Recensie Isabelle, l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Olijf89

Newbie
10
01/11/21
3
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag langs geweest bij Isabella een uurtje met jacuzzi. Eerst wat zoenen en elkaars lichaam verkennen in de jacuzzi om daarna verder te doen op het bed.. eerst haar laten klaarkomen al beffen. Daarna wat pijpen wat wel goed was maar mocht iets langer naar mijn gevoel.. daarna rubbertje aan en wat standjes gedaan maar redelijk vlug vroeg ze al of ze mij mocht handmatig laten klaarkomen dus heeft ze mij dan met haar handen laten klaarkomen.. heeft wel een supermooi lichaam en is nog wat speels maar voor mij zeker voor herhaling vatbaar.. 5' voor tijd stond ik terug buiten dus de tijd was ook redelijk ok. Tongzoenen heeft ze bij wel niet gedaan.
 
Zaterdag langs geweest bij Isabella een uurtje met jacuzzi. Eerst wat zoenen en elkaars lichaam verkennen in de jacuzzi om daarna verder te doen op het bed.. eerst haar laten klaarkomen al beffen. Daarna wat pijpen wat wel goed was maar mocht iets langer naar mijn gevoel.. daarna rubbertje aan en wat standjes gedaan maar redelijk vlug vroeg ze al of ze mij mocht handmatig laten klaarkomen dus heeft ze mij dan met haar handen laten klaarkomen.. heeft wel een supermooi lichaam en is nog wat speels maar voor mij zeker voor herhaling vatbaar.. 5' voor tijd stond ik terug buiten dus de tijd was ook redelijk ok. Tongzoenen heeft ze bij wel niet gedaan.
Ik probeerde wel te tongzoenen ,maar al snel zei ze dat ze dit niet graag had (wel op een vriendelijke manier)
 
Kussen was bij mij geen probleem … ook diep met tong
Toen ik vroeg voor 69 hield ze dan weer boot af Dus beffen had ze liever niet of toch niet in die positie ☺️
Zal wel allemaal van het moment afhangen zeker wanneer ze wat soms wel soms niet wil …..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan