Algemeen Isaura and friends 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet aanmelden.
Ja je kan later binnen komen, gebeurt meer.
Niet echt, maar komt goed, er is niet iemand die je een rondleiding geeft noch is dat nodig, volg gewoon de anderen.
Ondergoed of niks.
2 tot 4 vrouwen bij Isaura, afhankelijk van hoeveel mannen opdagen, meestal 3 a 5 mannen per vrouw, maar dat is niet altijd allemaal tegelijk in actie.
Gaat vanzelf, zeker op een relaxte gangbang zoals die van Isaura. De dames helpen je ook wel.
Nee.
Kan, wat je wilt.

Niet aanmelden.
Ja je kan later binnen komen, gebeurt meer.
Niet echt, maar komt goed, er is niet iemand die je een rondleiding geeft noch is dat nodig, volg gewoon de anderen.
Ondergoed of niks.
2 tot 4 vrouwen bij Isaura, afhankelijk van hoeveel mannen opdagen, meestal 3 a 5 mannen per vrouw, maar dat is niet altijd allemaal tegelijk in actie.
Gaat vanzelf, zeker op een relaxte gangbang zoals die van Isaura. De dames helpen je ook wel.
Nee.
Kan, wat je wilt.
Hey Jan,

Duidelijke antwoorden, waarvoor dank.
Zo te lezen heb jij al vaker meegedaan.
Ik ga het binnenkort meemaken en mijn ervaringen hier delen.

Ik zag dat er 12 januari een GB is met o.a. Isaura.
Het lijkt mij heel gaaf om daar een keer bij te zijn (nog nooit gedaan).
Ben van plan om alleen te komen.

Maar nog zoveel vragen...
Moet ik mij aanmelden/opgeven?
Kun je later binnenstappen en dan alsnog mee doen?
Wordt ik als leek herkend en op weg geholpen?
Wat heb je aan?
Hoeveel mannen en vrouwen doen er mee (gemiddeld)?
Hoe weet je of je aan de beurt bent of te lang aan de beurt bent?
Wordt er gefilmd?
Blijf je tot het eind?

Mocht er niks tussen komen...
Isaura, als je meeleest/account hebt, je ziet me de 12e.
De reden waarom ik niet meedoe aan dit soort zaken. Het is allemaal zo'n gedoe, veel vragen en aldus is de sfeer al weg nog voor we begonnen zijn. Ik laat het aan mij voorbij gaan maar ieder zijn ding.

Hey

Ik ga je wat op weg helpen met de gangbang vragen voor het feestje van 12 januari in de Pinte.

1. Je hoeft niet te reserveren en kunt dus gewoon binnenkomen
2. Je kunt komen en gaan wanneer je wilt en kunt ten allen tijde meedoen
3. De dames stellen je zeker op het gemak en het gaat er heel gemoedelijk en vriendelijk aan toe
4. Wat je aan hebt bepaal jezelf. Meestal lopen de mannen rond in boxer of slip. Maar naakt rondlopen kan ook. Je kunt dit zelf beslissen
5. Het aantal dames op de flyer aangekondigd doen ook effectief mee. Soms zijn er ook extra dames en/of koppels maar dat is op voorhand nooit te weten of bekend.
6. Hoeveel mannen er zijn verschilt per feestje maar iedereen komt altijd meermaals aan bod en ook voldoende.
7. Er wordt niet gefilmd op de gangbangs
8. Je kunt blijven zolang je wilt. Je bepaalt zelf hoe laat je weggaat.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.
We hopen je dan ook te zien de 12e om je een leuke ervaring te bezorgen. De dames zullen er helemaal klaar voor zijn. Mocht je toch nog vragen hebben aarzel dan niet ze te stellen.
Ik zal ze graag voor je beantwoorden.
We hebben al heel wat feestjes achter de rug als team en kan je zeggen dat er een positief verslavingsgevaar is 😉

We hopen je dan ook zeker te zien de 12e .

Hey

Ik ga je wat op weg helpen met de gangbang vragen voor het feestje van 12 januari in de Pinte.

1. Je hoeft niet te reserveren en kunt dus gewoon binnenkomen
2. Je kunt komen en gaan wanneer je wilt en kunt ten allen tijde meedoen
3. De dames stellen je zeker op het gemak en het gaat er heel gemoedelijk en vriendelijk aan toe
4. Wat je aan hebt bepaal jezelf. Meestal lopen de mannen rond in boxer of slip. Maar naakt rondlopen kan ook. Je kunt dit zelf beslissen
5. Het aantal dames op de flyer aangekondigd doen ook effectief mee. Soms zijn er ook extra dames en/of koppels maar dat is op voorhand nooit te weten of bekend.
6. Hoeveel mannen er zijn verschilt per feestje maar iedereen komt altijd meermaals aan bod en ook voldoende.
7. Er wordt niet gefilmd op de gangbangs
8. Je kunt blijven zolang je wilt. Je bepaalt zelf hoe laat je weggaat.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.
We hopen je dan ook te zien de 12e om je een leuke ervaring te bezorgen. De dames zullen er helemaal klaar voor zijn. Mocht je toch nog vragen hebben aarzel dan niet ze te stellen.
Ik zal ze graag voor je beantwoorden.
We hebben al heel wat feestjes achter de rug als team en kan je zeggen dat er een positief verslavingsgevaar is 😉

We hopen je dan ook zeker te zien de 12e .

Op de website van Isaura staat in de agenda op 12 januari (nog) geen flyer.
Is er al wel bekend dan wie ze meeneemt? Wie zijn haar vriendinnen?

Jij bent er ook bij?

Is er al wel bekend dan wie ze meeneemt? Wie zijn haar vriendinnen?

Je moet je niet al te veel vastpinnen op wie er aangekondigd staat op flyers etc. Zoals bij alle gangbangs kan eea op het laatste moment veranderen, meestal dat er iemand 'ziek' is (lees: verslapen, geen vervoer geregeld, niet de juiste plek of tijd doorgekregen, geen zin, de avond ervoor te lang doorgefeest, verkeerd gereden, in de file terecht gekomen en omgedraaid, ...) Met sommige dames heb je dat nooit, met anderen de helft van de keren dat ze op een affiche staan. Isaura zelf is daar altijd heel correct in (het is dan ook haar bedrijf...) maar stel je er gewoon op in dat Isaura wel zorgt dat er dames zijn en dat het aantal en de inzet van de aanwezige dames past bij het aantal mannen dat er is, en dan komt alles goed.

Wat je vooral *niet* moet doen is jezelf blind staren op een aangekondigd aantal of fotos en dan ongelukkig gaan zijn of (erger nog) achteraf online gaan mekkeren over last minute veranderingen. Maw kijken naar wat er wel is/kan ipv wat er niet is/kan.

Overigens is de organisatie van Isaura's feestjes top of the line in vergelijking bij wat 'normaal' is in het 'circuit'. Dus dit is geen sneer naar haar/haar organisatie. Maar the key to happiness is low expectations.

Terug
Bovenaan Onderaan