Recensie Izabel, Schepenenvijverstraat 21/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tuftuffer

Vaste klant
Forumpionier
135
06/07/21
200
14
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Een jonge dertiger. Izabel, dus niet Isabel of zo.

Opvallende verschijning aan het raam, Bimbo - Bombshell - look, zonnebank-glanzend-bruin, extensions, 450cc extra in de koplampen, gespierde benen, mooie kont, tja, een dame voor in het Red-Light-district, hé. Maar ze is best wel vriendelijk, niks mis mee.

Niettegenstaande het een Roemeense is, is ze niet het saaie zigeuner-type waar Gent tegenwoordig zo van vergeven zit.

Zoals bij de meeste: de hoge-hoge-hoge hakken 👠zorgen voor een verrassing :LOL:

Stevig gespierd, zo heb ik het graag, tenminste niet breekbaar. Tja, over smaak gaan we niet twisten 💪

Was het bezoek waard, ze is geen uitschieter maar was bij mij zeker geen ontgoocheling. Zit al 10 jaar in het vak, zegt ze, voorheen in Brussel, nu in Gent en ze zou hier blijven.

Laat veel toe, wat tegenwoordig al een meevaller is.

Tegenwoordig zit ze vanaf 12u 's middags tot rond middernacht, voor de tijd dat dat zou duren...

Kortom, ik ga nog wel eens terug, ja. Zeker weten, en ondertussen ook al gedaan, zie !!

Bijlagen

• 1757953843936.png
    1757953843936.png
    363,5 KB · Weergaven: 32
Ik ben er eens begin dit jaar bij geweest.

Was een zeer vriendelijk meisje. Seks was dik in orde. Weet niet waarom ik er sedertdien niet meer bij ben geweest. Veel anders uitgeprobeerd. Maar zou haar toch eens terug eens kan moeten bieden. Krijg er goesting van aan de gedachte, haha.

Is dus zeker geen show aan het raam en eenmaal binnen niks. Ik vond het een gezellig samenzijn. Je kan er ook mee praten en ze geeft je een degelijk antwoord.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Maandagavond nog eens na lange tijd een wandeling gemaakt in Gent. Waar mijn ogen op deze dame vielen en mij wel kon bekoren. Dacht nu wel dat ze haar voorstelde als isabela, maar doet er niet echt toe. Omschrijving hier komt wel overeen. Normaal maar toch sportief bruin getint lichaam lang donkerblond haar en vriendelijk in de omgang. Heb eigenlijk niet naar de leeftijd gevraagd, maar vertelde ook dat ze ervoor in brussel werkte. Dus zal het wel dezelfde dame zijn.

De start was aangenaam deed haar topje uit terwijl ik me nog aan het uitkleden was en kwam dan al eens knuffelen zodat je haar lichaam al kon verkennen met de handen en een gewoon kusje mocht er ook bij. Is veel plezanter dan bij de meeste, kleren uit en in bed. Toen we dan in bed lagen nog eens met haar body tegen ge komen glijden, haar borsten komen aanbieden om er aan kussen. Zijn idd fake maar wel goed gedaan. Vond het niet storen, dat fake waren. Condoompje erover en een blowjob met wat afwisseling van tempo en ging soms wat diep. Gestart zij on top om haar mooi strak ichaam nog wat te bewonderen en dan gewisseld van positie. Het stoorde haar niet dat ik soms wat trager ging, om tijd te rekken. Je hebt het gevoel dat ze je wel een leuke tijd wilt geven en niet wil afwerken.
Was voor mij een leuke ervaring en hoop dat ze de volgende keer dat ik in Gent moet zijn er nog zit. Denk trouwens dat je een paar keer gaat en mits wat extra's er wel een GFE in zit bij haar.

Terug
Bovenaan Onderaan