WHEM Jaimy Koog aan de Zaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja…..
Maar ik ben ook al dames tegengekomen die 150 als standaard hanteren en dan rustig 100,00 extra rekenen voor tongzoenen. Dus een hogere of lagere standaardprijs is soms ook maar relatief….. ?
 
Tja…..
Maar ik ben ook al dames tegengekomen die 150 als standaard hanteren en dan rustig 100,00 extra rekenen voor tongzoenen. Dus een hogere of lagere standaardprijs is soms ook maar relatief….. ?
Ik heb er eens eentje bezocht die €20 vroeg als ik haar oraal wilde bevredigen. Als dat al niet eens uit het oogpunt van genot kan...
 
Ik heb er eens eentje bezocht die €20 vroeg als ik haar oraal wilde bevredigen. Als dat al niet eens uit het oogpunt van genot kan...
Ook eens meegemaakt! Vroeg haar toen, of alles wel okay was met haar... Dat dat toch geen geld extra zou moeten kosten, wie wil dat nou niet? Nou....zij dus. Toen ik vroeg: "hou je er niet van om gelikt te worden" toen was het antwoord duidelijk: "nee". Ben toen helemaal afgehaakt.

Overigens, Zoe (geen link, offline) die gaf aan dat ook niet te willen (wat wellicht iets anders is, als niet lekker vinden). Heel apart vind ik dat...
 
Dat moet toch vrij zeldzaam zijn; een vrouw die niet oraal bevredigd wil worden. Ik heb er tot nu toe maar eentje gekend -geen DvP- die duidelijk aangaf dat niet te willen en meteen en zoveel mogelijk genomen te willen worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan