WHEM Ivy full body massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik hou haar ook al in de gaten want ik vind het een mooie vrouw dus heb ik best wel interesse maar het is een beetje ver rijden voor mij dus an wil ik wel weten of er misschien iets meer te halen is dus als iemand iets weet graag .Mag natuurlijk in een pb want ik wil de dame niet in problemen brengen
 
Beetje vreemde prijsstelling, google op Massage Studio Gayatri en de prijsstelling is 85€.
Er staan twee advertenties op marktplaats van deze dame, op de tweede vermeld ze Massage Studio Gayatri.
 
Iemand wel eens bij Ivy geweest? Biedt dan wel niets aan, maar haar foto's intrigeren mij. Waarom zou je ook een foto van je billen in een strakke broek erbij plaatsen...

Het is inderdaad een mooie vrouw. Ben dan ook erg benieuwd naar de ervaringen😋😋😋
 
Ik heb een tijdje gelee contact met haar gezocht, ze zei dit over haar massage:
"Na een kort intake gesprek mag jij je uitkleden tot waar jij je comfortabel voelt. Je wordt afgedekt op de massage tafel met een deken voor extra warmte. De massage wordt gegeven door middel van lange strijkingen over het lichaam. Je voor en achterkant wordt behandeld. Exclusief de intieme zone."
Ondanks dat, ben ik nog wel nieuwsgierig.
 
Ik heb een tijdje gelee contact met haar gezocht, ze zei dit over haar massage:
"Na een kort intake gesprek mag jij je uitkleden tot waar jij je comfortabel voelt. Je wordt afgedekt op de massage tafel met een deken voor extra warmte. De massage wordt gegeven door middel van lange strijkingen over het lichaam. Je voor en achterkant wordt behandeld. Exclusief de intieme zone."
Ondanks dat, ben ik nog wel nieuwsgierig.
Ik ook 😇😇😇
 
"Uitkleden tot waar jij je comfortabel voelt". Tot waarbij zij zich comfortabel voelt, zal ze bedoelen 😜

Er staat wel in de ad dat ze geen erotische of tantra massages biedt. Toch; als iemand 'bruikbare' info heeft, ook graag een PB'tje!
 
Ik probeerde een afspraak te maken, maar contact is erg moeizaam. Over een aantal dagen verspreid een paar woordjes tekst. Overlegd niet wanneer ze kan, geen agenda, niet duidelijk. Dit gaat hem niet worden.
 
Hier dezelfde ervaring helaas. Nauwelijks uitleg over wat de massage inhoudt is niet eens het ergste. Onduidelijkheid, de (tegen)zin waarmee antwoord wordt gegeven en de zeer beperkte mogelijkheden maakt dat ik het opgeef. Jammer, maar graag of niet is bij mij het adagium.
 
Onderstaande staat in de advertentie. Duidelijk verhaal lijkt me:

Let op!
De massage is geschikt voor iedereen, gezond of ziek, oud en jong. Er zijn wel een aantal contra-indicaties waarin wordt afgeraden om een (ayurvedische) massage te ondergaan: tijdens de eerste 3 maanden van de zwangerschap, bij kanker, bij koorts, direct na eten.

Ik werk op maandaag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 09:00 tot 15:00. Mijn praktijk ruimte is gevestigd in Beverwijk

(Geen happy end!)
 
in de huidige advertentie wordt er toch iets meer geschreven:

"Behoefte aan een zachte warme sensuele aanraking? Als professionele masseuse help ik jou daar graag bij!...."

Mochten er mede wandelaars inmiddels ervaring hebben opgedaan dan verneem ik dat, evt via DM, graag
 
in de huidige advertentie wordt er toch iets meer geschreven:

"Behoefte aan een zachte warme sensuele aanraking? Als professionele masseuse help ik jou daar graag bij!...."

Mochten er mede wandelaars inmiddels ervaring hebben opgedaan dan verneem ik dat, evt via DM, graag
Dat zegt ook niets. Sommige geven ook een tantra massage en laten je daarna achter met een paal van hier tot Tokyo." Ja, dat doen we niet, we plagen wel". Niet mijn ding.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan