Recensie Janet, Saitarn Pleinweg Rotterdam, tijdelijk bij Siwa Thai 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had SIWA THAI gebeld en gevraagd naar een lekkere jonge masseuse. Zij zegt jij kom langs dan vragen Janet. Ondertussen even op de site gekeken en daar stond ook iets van super jong ofzo ,.. ik natuurlijk helemaal in mn nopjes, maar viel toch erg tegen toen ik haar eenmaal ontmoette ... in gesprek gaf ze ook wel aan al een stukje ouder te zijn, naar ik herinner kwamen we ergens dik in de 30 uit toen. haar lichaam is wel petit, maar haar skills zijn niet super. Al met al geen herhalingsgevaar voor mij, en weer op zoek naar een meisje dat wel is wat de advertentie beloofd :)
 
Toen ik voor het eerst bij Janet kwam vertelde ze dat ze tot januari 2023 in Nederland zou blijven. Daarna terug naar haar familie. Ik zie dat ze nog steeds bij Siwa werkt. Ik denk haar van de week maar weer eens te bezoeken. Zijn er bezoekers die meer klaar hebben gespeeld bij haar? Concreet: ik zou er wel een keer op en er over gaan😀
 
Toen ik voor het eerst bij Janet kwam vertelde ze dat ze tot januari 2023 in Nederland zou blijven. Daarna terug naar haar familie. Ik zie dat ze nog steeds bij Siwa werkt. Ik denk haar van de week maar weer eens te bezoeken. Zijn er bezoekers die meer klaar hebben gespeeld bij haar? Concreet: ik zou er wel een keer op en er over gaan😀
Ha Flip. Nog geweest?>
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan