en hebben we nog lang kunnen kletsen over vanalles en nog wat. Ze hokt inderdaad samen met Adhara (wat ook echt een plaatje is), en ze is nog maar 2 dagen in Eindhoven, daarna gaat ze naar Rotterdam (maar ze vond hier de mensen veel liever). Kreeg daarna nog een matige massage, ze deed het wel met plezier maar merkte dat ze de kracht ervoor mist en ook lange nagels heeft, maar sowieso even fijn. Opfrissen en met een lekkere tongzoen weer naar huis.
Al met al prima date, ze is echt beeldschoon, strak buikje en mooie petite borsen en gruwelijk strak kutje. Maar ik miste wel de latin passie, ze was wat onwennig in het begin, leek ook onrustig en ipv dat zij mij op mijn gemak moest stellen moest ik dat bij haar doen. Denk als je niet weet wat je wilt dat je wel snel afgewerkt wordt, maar als je gewoon 'tranquilo' wilt doen is het een heerlijke ervaring, en een streling voor het oog.
Met enige argwaan in mijn hoofd stond ik nog voor de deur, maar toen die eenmaal open ging stond daar het perfecte plaatje voor mijn neus, ietwat onwennig was ze en beetje nerveus leek ze. Na binnenkomst kon ik afrekenen en nogmaals uitleggen wat ik wou (leek erop dat er een booker tussenzit). Daarna werd ze wat losser en werd ik onthaald met een lekker tongzoen. Ze heeft heerlijk dikke lippen om op te zuigen, tongetje was wel wat voorzichtig aan haar kant. Na het uitkleden werd de jongeheer goed schoongemaakt en verdween snel in haar keeltje, ze deed goed haar best om hem meteen diep erin te duwen. Na een paar halen zoende ik haar weer en toen zei ze meteen "condom?" Ik moest lachten want ik was nog geen 5min binnen, rustig aan, tranquilo! "We hebben de tijd zei ik", daarna leek ze meer van haar automatische piloot af te gaan en ontspande ze.
We gingen liggen op bed en gretig ging het stokslobberen door, lekker diep en met spuug, ik voelde al dat ik moeite ging krijgen vandaag om niet direct alles onder te spuiten. We wisselden naar 69, maar ze zei dat ze dit maar een minuutje kon doen...?? Geen idee waarom, ze draaide haar kontje boven mijn hoofd en mijn hemel wat een perfect klein poepgaatje en een perfect klein poesje heeft deze meid, ik had meteen spijt geen anaal te hebben gepakt want dat gaatje zag er zo mooi uit, heerlijk gebruind lichaam en 0 verschil van verkleuring rondom het gaatje.....
Na de schoonmaak plofte ze in mijn armen neer en hebben we nog lang kunnen kletsen over vanalles en nog wat. Ze hokt inderdaad samen met Adhara (wat ook echt een plaatje is), en ze is nog maar 2 dagen in Eindhoven, daarna gaat ze naar Rotterdam (maar ze vond hier de mensen veel liever). Kreeg daarna nog een matige massage, ze deed het wel met plezier maar merkte dat ze de kracht ervoor mist en ook lange nagels heeft, maar sowieso even fijn. Opfrissen en met een lekkere tongzoen weer naar huis.
Al met al prima date, ze is echt beeldschoon, strak buikje en mooie petite borsen en gruwelijk strak kutje. Maar ik miste wel de latin passie, ze was wat onwennig in het begin, leek ook onrustig en ipv dat zij mij op mijn gemak moest stellen moest ik dat bij haar doen. Denk als je niet weet wat je wilt dat je wel snel afgewerkt wordt, maar als je gewoon 'tranquilo' wilt doen is het een heerlijke ervaring, en een streling voor het oog.