Recensie Kiara, Casa Brugge, Loppem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hitch

Vaste klant
144
22/12/21
105
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://casa-brugge.com/kiara/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren dan toch tot Loppem geraakt. Half uurtje met kiara. Zoals beloofd mijn ervaring. Ik was 10 minnte vroeg en heb wat aan de bar gewacht. Het was een andere jongere dame die t ontvangst deed. Dan kwam kiara. Het was zeker geen slechte ervaring. Ze is wat ouder dan aangegeven. Ik gok op 40er. Wel knap lichaam. Slank, natuurlel borsten. Ze kan enkel Spaans en Portugees. Dus communicatie is wat moeilijk als je die talen niet machtig bent.
Dan douchen en naar bed... Begon mij direct diep te pijpen, vergat de ballen niet. Dan hebben is me me gaan berijden, misio, doggy... Ik stond stoerewild, want was al eindje geleden. Mocht toch redelijk hard door gaan. Enkel als ik heel diep ging (ben wel redelijk geschapen) vroeg ze wat minder. Maar alle begrip daarvoor.
Toen heb ik op haar borsten gekomen en ze zei OH my god, Fountain. Moet toegeven, het had wel wat Peter North gehalte 😂
Dan terug samen naar de douche waar ze nog wat plagerig deed. Al bij al geen slechte date, maar ik heb graag wat communicatie ook. Ik ga normaal enkel voor nuria nog naar Loppem. Maar haar laatste periodes vielen telkens wanneer ik t land uit was.
Tijdens t wachten passeerde Chloe. Dit leek me echt wel een knappe dame.
Vanaf morgen gaan ze 3 weken dicht. Dus wie nog wil scoren, het is vandaag of wachten 😂😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan