Algemeen Isaura and friends 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren een 3de keer deelgenomen aan de gb, dit keer in De Pinte. Er waren geen 4 dames maar 3. Isaura, Lisa en ik vermoed Lolita een oudere dame.
Er was niet te veel volk, ik schat een man of 10 op het moment dat ik toekwam. Toen ik een uur later wegging nog minder.
Altijd leuk om je door Isaura te laten pijpen. Dat doet ze met plezier tot het einde. Maar ik wou alle drie de dames dus halfweg gewisseld met Lisa. Pijpt rustig en heeft gewoon een geil snoetje en een heerlijke kont. Dus na 10 minuten gevraagd aan mijn medewandelaar om Lisa even te draaien. Heb haar dan lekker op z'n hondjes geneukt. Fantastisch stel billen heeft ze. Toen ik zag dat Isaura haar kont vrij was snel de overstap gedaan en Isaura op doggystyle geneukt.
Gezorgd dat ik niet klaarkwam want ik zou nummer drie nog even proberen. De oudere dame had niets te doen dus kon ik haar lekker instrukties geven zoals ballen zuigen, langs mij komen zitten zodat ik haar gleuf kon vingeren… ook hier op tijd gestopt want Ik wilde klaarkomen bij Lisa of Isaura.
Dus opnieuw een rondje bij beide dames gedaan en lekker klaargekomen.
Afgelopen 2 dagen 1 massage gehad met happy end bij een oma van 72; huisbezoek gehad van een milfje die mij een lekker slaapmutsje kwam brengen en tot slot deze drie dames brengt de teller op 5 dames in 2 dagen en (75+100+70) 245€ lichter…. Maar goed dat het Paasweekend is…
Waar was de massage bij die oma ?

Ik sluit mij aan bij de vorige recensies over afgelopen feestje in weizigt, isaura was alleen eerste halfuur even bezig op de kamer en daarna heletijd kleren aan en morgan viel helaas ook tegen, jammer dat de realiteit altijd anders is dan wat je online ziet! Verder wel prima vermaakt met de andere dames maar voor mij houd het na deze 1 keer ook wel op. Liever naar andere feestjes voor hetzelfde prijs of zelfs ietsjes goedkoper

De laatste maal dat ik geweest ben was in de kolenblomme en was ook niet van het nivo dat ik sta te springen om terug te gaan niet tegenstaande dat nicky er was. Ze werd lang bezet gehouden door ene en ik vind er niet gezellig plus de afstand

Ik sluit mij aan bij de vorige recensies over afgelopen feestje in weizigt, isaura was alleen eerste halfuur even bezig op de kamer en daarna heletijd kleren aan en morgan viel helaas ook tegen, jammer dat de realiteit altijd anders is dan wat je online ziet! Verder wel prima vermaakt met de andere dames maar voor mij houd het na deze 1 keer ook wel op. Liever naar andere feestjes voor hetzelfde prijs of zelfs ietsjes goedkoper
Ik reageer hier toch graag even op om wat opheldering te geven. Isaura is inderdaad een half uur actief geweest en is toen uitgevallen omdat het echt niet ging. Iets wat totaal niet haar gewoonte is maar dat is bij de mannen die Isaura kennen ook wel bekend. Ze is nog gebleven tot het einde van het feestje om met de aanwezige mannen te kunnen babbelen en wat uitleg te geven, terwijl ze eigenlijk direct naar de arts had moeten gaan. Iets wat ze dezelfde avond ook nog heeft gedaan en tot 24.00 uur op afdeling spoed gezeten en dezelfde week na scans ook nog met spoed geopereerd is. Mannen die met haar gebabbeld hebben weten ook dat het echt niet meer ging. Het is altijd handig dit even te vragen aan de dame of organisatie als ze nog aanwezig is .....
Gelukkig is ze herstellende en kan ze binnenkort haar werkzaamheden weer hervatten.

Ik reageer hier toch graag even op om wat opheldering te geven. Isaura is inderdaad een half uur actief geweest en is toen uitgevallen omdat het echt niet ging. Iets wat totaal niet haar gewoonte is maar dat is bij de mannen die Isaura kennen ook wel bekend. Ze is nog gebleven tot het einde van het feestje om met de aanwezige mannen te kunnen babbelen en wat uitleg te geven, terwijl ze eigenlijk direct naar de arts had moeten gaan. Iets wat ze dezelfde avond ook nog heeft gedaan en tot 24.00 uur op afdeling spoed gezeten en dezelfde week na scans ook nog met spoed geopereerd is. Mannen die met haar gebabbeld hebben weten ook dat het echt niet meer ging. Het is altijd handig dit even te vragen aan de dame of organisatie als ze nog aanwezig is .....
Gelukkig is ze herstellende en kan ze binnenkort haar werkzaamheden weer hervatten.
Wens haar heel veel sterkte en spoedig herstel ❤️‍🩹

Inderdaad kritiek geven is makkelijk. Zouden inderdaad beter de dame in kwestie of organisatie aanspreken zodat ze de echte reden kennen. Uit eigen ervaring weet ik dat Isaura de eerlijkheid zelfe is. Heeft reeds 2 maal een prive ontmoeting met mij moeten afzeggen wegens gezondheidsredenen maar verwittigde mij steeds. Ik heb daar alle begrip voor en wacht geduldig op een nieuwe kans. Spoedig herstel alvast Isaura.

Laatst bewerkt:
Isaura & girls vandaag te Waasmunster in "The Chalet". Iemand reeds in deze locatie geweest?
Op donderdag 17 juli hield Isaura & friends een gangbang in nightclub "The Chalet" in Waasmunster.

"The Chalet" is de archetypische nachtclub zoals er vroeger heel wat op de provinciebanen te vinden waren. Beneden, een bar met wat gezellige zetels en een paar séparées waar traditioneel onder het drinken van een prijzig flesje bubbels nader kennis kan worden gemaakt met het vrouwelijk personeel, om daarna eventueel de kennismaking meer intiem verder te zetten in één van de kamers op de eerste verdieping.

En het was in twee van die kamers dat Isaura, Tita en Nicky een gangbang organiseerden. Voor 80 € kon je er van 12 tot 16 uur met hen drieên van bil gaan.

Op een pauze van 20 minuten na, rond 14 uur, werd er doorlopend gepijpt, gebeft, gevingerd, afgetrokken en geneukt. Qua uithoudingsvermogen staan deze drie niet meer allerjongste dames boven alle kritiek verheven.

Ik telde een achttal aanwezige heren, hetgeen eigenlijk iets te weinig was om van een echte gangbang te kunnen spreken. Meestal was het 1-on-1, soms eens een trio (doggy + pijpen).

In één kamer waren Tita en Nicky actief en daar heb ik mijn eerste kruit verschoten in Tita's strakke poesje, dat ik eerst uitgebreid kon beffen hetgeen ze blijkbaar wel waardeerde. Tita liet zich ook makkelijk tongzoenen.

Na de pauze heb ik dan in de andere kamer van Isaura mogen genieten. Terwijl ze doggy werd geneukt, nodigde ze me uit voor een lekkere pijpbeurt. Isaura is echt de Pijpkoningin en ze heeft me dan uiteindelijk ook lekker doen klaarkomen met haar mondje terwijl ik haar clit vingerde.

Een derde poging zat er niet meer in voor me en Nicky zal ik op een andere keer eens moeten bezoeken.

Het was een aangename namiddag. Ik vond het enkel jammer dat de gangbang in twee kamers doorging. Het is toch net dat ietsje geiler als alles zich in 1 ruimte afspeelt.

Nog wat practische info:
  • De lockers zijn klein dus laat jassen en zo maar best achter in je auto.
  • Douches zijn er op de kamers. Een handdoek vind je in je locker, maar op de kamers waren er nog extra handdoeken.
  • De muziek stond wel erg luid. Zelfs Isaura kloeg er over.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Ik was ook op donderdag in "The Chalet". De beschrijving van de locatie klopt helemaal. De trapjes langs het gordijn naar de lockers zijn echt heel gevaarlijk. Zeker wanneer je van de donkere zaal komt. Ik zag er iemand net-niet tegen de grond gaan. De lockers zijn er echt heel klein. De muziek stond VEEL te hard. De douche en vloer in kamer 2 waren niet netjes. Verder vond ik dat sommige delen van de zaak een onaangename reuk hadden.
Ik ben gebleven tot zowat 14u45 en er waren niet echt heel veel mannen aanwezig, daardoor kwam iedereen vlot aan de beurt.
Isaura pijpte weer intens met volle inzet en terwijl ze een andere pik pijpte kon ik haar missio stevig neuken. Alhoewel de dames niet van de jongste zijn, geilen ze heerlijk. Tita blonk ook uit door haar stevig pijpwerk, waardoor ik haar snel moest intomen... Nadat ik ze ook missio had genomen, was ze echter dadelijk opnieuw stevig bezig met geil pijpwerk zodat ze mij door de muur liet gaan en ze een lading te verwerken kreeg. Na de pauze was Nicky aan de beurt, op haar knieën voorover gebogen, had ze blijkbaar veel zin om pikken te laten spuiten. Ze is daar heel bedreven in, zodat het niet lang duurde voor de doekjes er opnieuw moesten worden bijgehaald. Als laatste actie ging ik nog even bij Isaura langs, die net vrij was. Ze is een echte blowjob queen en gaf me nog een extra beurt.
Nietegenstaande de locatie niet echt top was, dat zijn de drie dames echt wel. Aan hen veel dank voor de geile namiddag.

Terug
Bovenaan Onderaan