Recensie Iza, Apeldoorn 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doktertje

Stamgast
409
07/05/22
305
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Origine
Zuid-Amerikaans
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/1412846-iza?_referer=video-popup#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Naar aanleiding van een bericht van een medewandelaar haar profiel gezien, uiteraard sprak de dubbele tong die zij heeft mij aan.
Volgens mij was ze het weekend vrij want ik had haar op vrijdag geappt en maandag pas antwoord gekregen nadat ik berichtte dat het wel mooi was.
Gelijk een hele prijslijst gestuurd, besloten voor PZC en TZ (+30 en +20) dus netto 250 voor een uurtje.

Ze ontvangt in langs een winkelstraat in Apeldoorn samen met een vriendin, weet niet wie precies. Ze is klein van stuk, ik gok 1.60-1.65; leuke en betattooërde verschijning. Ze praat echt amper Engels behalve het nodig om een sessie door te komen.
Ze begon met een beetje getwerk/gegrind over me lul, nadien begon ze het werk te doen met haar tongen. Dit voelde wel prima aan, m'n eikel werd dubbel gestimuleerd. Dit was wel een bijzonder gevoel. Ze wilde niet gebefd of gerimd worden dus afijn, dan maar flink zweten en aan het werk. Uiteindelijk met de hand afgemaakt en over haar lichaam gekomen. Gedoucht en naar huis.

7/10; goede seks maar te prijzig voor de diensten die geleverd worden, wel geinig met die tong van haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan