Recensie Jaimy, House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jerommeke

Newbie
11
28/12/21
20
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
320
Het was een warme, zonnige dag in mei en daar kwam Jaimy de kamer binnen gedwarreld in een bijzonder aantrekkelijk rood zomerjurkje, high heels en een bos blonde krullen. Jerommeke werd verwelkomd met een volle tongzoen. Jaimy kneep speels, maar stevig in Jerommeke zijn tepels ten teken dat het spel kon beginnen.

Na uitgebreid te hebben getongzoend en Jaimy gecomplimenteerd te hebben met haar kleding keuze werd het tijd om uit de kleren te gaan. Het is voor Jerommeke altijd weer een heerlijk moment om haar fantastische borsten uit haar BH te laten rollen met als ogenblikkelijk resultaat bij Jerommeke een stijve pik om U tegen te zeggen.

Na het opfrissen was het tijd voor de pijpbeurt bij de wasbak (regelmatige wandelaars zullen dit patroon zeker herkennen, maar wie kan daar nu bezwaar tegen hebben?). Dit was de eerste maar zeker niet laatste pijpbeurt van de middag. Op bed beland is het altijd weer een feest om met Jaimy haar ´Cup E meiden´ te mogen spelen en uitgebreid aan haar tepels te mogen zuigen. Ook haar poes werd niet vergeten en aan Jaimy´s rode konen te zien, kon ze Jerommeke zijn orale vaardigheden wel waaarderen.

Vervolgens nog even lekker geneukt waarbij de ontlading zich voltrok in missionaris positie. Jerommeke lag nog even na te genieten toen Jaimy plotseling Jerommeke zijn pik wederom vol in haar mond nam en er nog een fantastische pijpbeurt voor Jerommeke in het verschiet lag. Alhoewel dit niet tot een volgende zaadlozing leidde was deze pijpbeurt zeker een van de hoogtepunten van de middag met het rode zomerjurkje in de hoek als stille getuige van deze heerlijke vrijpartij.

Jerommeke ging met een brede glimlach huiswaarts zich enkel afvragend of Jaimy de volgende keer -want die komt er zeker- wederom gekleed zal zijn in dat sexy rode zomerjurkje. Wordt vervolgd.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
320
Jaiminee, Jaimiyaa, Jaimy, wat een ervaring weer....

Dit is de tweede keer dat ik met Jaimy heb afgesproken. En ik moet bekennen ik heb de dagen af zitten tellen. Maar vandaag was het dan eindelijk zover en dat op vrijdag de 13e; dat dit écht geen ongeluksdag is bleek al snel want wat heb ik weer geweldig genoten van deze heerlijke vrouw.

Ik had natuurlijk weer wat meegenomen, voor Jaimy uiteraard, maar ook voor de gastvrouwen. Daarom had ik bedacht iets eerder te arriveren. En het toeval wilde dat Jaimy en ik vrijwel gelijk aankwamen. Ze liep even voor me en ik zei: "Hee, hallo." Ze keek om en er was direct een blik van herkenning en dat nadat ik pas één keer eerder bij haar was geweest. Ik heb haar dus 'in het wild' gezien en ik kan bevestigen hoe je haar ook ziet ze ziet er gewoon fantastisch uit.

Binnen was het druk en de gastvrouw moest van hot naar her vliegen om alles onder controle te houden. Geweldig hoe ze dat doet zonder opvallend aanwezig te zijn. Ook de gastvrouw Nancy is echt een schatje. Maar daar kwam ik natuurlijk niet voor....

De eerste keer had ik maar voor een uur afgesproken en die tijd was omgevlogen. Ik had bij haar de tijd van mijn leven en had graag langer willen blijven. Nu had ik daar op gerekend en gevraagd of ze twee uurtjes met mij wilde doorbrengen. De afspraak had ik natuurlijk telefonisch met de gastvrouw gemaakt en het was allemaal prima geregeld. De kamer was heerlijk koel, terwijl het buiten meer dan 30 graden was. Jaimy begroet me met een heerlijke zoen, waarna ze mijn tepels even onder handen nam. Dat noem ik nog eens een binnenkomer. Ik wist gelijk dat dit een heerlijke date zou worden en daar heb ik me absoluut niet in vergist. Jaimy is een passievolle, geweldige, volle zoener. Haar tong speelde met die van mij en ze bracht al snel mijn hoofd op hol. Al snel gingen we elkaar uitkleden, dat is ook een opwindende ervaring. Als je haar BH afdoet en die prachtige borstel in volle glorie kunt bewonderen en betasten.

Het bad hebben we gelaten voor wat het is, maar we zijn wel samen heerlijk onder de douche geweest. Wat een fijn gevoel haar natte, warme, zachte lijf tegen je aan. Net uit de douche zakte ze door haar knieën om haar orale prestaties te tonen. "Ik hou van teasen"; zei ze. Nou dat mag ze van mij dan ook blijven doen. Wat kan ze dat goed, warm en diep en wat is het opwindend om naar haar te kijken en te zien hoe ze met je bezig is.

Tussendoor heeft ze nog even een sexy rode babydoll aangetrokken die ik voor haar had meegenomen. Het was meer een cadeautje voor mezelf dan voor haar, want wat zag ze er heerlijk in uit. Ik had ook een kousenband meegenomen, dat vind ik ook erg opwindend. Ook deze werd gedragen en het stond zo sexy. Fijn dat ze ook daarin zo meegaand is.

Ik heb nog nooit een vrouw met zulke heerlijke borsten meegemaakt. Als je een 'borstenman' bent kom je bij haar absoluut niets te kort. Het is heerlijk om ze te kneden, te kussen en met haar tepels te spelen. Die werden ook snel hard; heerlijk. Maar het totale plaatje is geweldig. Ze heeft zo'n mooi en lief gezicht, en prachtig lichaam en haar ehhh poesje (glad geschoren) is ook heerlijk. Ik keek er dan ook naar uit om nadat ze mij uitgebreid oraal verwend haar, hetzelfde bij haar te doen. Ze geeft zich daar helemaal aan over met gesloten ogen lag ze te genieten. Daarbij is het geweldig om haar zachtjes te horen kreunen en je aan te sporen met "jaaa, dat is lekker".

Jaimy lijkt gedachten te kunnen lezen en mij prima aan te voelen. Het liefdesspel met haar is een ongeëvenaard genot. Soms zachtjes met haar nagels over mijn borst kriebelen, heerlijke strelingen over mijn lichaam, met natuurlijk bijzondere aandacht voor het geslacht. Ze is heel initiatiefrijk en weet je steeds aangenaam te verrassen. Zo kwam ze boven me zitten zodat we elkaar gelijktijdig oraal konden verwennen. Maar ook als je zelf initiatief neemt gaat ze daar gewillig in mee. Ik vond het fijn om achter haar te staan en op deze wijze van haar lichaam te genieten en dat voelde ze prima aan. Helaas komt aan alles een eind en ook twee uur is weer snel voorbij. "We hebben wel weer een fijne date gehad"; zei Jaimy en dat kon ik alleen maar volmondig beamen. Het is hier al vaak gezegd, maar ik herhaal het toch nog maar even WAT IS JAIMY EEN TOPPER! Wat een geweldige, mooie, lieve, sexy, en (sorry voor de woordkeuze, maar ik weet niet hoe ik het anders zeggen moet) bloedgeile vrouw. Aan het einde van ons samenzijn nam ik die kousenband weer mee als herinnering aan dit feest. Ik zal daar nog lang, heel lang met ontzettend veel genoegen aan terugdenken.

Het is zaak, noodzaak zelfs, om te sparen om haar weer zo snel mogelijk te kunnen bezoeken.

Jaimy bedankt voor alles, voor mij was het echt een hoogtepunt! Ik denk aan je en de heerlijke tijd die we samen hadden terwijl ik dit schrijf en zit hier met een brede tevreden glimlach om mijn mond.

Heel veel liefs,
Jos

Het is inmiddels 8 uur en 53 minuten geleden dat ik bij Jaimy was. Wat is het toch altijd geweldig om met deze vrouw tijd te mogen doorbrengen.

Natuurlijk had ik eerst telefonisch een afspraak gemaakt via de gastvrouw. Dat gaat altijd heel ontspannen en vriendelijk. Maar een afspraak is wel aan te raden als je zeker wilt zijn van een samenzijn met de dame van je keuze. Zeker ook als die dame, zoals in mijn geval, de immens populaire Jaimy is. Dan wil je toch niet dat je komt en ze al een andere date heeft? Die populariteit is goed te begrijpen en kan je hier en geuren en kleuren terug lezen. Ik doe daar nog graag een forse schep bovenop.

Vanmorgen thuis begonnen met een bad ritueel en gezorgd dat ik fris en fruitig op weg ging. Ik was wat vroeg en zat nog even te wachten, maar jongens wat was het al druk. Op een gegeven moment waren er geen kamers meer vrij. Vakantietijd? Niet voor de aanwezige dames, die konden flink aan de bak. Het was even gezellig hectisch. Ik vindt het dan enorm knap hoe de gastvrouw dat allemaal weet te regelen en zorgt dat de bezoekers elkaar niet tegen komen. Mij maakt het niet uit, wie ik tegenkom want we komen immers allemaal voor hetzelfde (min of meer). Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die daar anders over denken, er zit immers nog steeds een stigma op deze dienstverlening.

Omdat ik vroeg was moest ik in de ontvangkamer wel even wachten, maar er was prettige achtergrond muziek en ik kreeg wat te drinken aangeboden en ik kon mij innerlijk vast voorbereiden op het het moois dat ik wist dat op mij wachtte. De gastvrouw haalde me enige tijd op en bracht me naar een ruime kamer met bad. Persoonlijk vindt ik het fijn een wat ruimere kamer te hebben en het bad hoeft wat mij betreft dan niet per sé gebruikt te worden. In de gang zag ik Jaimy al en ze zwaaide vrolijk naar me. In de kamer aangekomen hoefde ik dan niet lang meer te wachten of daar was ze. Ik heb haar inmiddels al vaker (maar zeker bij lange na nog niet vaak genoeg) bezocht, maar wat een prachtige verschijning toch elke keer. Wat een engelachtig gezicht en die borsten...hmmm. Gelijk werd er heerlijk gezoend, wat een feestje is dat al. 'Dat is nog eens een binnenkomer'; zei ik dan ook. Ik vind het altijd leuk om wat mee te nemen, om het ijs te breken zeg maar. Natuurlijk dat is absoluut niet nodig bij haar, want ze doet elk ijs gelijk smelten met haar glimlach, maar toch. Ze kan het zeker waarderen en laat dat ook blijken. Ze had op mijn verzoek iets 'spannends' aangetrokken en ik keek mijn ogen uit. Wat een genot om haar zo te zien.

Maar ik maak het bij deze review ook mijn missie om me eens wat kwetsbaarder op te stellen, in de hoop dat ik daar mannen mee help die zich door al de reviews hier wat 'overdonderd' voelen. Zelf had ik dat de eerste keer namelijk wel. Ik las de reviews en de geweldige prestaties van sommigen en dacht; 'wat moet ik dan?' Ik was bang niet aan de verwachtingen te kunnen voldoen. Wat had ik te zoeken bij een vrouw met zoveel ervaring en die aan dergelijke toppers van mannen gewend was? Vanaf de eerste keer dat ik Jaimy bezocht wist ze dat gevoel vrijwel direct weg te nemen. En ook op andere momenten dat ik twijfelde en onzeker was wist ze me direct een gevoel van gewild zijn te geven. Dat is echt heel bijzonder en heel fijn, het gevoel te hebben dat jij op dat moment de enige bent die er toe doet. Ondanks mijn leeftijd (laten we 't houden op 60+) heb ik nog steeds weinig ervaring en ik wil graag dat Jaimy het bij mij ook een beetje naar haar zin heeft. Enige twijfel die je mocht hebben neemt ze snel weg door haar reacties, haar zachte kreunen en af en toe; 'ja, dat is lekker'. Dit vooral als je haar heerlijke poesje met je tong verwent. Maar natuurlijk laat Jaimy zich oraal ook niet onbetuigd. Het is echt magisch als ze door haar knieën zakt en haar mondelinge vaardigheden toont. Ik vind het heerlijk om dan naar haar verrichtingen te kijken.

Je kunt hier al genoeg lezen over haar capaciteiten en verrichtingen. Het is absoluut geweldig hoe ze zich blijkbaar bij iedereen weet aan te passen en ons allemaal dat bijzondere gevoel te geven, een moment van gelukzaligheid. Dat maakt dat één uur met haar al snel te kort is en ik heb dan ook het genoegen gehad twee uurtjes met haar te kunnen doorbrengen. Twee uur genieten op een topniveau. Jaimy zoent heerlijk, heeft ongelooflijk prachtige borsten, kan je op alle denkbare en ondenkbare manieren verwennen, is in voor veel dingen en zorgt er gegarandeerd voor dat je bij haar elke keer weer de tijd van je leven hebt. En daarom moeten we dankbaar zijn dat Jaimy er is, zoals ze er is. Altijd zichzelf, altijd bijzonder en altijd bijzonder lekker.

Want jij, mijn mooie, lieve Jaimy, jij maakt het verschil,
Ver boven geld, voorbij elke gril.
Die lach, die blik, dat zachte gebaar,
Dat is wat ik in mijn hart bewaar.
Een laatste kus, dan moet ik weer gaan,
Maar dat ik je mis, daar kun je van op aan.
En smachtend wacht ik op de volgende keer,
Dat ik je zie, en voel, en wil nog meer.

Tot die tijd dan maar weer. Bedankt voor de mooie tijd Jaimy. Ik denk aan je en kijk nu al smachtend uit naar de volgende keer. (Dat duurt me eigenlijk veel te lang, maar het is niet anders).

Veel liefs van Jos.

Terug
Bovenaan Onderaan