Recensie Joy, Westerlo 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rikkertb

Newbie
7
17/09/22
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/enkele-vrij-plekjes-woensdag-168-en-donderdag-178-wees-vlug.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het zoekertje sprak me wel aan : "speelse dame ontvangt in huiselijke sfeer, laat me weten hoe je onze date ziet"
Op de foto's was al te zien dat Joy wat molliger is.
Contact via mail ging vlot, ze antwoordde snel. Dan een uur voor onze afspraak nog een mail: je komt toch zeker he?
Joy praat vlot en na een uur had ik het gevoel dat vrienden en familie altijd bij haar terechtkunnen. Ze heeft het hart op de goede plaats, had ik de indruk.

Ik was er niet enkel om te praten maar ook om fysiek te ontladen. Zoals gezegd, ik wist op voorhand dat ze wat molliger ging zijn. 88kg stond op haar fiche. Ze deed haar overjurk uit en het was niet meer mollig maar BBW. Ik had eigenlijk al geen zin meer.

Ze ging op bed liggen en deed haar slip uit, haar BH deed ze na 10min uit. Ze lag op haar rug en ik moest al het werk doen. Met haar borsten spelen, vingeren. Ondertussen trok ze me af. Er kwam weinig initiatief van haar kant. Geen aanstalten tot pijpen, enkel aftrekken. Dan toch klaargekomen.
Nog wat gepraat en daarna de 2e ronde. Welke standje doe je graag, vroeg ze? Op zn hondjes dan maar. Ik kreeg de condoom en moest die zelf aandoen.

Joy is een lieve vrouw en babbelt graag maar de bedprestaties zijn ondermaats. De "hier-lig-ik-dan-en-doe-maar-iets" mentaliteit kon ik niet appreciëren. Een béétje initiatief mag toch wel. Foto's mogen ook iets anders, what you see is what you don't get.
Zal ik ze dan maar 3 sterren geven voor het gesprek?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/morgen-69-nog-plaats.html
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gelijkaardige ervaring gehad:
Ik hou wel van stevig, en dat mag BBW zijn, dus zo ver zo goed. Ze heeft wel echt heerlijke tieten en grote tepelhoven. Maar idd, ze gaat uit de nachtjapon in BH en string op bed liggen, en dan is het volledig aan de "klant". Ik hou erg van kussen/tongzoenen, dat was al een no-go, desondanks ik perfect verzorgd ben en de nodige frisheid verzeker. Soit alle begrip daarvoor, stond ook niet in haar diensten. Tieten zoenen, verder naar beneden, uitgebreid gebeft en gelikt. Hier genoot ze wel hoorbaar/voelbaar van. Ze is verzorgd, alles OK wat dat betreft. Ook handje vasthouden en met de vingers wat teder worstelen daarbij.
Op geen enkel moment wordt pijpen geopperd, ze gaat wel met de hand wat op zoek, maar echt bevredigend is dat niet. Eerder wat "van lengte trekken en van dikte stompen" om naar de volgende fase te kunnen. Dan dus jasje aan, string uit, BH uit die al wel van de schouders was gehaald, en missionaris neuken. Ook hier bevestigend gekreun, maar verder eerder passief.
Ik heb zelf wat andere houding genomen, meer zijdelings, maar niks van input aan haar kant.
Doggy is haar favo, maar ook daar weinig actief. ze zet zich in die stand, en de rest kan je dan gewoon doen.
Bovenop kon niet wegens rugklachten. ook jammer, ik had ze graag zien rijden terwijl ik haar tieten wat verder aandacht gaf. Maar niet dus.

Gezellige babbel wel, en dat is op zich wel leuk. Maar ik zoek voor dat tarief toch iets meer actieve en wederzijdse passie.
GFE is het buiten de babbel niet, het sexuele is eerder passief en mechanisch. je krijgt een opblaaspop in meer standen dan haar.

Jammer, want ze heeft voor mij wel alle potentieel om frequent af te spreken, als ze iets meer blijk van "goesting" gaf.
Ze geniet zelf ook wel merkbaar, maar het uit zich verder niet in actieve deelname aan het spel.

Zeer jammer, maar voor mij blijft het daarbij.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan