Recensie Jenna, Privehuis La Cloche, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathijs heeft zin

Wandelaar
63
03/04/23
45
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/jenna/
Totale kosten (in euro)
185
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jenna is echt een fantastische vrouw, met dat geverfde fel rode haar, een aparte maar zeker sexy verschijning. Ze werkt meestal alleen op woensdag. Ze verleidt lekker, en vrijt lekker en is ook sensueel en heeft ook nog een luisterend oor, een sexy vrouw met inhoud dus. Ik heb zeer genoten van haar liefdesspel met tongzoenen en heerlijke orale verwennerij aan beide kanten en 2 standjes. Ook haar handjob met ietwat edging is zeer lekker en opwindend om te ondergaan.
smile.png
 
Ze staat met dezelfde foto's ook hier, maar daar is ze ineens 36 ?!? En noemt zichzelf mollig terwijl ze op die foto's hyperslank is?!?
Verder staat ze op de site van La Cloche ook als Kinkygirl, weer met dezelfde foto's. Als ze aan (soft) BDSM doet ben ik zeker geinteresseerd.
 
Heb je op de site van Sanne Privé gekeken? Eerlijk gezegd vind ik dat maar een amateuristisch in elkaar gedraaid zooitje. Bij de optie Dames krijg je een serie onsamenhangende (?) foto's te zien, waar die drie van Kinky niet in voor komen. Ik vind het allemaal maar verwarrend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan