Recensie Isabella (Roe) Antwerpen, Schippersstraat 32/3 2,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
'Ik voel me zo verdomd alleen', je kent het lied wel.
Opgelucht dat ik eindelijk iets positiefs las over Isabella. Ik was wat verstomd van de negatieve reacties.

Isabella is inderdaad een redelijk zakelijke dame, geen probleem mee, ze zit er om haar centen te verdienen (alle dames btw). Bij een 1ste bezoek is/was het wat aftasten ondanks ik toen al meer dan tevreden buitenstapte.
De reden waarom ik haar bezocht? In mijn ogen is ze met voorsprong de mooiste van heel skw met een fantastische service, prachtig naturel lichaam en heerlijke borsten. Ieder zijn voorkeur.
Ja, inderdaad, je moet ze karakterieel effe doorgronden om aan te voelen hoe ze in mekaar zit en vooral hoe ze aan te pakken. 'Een glimlach en je krijgt een glimlach terug' gevolgd door heerlijke seks Ik heb er alvast een prima band mee opgebouwd en heb van geen kanten te klagen. Mij ziet ze op zeer regelmatige momenten en is dan ook reeds langere tijd 1 van mijn 3 vaste dames/toppers. Seksueel gezien mijn nummer 1 van 2022.
Geen gezeur om extra centen, geen gepruts met condooms, geen handje rond het condoom wat ik allemaal las.
Neen, ze komt zeer sociaal over waarin ze me steeds de minuten en service geeft waar ik voor betaal.
Dat handje rond het condoom heeft een reden, dat verdwijnt wel als je ze regelmatiger bezoekt en ze je vertrouwt.

Een forum dient om persoonlijke ervaringen weer te geven waarin ik ieders mening respecteer, ook de negatieve.
Zo is het bij elke dame, meningen verschillen nu eenmaal onder ieder van ons.
Ik trek zeker niet de negatieve commentaren in twijfel. Hoe dit komt, weet ik niet en zal er mijn slaap ook niet voor laten. Ik vind weliswaar Isabella een prachtdame met een schattige sociale glimlach en kom er bijzonder graag.

Prettig eindejaar allen, ik heb me daarnet alvast een half uurtje kostelijk geamuseerd met Isabella als laatste 'suck en fuck' van 2022 ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben juist bij Isabella buiten. Doordat ik erg vroeg klaar was met werken is het er al vroeger van gekomen dan verwacht.

Ik weet niet wat ik anders (beter) doe dan jullie, maar het was een absolute topdate. En ik snap nu helemaal niets meer van al jullie negatieve commentaren over Isabella.

Ik kan Isabella iedereen aanraden. Hoewel alle 3 de dames totaal verschillende services bieden, wil ik de kwaliteit van de service van Isabella ongeveer gelijk stellen met die van Kathy en Claudia uit de dag.

Later dit weekend volgt er recensie met een bijna maximale score. Isabella was één van de beste first timers van de afgelopen paar jaar.
in september (post 41 in Claudia haar draadje) beweerde je nog nooit bij Claudia te zijn langsgeweest en schreef je dit :
Ik heb zelf Claudia nog nooit bezocht. Ik moet wat haar inzet betreft dus afgaan op wat er over haar geschreven wordt, maar ik ken diverse dames die dezelfde inzet en service geven als Claudia.

Nu vergelijk je Isabella wel met Claudia....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien het op de laatste werkdag van het jaar erg rustig was op het werk, en ik dus ook vroeg thuis was, kon ik dit jaar toch nog een keer de avondshift aandoen.

Ik had van mijn vorige paar avondwandelingen nog een paar dames in gedachten die mij enorm intrigeerden. Ik zag 8 tot 10 dames die ik wel zou willen bezoeken, maar vooral de dame met strechbroek en blauw bovenstukje, ik ken haar naam niet, en Isabella intrigeerden me enorm. Dat was bij mijn eerdere avondwandelingen ook al steeds zo. Na een aantal rondjes gewandeld en getwijfeld te hebben, heb ik dan voor Isabella gekozen, en ik heb die keuze me zeker niet beklaagd.

Ondanks alle negatieve berichten over Isabella, zei mijn intuïtie me dat het wel goed zit met Isabella. Ik kan nog steeds op mijn intuïtie vertrouwen.

Bij het passeren tijdens mijn rondjes stond Isabella al een paar keer met haar kontje half naar het raam gedraaid terwijl ze met een collega aan het praten was. Ik had dus al een aantal keren een mooi zicht op dat prachtige kontje gehad. Toen ik naar haar deur liep, deed ze deze open, en maakten we kort en "zakelijk" babbeltje waarbij ze me zei dat het 50 euro was. Toen zag ik ook haar prachtige gezichtje, en was meteen verkocht. Ik ging dus akkoord, en we liepen naar boven. Op de kamer elkaar voorgesteld, en we kleedden ons uit. Isabella ontblote haar mooie borsten en poesje, maar hield dat sexy geruite rokje aan. Hoewel er niet veel en alleen "zakelijk" gesproken werd, werd mijn gevoel alleen maar beter, en ik gaf haar dan ook meteen 100 euro, en zei haar dat ik wat extra tijd wilde. Dat was geen enkel probleem voor Isabella, en haar glimlach werd nog wat groter.

Isabella vroeg me om op bed plaats te nemen, wat ik ook deed, en ze kwam naast me zitten. Ze maakte eerst mijn kleine vriend nog eens extra schoon met een vochtig doekje, wat ze al sensueel deed, en kleine Janus begon al te reageren. Na nog een beetje extra opwarming met haar hand, ging er een condoom overheen, en ze begon aan een zeer goede en heel lange pijpbeurt. Het pijpen had een fractie steviger gemogen, maar ze gaf me één van de meest gevarieerde pijpbeurten die ik al gekregen heb. Zo ongeveer al het denkbare kwam aan bod. Ze pijpte echt geweldig. Normale diepte, dan nam ze hem heel diep tot haar neus bijna mijn buik aanraakte. Dan likte ze mijn stam over de hele lengte, dan weer nam ze alleen mijn eikel in haar mond waar ze dan extra intensief op zoog. Dan weer had ze alleen mijn eikel in haar mond, en likte er met het puntje van haar tong over. Dan weer likte ze met het puntje van haar tong over mijn eikel terwijl haar lippen net wel, net niet het topje van mijn eikel aanraakten. Met dit alles ging ze voor mijn gevoel zeker een kwartier door. Isabella wisselde dit allemaal random af, en niet volgens een vast patroon, of in een vaste volgorde. Ik mocht ondertussen uitgebreid haar mooie kontje strelen, en ik mocht ook haar poesje en kontgaatje lichtjes beroeren. Ik zou Isabella voor de stevigheid van het pijpen 4 en een halve ster geven, maar voor de variatie zou ik haar wel 8 sterren willen geven. Als totaalscore krijgt ze van mij dan ook gewoon de volle 5 sterren. Tussendoor vroeg ze me nog een keer of ik wilde neuken, of dat ze nog even door moest pijpen. Ik heb haar toen nog wat langer willen pijpen. Ze zei me dat ik het maar moest zeggen wanneer ik wilde neuken. Na een kwartiertje pijpen heb ik dan gekozen om te neuken.

Ik vroeg Isabella om als eerste on top te komen, wat ze probleemloos deed, en ze kwam in reverse cowgirl op me zitten, begeleide mijn pik haar poesje in, en begon me zalig te neuken waarbij ik haar rug en kontje uitgebreid kon en mocht strelen. Ik mocht mijn duim ook weer in haar bilspleet schuiven, en haar kontgaatje lichtjes beroeren. Na een tijdje gevraagd om te wisselen naar doggy. Ook dit was geen enkel probleem voor Isabella. Ze ging op haar knieën zitten met dat mooie kontje de lucht in, en ze legde haar hoofd op het matras, en begeleide mijn kleine vriend weer in haar poes. Terwijl ik haar redelijk stevig neukte op deze manier, kreunde ze lichtjes mee. Het was niet overdreven en kwam ook niet fake over. Hoewel ze het wel gespeeld zal hebben, was het helemaal niet storend, en zou je denken dat ze er zelf ook een beetje van genoot. Ik beukte niet echt op haar in, maar ze had er geen enkel probleem mee dat ik haar toch redelijk stevig neukte. Voor het neuken geef ik haar 4 of 4 en een halve ster.

