Algemeen Isaura and friends 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren een 3de keer deelgenomen aan de gb, dit keer in De Pinte. Er waren geen 4 dames maar 3. Isaura, Lisa en ik vermoed Lolita een oudere dame.
Er was niet te veel volk, ik schat een man of 10 op het moment dat ik toekwam. Toen ik een uur later wegging nog minder.
Altijd leuk om je door Isaura te laten pijpen. Dat doet ze met plezier tot het einde. Maar ik wou alle drie de dames dus halfweg gewisseld met Lisa. Pijpt rustig en heeft gewoon een geil snoetje en een heerlijke kont. Dus na 10 minuten gevraagd aan mijn medewandelaar om Lisa even te draaien. Heb haar dan lekker op z'n hondjes geneukt. Fantastisch stel billen heeft ze. Toen ik zag dat Isaura haar kont vrij was snel de overstap gedaan en Isaura op doggystyle geneukt.
Gezorgd dat ik niet klaarkwam want ik zou nummer drie nog even proberen. De oudere dame had niets te doen dus kon ik haar lekker instrukties geven zoals ballen zuigen, langs mij komen zitten zodat ik haar gleuf kon vingeren… ook hier op tijd gestopt want Ik wilde klaarkomen bij Lisa of Isaura.
Dus opnieuw een rondje bij beide dames gedaan en lekker klaargekomen.
Afgelopen 2 dagen 1 massage gehad met happy end bij een oma van 72; huisbezoek gehad van een milfje die mij een lekker slaapmutsje kwam brengen en tot slot deze drie dames brengt de teller op 5 dames in 2 dagen en (75+100+70) 245€ lichter…. Maar goed dat het Paasweekend is…
Waar was de massage bij die oma ?

Terug
Bovenaan Onderaan