Ik kom al een paar jaar nu bij Jaimy en ik dacht ik ga toch maar eens mijn ervaringen delen!
Ik had gebeld en een afspraak gemaakt zodat ik zeker wist dat Jaimy ook beschikbaar zou zijn. Jaimy kwam op de kamer en ik zag gelukkig een blik van herkenning!
een vrolijke begroeting en gelijk een dikke zoen. Jaimy is echt een mooie verschijning met haar krullen en haar guitige lach. Ze wist gelijk dat ik voor extra's kwam en is dan ook niet het type dat gelijk om geld vraagt.
Ze vertelde dat ze eventjes ziek was geweest en niet gewerkt had en grapte dat ik haar kon ontmaagden na een paar weken geen seks te hebben gehad. Bij het wassen begon ze gelijk mijn jongeheer heerlijk in te soppen en te masseren, die stond dus binnen no time zo hard als steen.
Plagende zakte Jaimy door haar knieen en zei ze dat ze even wilde kijken of ze pijpen niet verleerd was.
Nou ik kan melden dat dit niet het geval was. Wat Jaimy met haar mond en tong kan is echt ongevenaard. Toen ik haar vertelde dat ze geslaagd was, gingen we naar het bed waar ze verder ging waar ze gebleven was, maar niet voordat we elkaar al tongend uitgebreid weer begroeten.
Ook tongen doet ze vol passie en overgave. toen zakte ze langzaam mijn borst kussend naar beneden richting mijn beste vriend en nam hem heerlijk diep in haar natte warme mond. Daar begon het spel van likken, zuigen en die tong! machtig lekker langs de volle lengte richting mijn ballen die ze één voor één in haar mond zoog. Ik voelde haar tong ook richting mijn kont gaan en werd nog geiler.
Jaimy heeft me ooit eens toegefluisterd dat ze 69 wel lekker vind, maar dat ze het nog lekkerder vindt om gelikt te worden waarbij ze zelf alleen ontvangt. Dus nu was het mijn beurt om te laten zien dat ik likken nog niet verleerd was. Ze had me al eerder bekend dat ze mijn naam niet meer precies wist, maar dat ze nog precies wist dat ik heel lekker kan likken. Langzaam ging ik van haar mond, langs haar nek, over haar borsten naar haar dijen, waar haar heerlijk poesje verscholen ligt. na wat rondjes te hebben gedraaid en haar klitje een beetje te hebben gepest, begon ik haar steeds geconcentreerder op haar klitje te likken.
Ik kon horen en proeven dat ze het heel lekker vond en ik was niet verbaasd toen ik aan het schokken en haar ademhaling merkte dat er een orgasme aankwam. Die heb ik dus extra aangezet en ze liet me later ook weten dat het intens voor haar was. Omdat ik het zo lekker geil vond ben ik gelijk doorgegaan met likken. Nu kwam er een vinger bij en stimuleerde ik haar G spot, dat leidde te het volgende orgasme.
Nu was het weer tijd om de rollen om te draaien en Jaimy ging er goed voor liggen zodat ik goed zicht had op hoe mijn harde pik steeds weer in haar mond verdween, het sabbel en tongwerk over mijn eikel perfect uitgevoerd. Voel ik daar nou een vinger in mijn kont? Ohja ik ben super hetro en heb geen ervaring met iets groots in mijn kont krijgen, maar ik ben zo geil en het is heerlijk wat Jaimy doet. die combinatie van gezogen, getrokken worden en een vinger in mijn kont, maakt met helemaal gek en het duurt niet lang voordat ik Jaimy's mond vul met mijn zaad... compleet uitgeteld en volledig bevredigd laat ik mijn pik nog even schoonmaken. Het voorstel om nog even te douchen, moet ik helaas aan me voorbij laten gaan, maar een volgende keer graag Jaimy! Je bent een goddess in bed en ik kom snel weer eens langs
Ik kom al een paar jaar nu bij Jaimy en ik dacht ik ga toch maar eens mijn ervaringen delen!
Ik had gebeld en een afspraak gemaakt zodat ik zeker wist dat Jaimy ook beschikbaar zou zijn. Jaimy kwam op de kamer en ik zag gelukkig een blik van herkenning! een vrolijke begroeting en gelijk een dikke zoen.
Jaimy is echt een mooie verschijning met haar krullen en haar guitige lach. Ze wist gelijk dat ik voor extra's kwam en is dan ook niet het type dat gelijk om geld vraagt. Ze vertelde dat ze eventjes ziek was geweest en niet gewerkt had en grapte dat ik haar kon ontmaagden na een paar weken geen seks te hebben gehad.
Bij het wassen begon ze gelijk mijn jongeheer heerlijk in te soppen en te masseren, die stond dus binnen no time zo hard als steen. Plagende zakte Jaimy door haar knieen en zei ze dat ze even wilde kijken of ze pijpen niet verleerd was. Nou ik kan melden dat dit niet het geval was.
Wat Jaimy met haar mond en tong kan is echt ongevenaard. Toen ik haar vertelde dat ze geslaagd was, gingen we naar het bed waar ze verder ging waar ze gebleven was, maar niet voordat we elkaar al tongend uitgebreid weer begroeten.
Ook tongen doet ze vol passie en overgave. toen zakte ze langzaam mijn borst kussend naar beneden richting mijn beste vriend en nam hem heerlijk diep in haar natte warme mond. Daar begon in spel van likken, zuigen en die tong! machtig lekker langs de volle lengte richting mijn ballen die ze één voor één in haar mond zoog. Ik voelde haar tong ook richting mijn kont gaan en werd nog geiler.
Jaimy heeft me ooit eens toegefluisterd dat ze 69 wel lekker vind, maar dat ze het nog lekkerder vindt om gelikt te worden waarbij ze zelf alleen ontvangt. Dus nu was het mijn beurt om te laten zien dat ik likken nog niet verleerd was. Ze had me al eerder bekend dat ze mijn naam niet meer precies wist, maar dat ze nog precies wist dat ik heel lekker kan likken. Langzaam ging ik van haar mond, langs haar nek, over haar borsten naar haar dijen, waar haar heerlijk poesje verscholen ligt. na wat rondjes te hebben gedraaid en haar klitje een beetje te hebben gepest, begon ik haar steeds geconcentreerder op haar klitje te likken. Ik kon horen en proeven dat ze het heel lekker vond en ik was niet verbaasd toen ik aan het schokken en haar ademhaling merkte dat er een orgasme aankwam. Die heb ik dus extra aangezet en ze liet me later ook weten dat het intens voor haar was. Omdat ik het zo lekker geil vond ben ik gelijk doorgegaan met likken. Nu kwam er een vinger bij en stimuleerde ik haar G spot, dat leidde te het volgende orgasme. Nu was het weer tijd om de rollen om te draaien en Jaimy ging er goed voor liggen zodat ik goed zicht had op hoe mijn harde pik steeds weer in haar mond verdween, het sabbel en tongwerk over mijn eikel perfect uitgevoerd.
Voel ik daar nou een vinger in mijn kont? Ohja ik ben super hetro en heb geen ervaring met iets groots in mijn kont krijgen, maar ik ben zo geil en het is heerlijk wat Jaimy doet. die combinatie van gezogen, getrokken worden en een vinger in mijn kont, maakt met helemaal gek en het duurt niet lang voordat ik Jaimy's mond vul met mijn zaad... compleet uitgeteld en volledig bevredigd laat ik mijn pik nog even schoonmaken. Het voorstel om nog even te douchen, moet ik helaas aan me voorbij laten gaan, maar een volgende keer graag Jaimy! Je bent een goddess in bed en ik kom snel weer eens langs