- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 170
Zojuist een heerlijk uur genoten van Julia.
Uur Vip massage met intiem, eerst van elkaar genieten in de jacuzzi en daarna op de massage tafel.
Julia is een Russische dame die goed Engels spreekt en een paar woordjes Nederlands verstaat.
In de jacuzzi begon ze mij al lekker op te warmen en duurde ook niet lang dat ik een flinke stijve had. Al plaagend ging ze er iedere keer bovenop zitten zonder dat hij erin ging. Aan haar poesje zitten was geen enkel probleem en ze vond het heerlijk als mijn vingers in haar waren of dat ik met mijn tong langs haar kutje likte. Daarna op de tafel om het feest compleet te maken.
Zeker voor herhaling vatbaar, ze was het geld meer dan waard.
Julia
Uur Vip massage met intiem, eerst van elkaar genieten in de jacuzzi en daarna op de massage tafel.
Julia is een Russische dame die goed Engels spreekt en een paar woordjes Nederlands verstaat.
In de jacuzzi begon ze mij al lekker op te warmen en duurde ook niet lang dat ik een flinke stijve had. Al plaagend ging ze er iedere keer bovenop zitten zonder dat hij erin ging. Aan haar poesje zitten was geen enkel probleem en ze vond het heerlijk als mijn vingers in haar waren of dat ik met mijn tong langs haar kutje likte. Daarna op de tafel om het feest compleet te maken.
Zeker voor herhaling vatbaar, ze was het geld meer dan waard.