Recensie Isabella Shemale, Hilversum 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/hilversum/1695986-isabella#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was de laatste tijd erg nieuwsgierig naar een ervaring met een Shemale. Dit was dus mijn 1e x. Ik had mezelf voorgenomen om er ontspannen in te gaan en te kijken waar het schip zou stranden. Niets forceren en als ik er toch geen zin in had gewoon laten weten en weg gaan. Ik zou dan geen geld terug vragen.

Maar dat was gelukkig niet nodig want ik heb een supergeile ervaring gehad.

Afspreken ging makkelijk via de app en het adres was makkelijk te vinden. Het is een redelijk discrete locatie vond ik. Parkeren was ook te doen 3 minuten bij haar vandaan.

Ik heb 100,- betaald voor 30 mins.

Isabella is een vrouwelijke Shemale uit Colombia. Ze heeft een lekkere geile kont maar ook een harde pik van rond de 18 cm.

Daarbij is ze ook lief en erg meewerkend in de zin dat ik zelf kon aangeven wat ik wilde. Daar vroeg ze ook om.

We zijn begonnen met wat knuffelen en wat zoenen terwijl we elkaar aftrokken.

Daarna heeft ze mij zonder condoom gepijpt wat erg lekker was. Ik vroeg of ze haar kont eens wilde laten zien en dat deed ze en dat maakte me nog geiler want dat uitzicht was hemels.

Tja, en toen wilde ik ook pijpen... mmm dat was lekker en is voor herhaling vatbaar. Dit geeft mijn sexleven een leuke extra dimensie.
Ik vond het heerlijk om haar af te zuigen waarbij ik haar eikel in m'n mond nam.

Ik vraag me wel eens af of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben maar wtf, je leeft maar 1x.

Daarna is zij mij weer gaan afzuigen en heb ik het uiteindelijk zelf met de hand afgemaakt.

Ze is voor herhaling vatbaar. Ik ga snel weer terug. En dan misschien ook maar eens penetratie gevend of ontvangend proberen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1695986-isabella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Isabella in Vlissingen. Ze zit hier al lang en blijft hier ook. Misschien kan dit aangepast worden? Afspreken via WhatsApp was makkelijk. Ontvangst was heel hartelijk. Ze had een strak kort jurkje aan en hele hoge hakken. Ze ziet er precies zoals op de foto's uit. Erg vrouwelijk, aantrekkelijk en sexy. Betaald, uitgekleed en op bed gaan liggen. Begonnen met kussen, tongzoenen strelen trekken. Ze is erg passievol en kroop al snel bovenop mij, wild kussend. Ze zakte naar beneden en ging mij heerlijk pijpen. Ik kreeg al snel haar harde pik aangeboden. Heb haar ook gepijpt en haar sterretje gelikt. Daarna weer kussen en deed ze condoom om. Daarna heeft ze mij heerlijk in diverse standjes geneukt. Opeens dook ze naar beneden en ging ze mij rimmen. Hier werd ik zo geil van dat ik klaar kwam. Helaas was daarna mijn energie en zin weg. Wel tijdje liggen kletsen met behulp van Google translate. Ze vroeg wat ik verder wilde. Toen ik aangaf dat het goed was zo, beloofde ze mij dat ze het volgende keer goed zou maken omdat het uur nog niet vol was. Al met al een heerlijke date met een lieve Isabella!
 
Vandaag bij Isabella in Vlissingen. Ze zit hier al lang en blijft hier ook. Misschien kan dit aangepast worden? Afspreken via WhatsApp was makkelijk. Ontvangst was heel hartelijk. Ze had een strak kort jurkje aan en hele hoge hakken. Ze ziet er precies zoals op de foto's uit. Erg vrouwelijk, aantrekkelijk en sexy. Betaald, uitgekleed en op bed gaan liggen. Begonnen met kussen, tongzoenen strelen trekken. Ze is erg passievol en kroop al snel bovenop mij, wild kussend. Ze zakte naar beneden en ging mij heerlijk pijpen. Ik kreeg al snel haar harde pik aangeboden. Heb haar ook gepijpt en haar sterretje gelikt. Daarna weer kussen en deed ze condoom om. Daarna heeft ze mij heerlijk in diverse standjes geneukt. Opeens dook ze naar beneden en ging ze mij rimmen. Hier werd ik zo geil van dat ik klaar kwam. Helaas was daarna mijn energie en zin weg. Wel tijdje liggen kletsen met behulp van Google translate. Ze vroeg wat ik verder wilde. Toen ik aangaf dat het goed was zo, beloofde ze mij dat ze het volgende keer goed zou maken omdat het uur nog niet vol was. Al met al een heerlijke date met een lieve Isabella!
Het moet wel heel goed geweest zijn,dat jij zelf op kinky je eerste reactie hebt achtergelaten 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan