Recensie Jasmine, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
1.242
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1728303-jasmine#photos
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht. Kan me voorstellen dat meerderen nieuwsgierig naar haar zijn, dus gooi ik er maar een tekstje tegenaan.

Het leek me een dame die ws te mooi om waar te zijn was. Een video en wat foto's die ze stuurde, stelden me iets geruster.
Er bleef een beetje onbestemd gevoel hangen. Maar goed, dat heb je bijna altijd als je een nieuwe dame gaat proberen. Je weet dat je over een uurtje een lollig bedrag in een sloot kan hebben gegooid of met een glimlach op je gezicht naar huis terug rijdt. Ze leek me net iets te overtuigend. Schreef bv dat ze me 10.000 % een geweldige tijd garandeerde.
Hoe dan ook, communicatie verliep vrij soepel. Wat ik graag wilde doen, was mogelijk. Ze ontvangt op een soort studentenkamer en is inderdaad exact de dame van de foto's. Iets mooier zelfs. Ik huppelde bijna naar binnen. Nette kamer, gelegenheid tot wassen. Allemaal prima in orde.
Alleen bleek al snel dat wat afgesproken was, eenmaal ter plekke soms opeens niet mogelijk was. Kreeg beetje de indruk dat ik vooraf niet met haar had gesproken. Tongzoenen deed ze, maar niet van harte en met mate. Pijpen was best aardig, maar na drie minuutjes kwam ze overeind en vraagt: enough? Condom? Ik besloot haar eerst nog even oraal te verwennen. Dat lukte nogal. Ze kwam erg snel klaar, ik meen ook dat het echt was. Haar poesje is erg gevoelig, leek. Maar ik vind er weinig aan als het zó snel tot een orgasme komt. Toen maar gaan neuken, was eigenlijk best lekker. Ze begon ook opeens met zichzelf te spelen tijdens het neuken. Kortom, het was zeker niet slecht en een echt mooie meid. Met op zich prima figuur. Kleine echte borstjes, een prima kontje, en een heerlijk fris poesje. Beetje een buikje, maar echt minimaal. Zeg maar net niet superslank.
Alleen, het was een beetje onbestemd allemaal. Ik kan niet zeggen dat ze gehaast was of onvriendelijk. Maar wel afwachtend en een beetje lijdzaam. Opeens puffen alsof ze heel moe is en zo. Misschien is ze net begonnen, zou kunnen. Misschien was ik haar type niet. Maar na een half uur was ik letterlijk wel klaar. En omdat ik wat extra had betaald en voor een uur, vroeg ik iets terug. Doe ik zelden, maar deze keer dus wel. Vooral ook omdat afgesproken extra's ter plekke plots niet konden. Ze gaf me uiteindelijk 40 euro terug, maar de gezelligheid was er toen bij haar meteen wel af. :)
Bij mij ook trouwens.
Ik reed niet huilend naar huis, maar zeker ook niet juichend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan