Recensie Jemmy, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
379
29/10/21
309
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jemmy-the-hot-pussy-2.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jemmy ontvangt op.het zuid
ze is een leuke dame met kleine saggy tits
haar pijpkunsten zijn bovennatuurlijk
als ze bovenop komt zitten dan hou je het niet lang meer
leuke date voor correcte prijs
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jemmy-the-hot-pussy-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben er onlangs geweest, ze was niet correct met de prijs

Afgesproken voor 150/1hr pzc/masssage.

Na een half uurtje zei ze dat de tijd om was? Ik zei euh wat bedoel je? Zegt ze je moet bij betalen voor een uurtje want het is 150€/30min/pzc!!! Ik zei dat was niet de afspraak zegt jawel dat is de prijs voor pzc ben dan opgestaan aangekleed en heb haar zitten verwijten dat ze liegt. Stond duidelijk in bericht. Misschien kan ze wel pijpen maar voor 150€ laat ik Kim Kardaschian voor me pijpen
 
Was nog eens teruggeweest omdat eerste keer best wel ok was.
Tot zover dus..
Prijzen aangepast, service naar beneden gedonderd
De Afrikaanse ziekte. (Afspraken niet nakomen )
 
Toch nog eens langsgeweest omdat ze ook een (knappe) vriendin zou hebben waarmee ook trio mogelijk was. Daar aangekomen allerlei uitvluchten waarom ze er niet was… 😡

Het was gewoon een lokmiddel gelukkig moest ik er toch in de buurt zijn en er dus geen geld en weinig tijd aan verloren.

linke boel daar …
 
En dan al die dildos. Voor mij een teken dat ze geen vent nodig hebben. Ze posten foto's van hun dik achterwerk omdat ze daar in Afrika en zuid Amerika op kicken. Hier in Europa is een andere zaak natuurlijk. Mijn ding is het niet.
 
And then all those dildos. To me it's a sign that they don't need a guy. They post pictures of their fat behinds because they get a kick out of that in Africa and South America. Here in Europe it is a different matter of course. It's not my thing.
I sense jealousy,hate and envy here.. I've been with Salma severally and all the time she's been great and sweet and her body omg so soft and naturally endowed and there's no sign of surgery of any form..And she's has been the most honest sex worker have ever seen cause I tested her by overpaying but to my greatest surprise she returned the money and I was wowed.. And for her blowjob she's super and extremely good,if you don't want to cum fast please don't do doggy style with her cause you gonna cum in a minute with the way she twerked on my dick I couldn't hold it.. So , please dont try to spoil business for people you haven't met cause her services was worth every penny i paid..
 
Haha, that's what they call advertising above. I read a lot of lies and things that are just not possible. Any
Haha dat noemen ze dan reclame maken hierboven. Ik lees een pak leugens en dingen die gewoon niet kunnen. Soit.
Just because you read them doesn't make it lie.. First of all go get yourself some healings cause you are probably hurt and trying to transfer aggression to innocent people... They are still truthful and good people in the world.. bye
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan