Isaura & girls vandaag te Waasmunster in "The Chalet". Iemand reeds in deze locatie geweest?
Op donderdag 17 juli hield Isaura & friends een gangbang in nightclub "The Chalet" in Waasmunster.
"The Chalet" is de archetypische nachtclub zoals er vroeger heel wat op de provinciebanen te vinden waren. Beneden, een bar met wat gezellige zetels en een paar séparées waar traditioneel onder het drinken van een prijzig flesje bubbels nader kennis kan worden gemaakt met het vrouwelijk personeel, om daarna eventueel de kennismaking meer intiem verder te zetten in één van de kamers op de eerste verdieping.
En het was in twee van die kamers dat Isaura, Tita en Nicky een gangbang organiseerden. Voor 80 € kon je er van 12 tot 16 uur met hen drieên van bil gaan.
Op een pauze van 20 minuten na, rond 14 uur, werd er doorlopend gepijpt, gebeft, gevingerd, afgetrokken en geneukt. Qua uithoudingsvermogen staan deze drie niet meer allerjongste dames boven alle kritiek verheven.
Ik telde een achttal aanwezige heren, hetgeen eigenlijk iets te weinig was om van een echte gangbang te kunnen spreken. Meestal was het 1-on-1, soms eens een trio (doggy + pijpen).
In één kamer waren Tita en Nicky actief en daar heb ik mijn eerste kruit verschoten in Tita's strakke poesje, dat ik eerst uitgebreid kon beffen hetgeen ze blijkbaar wel waardeerde. Tita liet zich ook makkelijk tongzoenen.
Na de pauze heb ik dan in de andere kamer van Isaura mogen genieten. Terwijl ze doggy werd geneukt, nodigde ze me uit voor een lekkere pijpbeurt. Isaura is echt de Pijpkoningin en ze heeft me dan uiteindelijk ook lekker doen klaarkomen met haar mondje terwijl ik haar clit vingerde.
Een derde poging zat er niet meer in voor me en Nicky zal ik op een andere keer eens moeten bezoeken.
Het was een aangename namiddag. Ik vond het enkel jammer dat de gangbang in twee kamers doorging. Het is toch net dat ietsje geiler als alles zich in 1 ruimte afspeelt.
Nog wat practische info:
- De lockers zijn klein dus laat jassen en zo maar best achter in je auto.
- Douches zijn er op de kamers. Een handdoek vind je in je locker, maar op de kamers waren er nog extra handdoeken.
- De muziek stond wel erg luid. Zelfs Isaura kloeg er over.