Wat het beruchte handje om het condoom betreft. Tijdens het pijpen trok ze me regelmatig ook wat af waarbij ze haar hand aan de onderkant van het condoom had, maar ze pijpte ook bijna evenveel met losse handen, en steunde ze met haar beide handen op bed. Bij het neuken was er wel bijna continu een hand om het condoom, maar het was zeker niet storend. Het was dat ik er speciaal op lette vanwege de vele verhalen hierover, anders had ik het waarschijnlijk niet of nauwelijks gemerkt.

Nadat ik klaargekomen was maakte Isabella me netjes een beetje schoon, en even later gingen we ons beiden wassen.

We hebben dan tijdens het wassen en aankleden nog een beetje gebabbeld, en Isabella begon wat meer los te komen. Hierbij vertelde ik haar dat ik eigenlijk hoofdzakelijk overdag wandel, maar dat ik speciaal voor haar nog wel eens wat meer in de avond zou gaan wandelen. Isabella was duidelijk blij om te horen dat ik echt genoten had van de date. Ik voelde duidelijk een klik met Isabella, en die groeide ook alleen maar gedurende de date.

Ondanks dat velen het niet met me eens zullen zijn, kan ik Isabella echt aanraden. Het zal echter wel zo zijn dat bij haar de klik enorm belangrijk is. Met de juiste klik top, en zonder klik flop, en mogelijk geen "gulden middenweg" mogelijk.
 
in september (post 41 in Claudia haar draadje) beweerde je nog nooit bij Claudia te zijn langsgeweest en schreef je dit :
Ik heb zelf Claudia nog nooit bezocht. Ik moet wat haar inzet betreft dus afgaan op wat er over haar geschreven wordt, maar ik ken diverse dames die dezelfde inzet en service geven als Claudia.

Nu vergelijk je Isabella wel met Claudia....
Toen had ik Claudia inderdaad nog niet bezocht. Inmiddels wel, namelijk afgelopen woensdag is het me eindelijk gelukt om Claudia te bezoeken. En door 2 eerste bezoekjes zo kort na elkaar kan ik ze heel goed vergelijken. De soorten service van Claudia en Isabelle zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, maar de kwaliteit van de service is van een vergelijkbaar hoog niveau.
 
Toen had ik Claudia inderdaad nog niet bezocht. Inmiddels wel, namelijk afgelopen woensdag is het me eindelijk gelukt om Claudia te bezoeken. En door 2 eerste bezoekjes zo kort na elkaar kan ik ze heel goed vergelijken. De soorten service van Claudia en Isabelle zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, maar de kwaliteit van de service is van een vergelijkbaar hoog niveau.
moet je dan geen rechtzetting plaatsen in de draad van Claudia of ben je wat haar niveau betreft nog steeds dezelfde mening toegedaan als voordat je haar bezocht ?
 
Je hebt er echt je best ik gedaan zo te zien, en dat leden ervaringen delen kan ik alleen maar toejuichen. Ik hoop alleen heel erg dat mensen die hier naar haar service zoeken ook de eerste pagina lezen, zodat ze een reëel beeld krijgen van hoe de rest haar service ervaart.
 
Dat hoop ik ook. Zoals ik schreef lijkt me een klik bij Isabella heel belangrijk. Bij ons was er duidelijk een wederzijdse klik. Als je geen klik voelt kun je inderdaad misschien beter wegblijven bij Isabella.
 
moet je dan geen rechtzetting plaatsen in de draad van Claudia of ben je wat haar niveau betreft nog steeds dezelfde mening toegedaan als voordat je haar bezocht ?
Ik hoef geen rechtzetting te plaatsen. Ik sta nog steeds achter wat ik toen geschreven heb. Dat heb ik gisteren nogmaals ervaren. De soort service die Claudia geeft kom je misschien niet zo vaak tegen, maar qua inzet en kwaliteit van de service zijn er heel wat dames die de vergelijking met Claudia aankunnen. Bovendien zou een recensie bij haar alleen maar een soort kopie zijn van de eerdere recensies.
 
Ik wilde het eigenlijk niet doen, maar ik ga het toch nog een keer zeggen: dit had in mijn geval niks met klik te maken. Ik bezoek lang genoeg dames om het verschil te voelen tussen 'geen klik' en een dame die me een loer draait. Die 'klik' zat namelijk helemaal goed en ze was erg enthousiast, anders was ik namelijk nooit bij haar binnen gegaan. Fijn dat jij een fijne tijd hebt gekregen voor je geld, maar laat het duidelijk zijn voor andere wandelaars dat dit een uitzondering is.
Zoek je meer zekerheid dan zijn er meer dan genoeg schatten van dames te vinden in de buurt.
 
Als jij wel een klik met Isabella had, is het voor mij helemaal onduidelijk waar het verschil dan wel in zat. Ik ben in elk geval uiterst tevreden buiten gestapt bij Isabella.
 
Ik wilde het eigenlijk niet doen, maar ik ga het toch nog een keer zeggen: dit had in mijn geval niks met klik te maken. Ik bezoek lang genoeg dames om het verschil te voelen tussen 'geen klik' en een dame die me een loer draait. Die 'klik' zat namelijk helemaal goed en ze was erg enthousiast, anders was ik namelijk nooit bij haar binnen gegaan. Fijn dat jij een fijne tijd hebt gekregen voor je geld, maar laat het duidelijk zijn voor andere wandelaars dat dit een uitzondering is.
Zoek je meer zekerheid dan zijn er meer dan genoeg schatten van dames te vinden in de buurt.
In mijn ogen geen uitzondering, hoor. Er zullen vele wandelaars wel tevreden buitenstappen bij Isabella alsook wandelaars die niet tevreden waren over haar service.
Lees recensies over andere dames: sommigen hebben een topservice, anderen 'gruwelen'. Dat is skw.

Eerder deze week was ik in skw aan het slenteren en zag net een Nederlander buitenstappen die meteen richting zijn kameraden stapte. Ik hoorde hem nog stamelen: 'Wat een leuke geile date', hen hoor/lees je uiteraard niet.

Isabella is nu eenmaal een vrouw waar je een klik mee hebt of ook juist niet. Uiteraard mag dit niet afhankelijk zijn van de service die ze aanbiedt, laat dit duidelijk zijn. Een werkpunt.

Voor mij is en blijft ze 'de ontdekking van 2022' waar ik al veel (sociaal en seks) plezier beleefde!
 
Dit is een herhaling van zetten en ik heb net al duidelijk gemaakt wat ik denk over die 'klik'. Ik snap dat ervaringen verschillen en ook ik ervaar dat zelf. Alleen de date met deze vrouw was een uiterste, een uiterste dat niet aan een 'klik' verweten kan worden. Ik waarschuw iedereen de gok niet te nemen, aangezien haar gedrag bij de beesten af was. Dit is het laatste dat ik voor nu nog over deze vrouw schijf, en ik wens jullie veel plezier met jullie 'topper'.
 
Ik bezoek lang genoeg dames om het verschil te voelen tussen 'geen klik' en een dame die me een loer draait.
Kijk dit citaat is belangrijk....exact hoe ik erover denk.

Heb d'r nog niet bezocht maar dat kind heeft me een kont en benen zeg....Nooit naar haar smoel gekeken...doe ik wel als ik op haar lig.
Ik merk aan de deur wel of ik naar binnen ga.
Één keer een volle condoom maakt nog geen vaste dame...zo luid de gezegde.

...ik ben gewaarschuwd...en dat telt voor twee.
Ik weet 't....en jullie ook....pik omhoog is verstand naar de klote. We gaan t zien.
 
Kijk dit citaat is belangrijk....exact hoe ik erover denk.

Heb d'r nog niet bezocht maar dat kind heeft me een kont en benen zeg....Nooit naar haar smoel gekeken...doe ik wel als ik op haar lig.
Ik merk aan de deur wel of ik naar binnen ga.
Één keer een volle condoom maakt nog geen vaste dame...zo luid de gezegde.

...ik ben gewaarschuwd...en dat telt voor twee.
Ik weet 't....en jullie ook....pik omhoog is verstand naar de klote. We gaan t zien.
Als je ze bezoekt/behandeld zoals het taaltje dat je uitbralt, hoop ik van harte op de slechts denkbare date/service die ik iemand maar kan toewensen. Zo hoeft ze jouw 'smoel' nooit meer onder ogen te zien (liefst met dichtgeknepen ballen).
 
Dit is een herhaling van zetten en ik heb net al duidelijk gemaakt wat ik denk over die 'klik'. Ik snap dat ervaringen verschillen en ook ik ervaar dat zelf. Alleen de date met deze vrouw was een uiterste, een uiterste dat niet aan een 'klik' verweten kan worden. Ik waarschuw iedereen de gok niet te nemen, aangezien haar gedrag bij de beesten af was. Dit is het laatste dat ik voor nu nog over deze vrouw schijf, en ik wens jullie veel plezier met jullie 'topper'.
Laten we de keuze maar aan de wandelaars zelf over laten.

Het is je goed recht om een dame te vermijden omdat je niet tevreden was over haar service. Het is ook je goed recht om sat hier op een respectvolle manier te schrijven. Maar je het niet het recht om Isabella als tmm af te schilderen, want dat is ze zeer zeker niet. Een tmm geeft namelijk iedereen een slechte service. Naar de reden van de grote verschillen in service is het vooralsnog gissen, maar Isabella kan wel een geweldige service geven.
 
Dat is ze wel (in mijn ogen en die van anderen), en het recht om dat hier te zeggen heb ik ook. Net zoals jij gewoon mag zeggen dat het een topper is. En nu is het klaar.
 
Laatst bewerkt:
In jouw is ze te mijden, maar niet in ieders ogen. Een tmm is in de ogen van iedereen te mijden.
Isabella kan wel degelijk een verdomd goede service geven. Dat heb ik gisteren ervaren.
Het is alleen jammer dat er schijnbaar zo weinig wandelaars die tevreden zijn over haar service hier lid zijn.
 
Ik wandel regelmatig in de avonduren en ondanks haar aantrekkelijk lichaam staat ze veel te wachten.
Dat is een duidelijk signaal, dat maar weinigen op haar op herhaalbezoek komen.
Gelukkig heeft ze nu 1 terugkomer erbij, maar die wandelt maar een enkele maal in de avonduren.

De service van de 2 andere meiden in de avondploeg in dit pand SS32 is ook zeer, zeer matig.
En die 2 hebben beiden een mooi slank figuur(tje)

Voor pand SS 32 overdag TOP met Vanessa en Andreea, maar avond: Treurig!!!
 
Het is alleen jammer dat er schijnbaar zo weinig wandelaars die tevreden zijn over haar service hier lid zijn.
Neen, ondanks haar aantrekkelijk lichaam staat ze veel te vaak te wachten op klanten. Is toch een duidelijk signaal!
Alleen @Janus wandelt zelden in de avonduren, dus ziet hij dit bijna niet.
Dit heeft dus NIETS te maken, dat tevreden wandelaars over haar, hier geen lid op dit forum!

Als een meid "rotstreken" uithaalt om meer geld te vangen, dan mag je ze TMM-er noemen!
 
Isabella haalt geen rotstreken uit. Tenmiste niet bij mij. Je mag een dame alleen een tmm noemen als ze iedereen in 't zak zet, en dat doet Isabella niet.

Ik kom af en toe in de avond wandelen, en zie ik Isabella inderdaad redelijk vaak vrij, maar ook vaak bezet. Ik moest gisteren ook wachten omdat iemand anders mij voor was, maar dat was ook duidelijk een €50 neuker. Stond met een kwartier terug buiten. Voor mij is Isabella zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Evenals Alina trouwens, en de dame op VT 35 kan ook een bezoek van mij verwachten.
 
Ik wandel regelmatig in de avonduren en ondanks haar aantrekkelijk lichaam staat ze veel te wachten.
Dat is een duidelijk signaal, dat maar weinigen op haar op herhaalbezoek komen.
Gelukkig heeft ze nu 1 terugkomer erbij, maar die wandelt maar een enkele maal in de avonduren.

De service van de 2 andere meiden in de avondploeg in dit pand SS32 is ook zeer, zeer matig.
En die 2 hebben beiden een mooi slank figuur(tje)

Voor pand SS 32 overdag TOP met Vanessa en Andreea, maar avond: Treurig!!!
De vriendin van Isabella op VT D is ook een beauty en lan me misschien ook nog wel eens op bezoek krijgen. Voor mij is er ook in de avond niets mis met SS 32. Minder zelfs nog dan in de dag.
 
De service van Vanessa en Andreea is toch heel moeilijk te benaderen, laat staan te overtreffen
Met Andrea heb ik geen ervaring en kan ik niet over oordelen. Andrea is ook totaal mijn type niet, en zal ik dus niet snel bezoeken. Ik vond de service van Vanessa de laatste paar keer best tegenvallen. Isabella haar service is een stuk beter dan mijn laatste dates met Vanessa.
 
Isabella haalt geen rotstreken uit. Tenmiste niet bij mij. Je mag een dame alleen een tmm noemen als ze iedereen in 't zak zet, en dat doet Isabella niet.
Ze mag een meid een TMM-er, als ze je opzettelijk ondermaats service geeft. Dat is een persoonlijke beleving.
Moet ik anders eerst aan andere wandelaars hun beleving vragen, voor ik dit oordeel kan (MAG) uitspreken.

Als ik in de avond wandel, zal ik iedereen die met haar spreekt, op de achtergrond het zeer dringende advies toeroepen: Niet doen, zij is slecht!

@Janus
: Als de service van Vanessa de laatste bezoekjes tegenvalt, is zij de eerste, die van je favo-lijst afvalt?
Jij kent haar al zolang en vaak bezocht, fluister je dit achteraf niet ff in haar oor.
Als 1 van mijn favo's teleurstellend presteer, vertel ik dat altijd, of pas het verdiende bedrag aan. Wel met de trouwe belofte, dat ik dan blijf terugkomen.

Net als iedereen, moet ook jij keuzes maken ivm. het beschikbare budget
 
Laatst bewerkt:
Ze mag een meid een TMM-er, als ze je opzettelijk ondermaats service geeft. Dat is een persoonlijke beleving.
Moet ik anders eerst aan andere wandelaars hun beleving vragen, voor ik dit oordeel kan (MAG) uitspreken.

Als ik in de avond wandel, zal ik iedereen die met haar spreekt, op de achtergrond het zeer dringende advies toeroepen: Niet doen, zij is slecht!

@Janus
: Als de service van Vanessa de laatste bezoekjes tegenvalt, is zij de eerste, die van je favo-lijst afvalt?
Net als iedereen, moet ook jij keuzes maken ivm. het beschikbare budget
Vanessa staat inderdaad op de nominatie om van mijn lijst te verdwijnen, en er staan er genoeg te trappelen om haar plaats in te nemen. :ROFLMAO:
 
Vanessa staat inderdaad op de nominatie om van mijn lijst te verdwijnen, en er staan er genoeg te trappelen om haar plaats in te nemen. :ROFLMAO:
Een heel duidelijk en eerlijk antwoord.
Ja, het ontdekken van nieuwe goede meiden, gaat altijd ten koste van favo's, waar je in de loop der jaren een goede persoonlijke band mee heb opgebouwd. Zo werkt dit wereldje helaas ook!
 
Zoals al vaker gezegd. In mijn ogen mag je een dame alleen een tmm noemen als ze iedereen een slechte service geeft. En dat doet Isabella zeer zeker niet.

Ik zal naast je komen staan, en nog harder roepen "doen, ze is echt geweldig".
Je probeert me te overtreffen, maar ik hoef niet zo hard te roepen, want ik ben in de avonduren vaker aanwezig dan U!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan