Recensie Jenny/Rose, Mortsel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

snoepie

Newbie
1
23/07/23
2
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-girlfriend-experience-81.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze week een afspraakje gemaakt met Jenny (Rose is haar 2e profiel) uit Mortsel. Afgesproken voor half uurtje met massage en pijpen zonder tot einde voor 80E.
Op dag van afspraak werd het uur van afspraak paar keer veranderd door haar. Daar 80 redelijk goedkoop is, had ik afgesproken om af te ronden naar 100e
Aangekomen werd ik ontvangen in een klein donker kamertje. Vroeg toch om een beetje licht zodat ik haar kon bewonderen. Is wel een mooie slanke ebony
Financiën afgehandeld, dewelke ze in andere kamer ging wegdoen...
Het aangename kon beginnen, dacht ik. Ze had al direct een condoom vast dat ze wou aandoen. ik zei dat was toch niet afgesproken. Ze antwoorde dat dat veel duurder was... Weg sfeer. Dus met condoom begint ze 1 min te pijpen en zegt, fuck me doggy. Nee, kom maar op mij zitten, tegen haar goesting 1 min, doe nu maar doggy. Denk dat ze mijn lul gewoon tussen haar billetjes knelde, kon niets zien... Als ik haar borstjes wilde voelen, klaagde ze dat ze pijn doen, dus liever niet dan
Hier na enkele minuten mee gestopt. gezegd, trek dan maar af. Deed dit zo tegen haar zin dat ik na 5min heb gezegd stop maar en mij aangekleed en boos doorgegaan.
Samengevat, niets van sfeer, babbel of GFE
 
Op dat adres is dat de normale gang van zaken. Ben er 1x geweest en er kwam een vrij knappe dame het geld ontvangen en ze ging het ook wegdoen en plots stond er daar 1 van in de 50 voor mijn neus dat met mij verder zou gaan.

Ik heb bedankt en mij kwaad gemaakt, en dan is die vorige teruggekomen en heeft zij het afgehandeld tegen haar zin. Bij thuiskomst ook gezien dat zij het totaal niet bleek te zijn. En dat er 2 redlights profielen waren, waarvan er 1 foto op stond op het ene profiel geblurd en op het andere profiel stond dezelfde niet geblurd.

Beide gemeld voor misbruik aan redlights ze hebben er niks aan gedaan.
 
Doodzonde als ik dat profiel zie.
Een meisje met zo`n figuur dat bereid is van goede service te leveren zou zich makkelijk in een hoger prijssegment kunnen plaatsen.
Spijtig.
 
Deze week een afspraakje gemaakt met Jenny (Rose is haar 2e profiel) uit Mortsel. Afgesproken voor half uurtje met massage en pijpen zonder tot einde voor 80E.
Op dag van afspraak werd het uur van afspraak paar keer veranderd door haar. Daar 80 redelijk goedkoop is, had ik afgesproken om af te ronden naar 100e
Aangekomen werd ik ontvangen in een klein donker kamertje. Vroeg toch om een beetje licht zodat ik haar kon bewonderen. Is wel een mooie slanke ebony
Financiën afgehandeld, dewelke ze in andere kamer ging wegdoen...
Het aangename kon beginnen, dacht ik. Ze had al direct een condoom vast dat ze wou aandoen. ik zei dat was toch niet afgesproken. Ze antwoorde dat dat veel duurder was... Weg sfeer. Dus met condoom begint ze 1 min te pijpen en zegt, fuck me doggy. Nee, kom maar op mij zitten, tegen haar goesting 1 min, doe nu maar doggy. Denk dat ze mijn lul gewoon tussen haar billetjes knelde, kon niets zien... Als ik haar borstjes wilde voelen, klaagde ze dat ze pijn doen, dus liever niet dan
Hier na enkele minuten mee gestopt. gezegd, trek dan maar af. Deed dit zo tegen haar zin dat ik na 5min heb gezegd stop maar en mij aangekleed en boos doorgegaan.
Samengevat, niets van sfeer, babbel of GFE
Tussen de billen gebeurde in skw ook in het begin van mijn wandeltochten dat ze het nu nog doen ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan