Jelqing

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is een vorm van oefeningen voor de penis. Sommigen beweren dat je zelfs een vergroting zou kunnen merken.

Zelf heb ik dat effect nooit gemerkt, maar icm andere oefeningen zoals kegels/antikegels etc krijg je wel echt een workout voor je pik wat zich vertaalt in betere erecties.
Je blijft langer harder en krijgt sneller een erectie na een orgasme bv.

Maw het is de moeite, maar neem ook je voorzorgen en overdrijf er niet mee.
 
In erectie nu 16-16,5
Wil graag + 1 cm winnen

Zijn weinig wetenschappelijke onderzoeken, sommigen claimen 1-1,5" dus 2,5-3,75 cm !

Nu 2 weken merk wel iets vollere penis
 
Voor afmeting werkt het tot op zekere hoogte wel. Is wel veel werk, en niet ongevaarlijk als je te enthousiast wordt. Ik vond het uiteindelijk de moeite niet waard. Het behaalde effect (bij mij 1 cm of zo) verdwijnt ook weer als je stopt.

Voor langere/hardere erectie en (vooral) betere beheersong van klaarkomen zijn in mijn ervaring bekkenbodemspieroefeningen beter. Zijn ook apps voor die het makkelijk maken.
 
Het zit allemaal in je hoofd hoor!
Net zoals vrouwen nooit tevreden zijn over hun borsten... lullen mannen over hun pik!

Wat veel belangrijker is (zoals hierboven al vermeld) is een harde, langer aangehouden erectie... en niet te snel klaarkomen. Dat is wat vrouwen wel willen! En... daar bestaan dus oefeningen voor.
 
Het zit allemaal in je hoofd hoor!
Net zoals vrouwen nooit tevreden zijn over hun borsten... lullen mannen over hun pik!

Wat veel belangrijker is (zoals hierboven al vermeld) is een harde, langer aangehouden erectie... en niet te snel klaarkomen. Dat is wat vrouwen wel willen! En... daar bestaan dus oefeningen voor.
Laat daar nu jelqing een goede oefening voor zijn!
 
Nou... bij een DVP echt nog nooit klachten gehad over m'n penismaat... integendeel! Trouwens wat je er mee doet is veel belangrijker dan alleen het formaat! Zelfs bij betaalsex...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan