Recensie Jasmine, Antwerpen, Villa Tinto 23 3,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Miin eerste recensie, dus tips zijn altijd welkom via PM! Vandaag voor het eerst naar het Schipperskwartier gereden, wat gezonde spanning en mijn auto bij de Q-park godefriduskaai gezet. Niet goedkoop maar 5 minuten lopen en voor de eerste keer voor gemak gekozen. Schipperskwartier 3x rond gelopen en toen besloten om in Villa Tinto bij een blonde dame genaamd "Jasmina" naar binnen te gaan. Ze zat op VT 22 of 23. Normaal werkt ze overdag maar ze vertrekt zondag voor 1 maand op vakantie dus deed ze tijdelijk dubbele schiften. (Op basis van eerdere reviews kwam ik ook hieruit daardoor)

Eenmaal binnen, betaling afgehandeld en de geslachtsdelen allebei wassen. Lekker relaxed rustig begin. Om vervolgens over te gaan naar pijpen. Eerste keer raamprostitutie dus ik dacht ik zie het wel. Maar mijn hemel van 0-100 begon ze erg diep mijn wortel in haar mond te nemen en echt te deep throaten. Wist niet wat ik meemaakte aangezien de verwachtingen laag waren.

Dit hield ze goed 5-10 minuten vol! Daarna Cowgirl en vervolgens afgemaakt in missionaris. Kort gebabbeld maar leuke dame die je niet buiten werkt.

Voldaan de auto ingestapt en het volgende tripje richting Schipperskwartier staat gepland!

Terug
Bovenaan Onderaan