Recensie Vicky, Tilburg (voorheen Apeldoorn, Utrecht, Venlo) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2806343-vicky
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alsof we te lang getrouwd waren, bekvechtten Vicky en ik voorafgaand aan het afspraakje via WhatsApp. Echter, vanaf binnenkomst konden we niet van elkaar afblijven en begon het bekken (geen TZ), en nog geen vijf minuten later had Vicky mijn pik achter in haar keel. Prettig bezeten was zij mij zonder condoom aan het pijpen; dit terwijl we elkaar eerder digitaal naar de haren vlogen juist omdat Vicky €60,- vroeg voor PZC en ik dit weigerde te betalen. Er sloeg dus duidelijk een vonk over toen Vicky de deur van de Utrechtse woning open deed.

Vicky is wat ze in het Engels noemen "bubbly": 1.55 meter aan vrolijkheid en energie met knalrood haar (niet te zien op de profielfoto's) en neuspiercing. Vicky heeft verder een stout koppie, stevige ronde kont, en charmante, stevige borstjes (allemaal natuurlijk).

Met de geile agressie van goedmaakseks waren we elkaar besprongen. Nadat Vicky mij "exorcist style" knalhard had gepijpt, gooide ik haar 1.55 meter rugwaarts op de bank in de woonkamer. Mijn agressie bewoog zich in tegengestelde richting van die van Vicky; ik gaf haar juist niet wat ze wilde. Als zij wilde kussen dan bewoog ik mijn hoofd "toevallig" net de andere kant op. Alleen "toevallig" raakten mijn tong en handen haar poesje. Kreunend draaide Vicky zich tenslotte om en duwde haar kont pontificaal voor mijn neus. Ik dacht om gerimd te worden, maar ze wilde neuken.

Dat bleek nog niet gemakkelijk op dit bankje. Haar collega-huisgenoot gebruikte de slaapkamer van de (keurige) airbnb-woning. Wij moesten het dus doen in de woonkamer. Hoe je het lullige bankje ook gebruikte, overdwars of in de lengte, het paste steeds net niet, en het kleed op de vloer was zo dun dat na "missio" en "doggy" mijn knieën opspeelden. Het interieur zal ik niet als excuus gebruiken maar, hoe dan ook, het tweede halfuurtje haalde het niet bij het vuurwerk van het eerste deel. Meteen na afloop vroeg ik Vicky daarom hoe lang ze nog in Utrecht zou blijven, want dit smaakte naar meer, maar dan met een krachtiger slotstuk.

Praktisch:
  • Vicky gaat vanaf komende week in Amsterdam werken.
  • Vicky is Engels aan het leren. Hoe goed zij het inmiddels beheerst weet ik niet.
  • Ze is Venezolaanse en woont in Spanje: als Nederland bevalt zal ze dus eens in de zoveel tijd, na verblijf thuis, hier weer opduiken.
  • PZC biedt ze niet aan op haar Kinky-profielpagina. Indien het wel mogelijk is, vraagt ze daar een vergoeding voor. Beffen maakt ook geen deel uit van haar "mogelijkheden".
 
(Vertaler gebruikt) In mijn ervaring bieden sommige meisjes nog steeds TZ-services, zelfs als dit niet op hun profiel staat. Maar je moet het vragen. Hoe dan ook, ik heb mijn antwoord.
 
Inderdaad, sommige services zullen zij niet standaard aanbieden maar alleen bij een klik (of bij een ruime financiële compensatie), dat is ook mijn ervaring.

Probeer je hierover vooraf afspraken te maken met een onbekende dame dan is de kans aanwezig dat je nul op het rekest krijgt, omdat de dame eerst wil zien wat voor vlees ze in de kuip heeft.

Je wens voorleggen tijdens de date, en je verlies accepteren als de dame negatief antwoordt, is vaak de beste wijze om dit aan te vliegen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan