Recensie Jasmina/Tina/Soska, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4584701-soska
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal ben ik niet zo van de aziatische meiden tenzij het een super lekker wijf is met de juiste looks. Zo viel deze Soska me op deze week. Ik zag haar profiel eerder dit jaar langskomen maar ze was niet in mijn regio en niemand had haar gerecenseerd dus heb ik verder geen aandacht meer aan haar besteed. Tot ik haar afgelopen week in Amsterdam voorbij zag komen. Ik had haar een standaard app, die ik altijd klaar heb staan voor nieuwe meiden, gestuurd met een aantal vragen over haar diensten, prijs etc en had ze me daarna vrijwel direct geblokkeerd. Met mijn back up nummer heb ik haar zaterdagavond nogmaals kort en bondig geappt waarna ik wel een normale reactie van haar terugkreeg. Ter verificatie dat ze het meisje zelf was ipv zgn booker/planner/manager hadden we een korte videocall met elkaar gehad en dat beviel uitermate goed. Ze zag er goed uit echter gaf ze toe dat haar profielfoto's niet van haar waren. Afgesproken dat ik de volgende dag de afspraak opnieuw bevestig dus zo gezegd zo gedaan.

Gisteravond ben ik bij haar op bezoek geweest in een hotel in een dorp vlakbij Amsterdam/Schiphol. Voldoende gratis parkeermogelijkheden. Discrete ontvangst en ik kon gelijk naar haar kamer doorlopen.

Eerste indruk van Soska was uitstekend. Ze heeft sterke Kiera-kenmerken voor de liefhebbers. Ze heeft Russisch/Kazachstaans bloed dus vandaar haar aziatische looks. Knap lief gezichtje, verzorgd en strak lichaam, cup C siliconen en een goede kont. Ze spreekt uitstekend Engels en heeft een vrolijke en positieve uitstraling.

Na het sluiten van de deur liet ze zich welwillend tongzoenen en begonnen we elkaar gelijk op te geilen. Ik kreeg een stijve en dat merkte ze op en begon nieuwsgierig te voelen wat ik voor haar in petto had.

Ze nam me mee naar het woongedeelte van haar kamer, ondertussen beetje small talk en daarna zijn we elkaar verder staand gaan verkennen. Ze nam het initiatief en begon me uit te kleden. Ze vroeg niet om het geld; dit heb ik op tafel gelegd als blijk van vertrouwen. Eenmaal uitgekleed gingen we naar haar bed en wilde ze dat ik op bed ging liggen maar dat heb ik subtiel weten om te draaien. Liggend hebben we elkaar heerlijk passievol getongzoend. Likken in haar nek vond ze te gevoelig en moest ze ervan giechelen dus ben ik afgezakt om die harde gevoelige tepels te zuigen en te likken waar ze geil op kreunde. Langzaam verder kussend en likkend afgezakt tussen haar dijbenen en tergend langzaam naar haar kutje toegewerkt. Ik voelde dat ze gebeft wilde worden. Ik heb een moment ingehouden en naar haar gekeken en ze slaakte een luid gekreun uit toen mijn tong haar clit aanraakte. Ze genoot van mijn bef- en rimkunsten en haar oprechte gekreun maakte me erg geil. Vingeren wilde ze liever niet. Na een tijd haar te hebben verwend ging ik op bed staan en zij op haar knieën. Ze nam mijn harde pik gulzig in haar mond en begon op mijn aangeven aan een sloppy gag deepthroat. Met mijn linkerhand hield ik haar haren vast en met mijn rechterhand op haar hoofd stuurde ik haar hoe diep ik het wilde en bij mij is dat tot aan het kokhalzen aan toe. Ze nam me terug naar het woongedeelte en ging verder met haar deepthroat sessie. Heerlijke lange slierten kwijl daalden langzaam naar beneden terwijl ze met me bezig was. Ze gaf aan dat ze haar maaltijd niet wilde verspillen dus heb mezelf een beetje ingehouden met het diep in haar keel te proppen van mijn pik. Af en toe zat haar mondje vol met kwijl wat ze vervolgens gewoon ongegeneerd op de vloer uitspuugde. Na ongeveer 15 minuten wilde ze neuken en nam ik plaats op de bank. Ze neukte me als een bezetene in standje cowgirl, we keken elkaar geil in de ogen aan en we hitsten elkaar op met dirty talk om elkaar harder te neuken. Ik spankte haar keihard op haar kont wat ze geil toeliet terwijl ze haar borsten vasthield tijdens het neuken. Na een standje reversed cowgirl op de bank te hebben gedaan waar ik een heerlijk uitzicht had op haar kont gingen we terug naar bed en heeft ze me vervolgens naar een geweldige orgasme gepijpt.

Na de actie hebben we nog heerlijk relaxed met elkaar gesproken. Ze vertelde dat ze komende week nog in een paar andere plaatsen blijft en daarna weer vertrekt. Ze heeft mijn andere nummer gedeblokkeerd. Ze wordt gek van alle onzin die ze via de app ontvangt en mijn bericht stond haar op dat moment ook niet aan waarschijnlijk. Mijn advies om niet geblokkeerd te worden door Soska; hou het kort en bondig.

Conclusie: Soska is lief, slim, vrolijk en heeft ook nog humor. Ze geeft een heerlijke GFE en ik denk zelfs dat PSE mogelijk is tegen de juiste prijs. Cim en andere extra diensten zijn mogelijk maar heb ik niet gedaan; voor de volgende keer heb ik het er zeker voor over.

Haar prijs is iets hoger dan wat ik normaal wil betalen maar ze is het waard. Wees lief en zuinig met haar want dit meisje is echt een topper.

Herhalingsgevaar: JA
 
Dame zit nu in Rotterdam. Ben afgelopen week bij haar geweest en mijn god kan bevestigen dat ze een aanrader is. Appen ging makkelijk en snel met later een videocall voor verificatie. Pittige, leuke meid met goeie service. 250 betaald voor 1 uur met extra's (cim). Zal later als ik tijd heb een uitgebreide review proberen te schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan