Recensie Sofia, Privehuis La Cloche, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathijs heeft zin

Wandelaar
63
03/04/23
45
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/sofia-3/
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofia
Blondine
Nederlandse
26-29 jaar
Blauwe ogen
B-cup (echt)
slank tot normaal postuur

Ik vind Sofia een hele prettige verschijning en leuke meid met fijne energie, en humor. Maar nog belangrijker, goede sex en passie, en ze zoent ook heerlijk. Uurtje met haar vloog om kan ik zeggen omdat ze gewoon fijn en opwindend is, en met meer dan voortreffelijke sex. Ook neuken en pijpen lekker en de tijd die we nog over hadden ff babbelen en na massage. Ja, zij gaat mij vaker zien:)
 
Weer bij haar geweest.
Ontzettende leuke meid deze Sofia. Ook leuke en lekkere tijd met haar gehad, ze tongzoent lekker en ze vrijt ook lekker, naturel en voelde mij erg op mijn gemak bij haar en ook een ook een leuke sexy meid met positieve energie en uitstraling. Sofia ga ik zeker nog een keer bezoeken, maar de keuze blijft reuze in prostitutieland met zoveel leuke sexy meiden
smile.png
Gelukkig zijn er ook nog voldoende Nederlandse meiden, was er ooit bang voor dat dat verleden tijd zou worden, maar dat is geloof ik meer bij ramen en thuiswerk het geval dat ze zeldzaam worden?
 
Vorige week weer eens een bezoek gebracht aan Sofia. De vorige keren een enorm goede GFE ervaring gehad met de lieve sexy Sofia. Zoals de eerdere ervaring was deze keer ook weer top. ik had vooraf een afspraak gemaakt om de afspraak niet mis te lopen. Sofia kwam binnen lopen in een erg sexy setje. Ze herkende mij nog, is dat een positief teken? Ze begon mij gelijk te knuffelen en het ijs was alweer gebroken. Snel even onder de douche wat opgefrist en samen op bed gaan zitten. Sofia neemt goed de tijd en zoent echt heerlijk, ze doet erg lekker mee zonder in te houden. Vervolgens ging ze naar beneden voor het orale spelletje. Sofia heeft wat extra's, wat echt een aanrader is om erbij te nemen. Ze pijp heerlijk, niet te hard maar sensueel. Na een tijdje was het mijn beurt om Sofia te verwennen. Ze heeft een lekker strak kutje en ze smaakt heerlijk. Lekker nat! Met wat vingerwerk erbij werd het steeds natter waarna er flink véél vocht uit kwam. Lekker!

Toen was het tijd om even lekker te neuken. Een drietal standjes gedaan met doggy als afsluiting. Sofia heeft heerlijke billen, als laatste lekker neukend klaargekomen. Geweldig om in doggy Sofia in de spiegel te zien kreunen.

Binnenkort maar weer een bezoek plannen. Ik kan niet genoeg krijgen van haar! Wel lastig, want er zitten meer toppers bij La Cloche waar ik weer eens een bezoek aan wil brengen, bijv. Chantal en Claire.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/sofia-3/
Totale kosten (in euro)
140+20(jacuzzi)+ (+)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
'Mathijs heeft zin' en 'Koenturbo' hebben allebei volledig gelijk, een heerlijke mevrouw.
Zo een ontwapenende, vriendelijke, gezellige en goed mee te praten (en ook (geestelijk) volwassen) dame.
Ze weet wat ze wil en staat volledig mature in deze afwisselende hobby (naast ook nog een 'normale' baan).

Het was voor mij voor het eerst dat ik een date prikte met een dame waar ik nog geen foto's van had gezien; dit zou ik normaal gesproken nooit doen, alleen de recensies (de 2 personen hier en vreselijk veel op CG) hebben mij wat dit betreft over de streep getrokken. Onder het mom van gewoon eens een keer proberen, YOLO.
Zo zie je maar dat wij, wandelaars, op deze wijze elkaar kunnen helpen/enthousiasmeren.

Afgezien van de eerste drie zinnen hierboven ... ze is ook aantrekkelijk om te zien en ze pijpt heerlijk.
Ik had absoluut geen spijt dat ik het extra pakketje (TZ) erbij had genomen; vind ik namelijk heerlijk: TZ met een mooie dame.

Sofia is een aanrader dus.
Eén opmerking nog over Sofia (voor diegenen die dat belangrijk vinden): ze is inderdaad blond maar niet (hoe zeg je dat) WIT-blond.

Nog twee opmerkingen over La Cloche:
- ze hebben het in hun DNA: ze doen echt hun uiterste best dat wij wandelaars elkaar niet tegenkomen (zowel bij mijn binnenkomst als bij het weggaan
hebben ze daar sterk op gelet (en ook naar gehandeld)
- zeer tevreden over de gastvrouw (zowel aan de telefoon als bij de ontvangst). Als zij ook zou willen ontvangen dan ben ik ook een keer haar klant. Ideetje?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan