WHEM Jade, de Lounge, Erpe-mere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben vandaag bij Jade op bezoek geweest. Ben aangekomen op het afgesproken tijdstip, men heeft mij eerst in de ontvangstruimte laten wachten, daarna is Jade mij komen halen, bracht mij naar de kamer en heeft mij daar opnieuw 15min laten wachten. Had voor een uur geboekt en toeslag voor PZC betaald. Toen ik haar wou zoenen vroeg ze ook voor zoenen extra geld en ben daar niet op ingegaan.
Jade heeft een mooi lichaam en een mooi kleurtje, haar borsten zijn bijgewerkt maar voelen goed. Ze is vriendelijk en praat veel. Ik was daar wel niet gekomen om een praatje te slaan en moest op tijd weg want had daarna nog een vergadering. Pijpen deed ze goed, de eerste keer zonder condoom en voor de tweede ronde met. Bij het beffen was haar gekreun opvallend fake wat eigenlijk op mijn zenuwen werkte. Van het geboekte uur zijn we maar 30min bezig geweest en daarbij is er veel tijd gepraat. Ik ga niet meer terug omwille van de flauwe service.
 
Voorheen mooie tijden beleefd in de Lounge. Lees nu pas je reactie op Jade. Ben er in okt.23 geweest en inderdaad, luidruchtige dame , had zelfs haar CD-speler mee met denk ik Creoolse muziek waarop zij danste en meezong. Ze heeft een schrille stem (daar kan ze niet aandoen) maar ze kwebbelt de hele tijd zelfs tijdens het pijpen, (je zou er een slappe van krijgen), beveelt wat je moet doen: Kortom niet vriendelijk of lief (zelfs niet gefaked). Vroeg steeds ppz om extra te krijgen en op het einde vroeg ze zelfs drinkgeld!
SuchABadExperienceNeverAgain.(SABENA)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan