Recensie Jenny, Temse 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
29
05/03/23
15
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-jenny.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Jenny geweest een zeer mooie dame heel vriendelijk en zacht.
Begonnen met een massage met verwarmde olie wat zij heel goed kan en doet met veel lichamelijk contact .ik heb er echt van genoten. Daarna begint zij met het pijpen wat zij heel goed kan .Zij laat haar heel graag beffen waar ze echt van geniet. Op het laatste nog even intiem mc.
Iets meer dan een uur bij haar geweest
Heel belangrijk is de hygiëne ,eerst moet je je opfrissen .Zij ontvangt u in mooi proper appartement.
Voor herhaling vatbaar
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Jenny geweest een zeer mooie dame heel vriendelijk en zacht.
Begonnen met een massage met verwarmde olie wat zij heel goed kan en doet met veel lichamelijk contact .ik heb er echt van genoten. Daarna begint zij met het pijpen wat zij heel goed kan .Zij laat haar heel graag beffen waar ze echt van geniet. Op het laatste nog even intiem mc.
Iets meer dan een uur bij haar geweest
Heel belangrijk is de hygiëne ,eerst moet je je opfrissen .Zij ontvangt u in mooi proper appartement.
Voor herhaling vatbaar
Ziet er inderdaad een interessante dame uit.
Doet ze tongzoenen voluit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jenny nieuw Temse,Jenny gaat voluit tijdens het tongzoenen,en het is een heel lieve dame die geniet van normale sex ,anaal mag je vergeten zij houd niet van extreem gedoe
 
Jenny nieuw Temse,Jenny gaat voluit tijdens het tongzoenen,en het is een heel lieve dame die geniet van normale sex ,anaal mag je vergeten zij houd niet van extreem gedoe
Oke dan is ze wat ik zoek. Haar leeftijd rond de 40, klopt dat?
 
Haar leeftijd klopt mooie borsten en aangezicht
Heeft een Hollands accent.ik heb eerst via Whatsapp en daarna telefonisch de afspraak gemaakt. Werkt niet in het weekend.ik ben een 60 tigger en zij laat dit leeftijds verschil niet merken er zijn niet zoveel dames die dit gevoel geven.
 
Laatst bewerkt:
Is er dan toch iets goed te vinden in regio sint niklaas?
Hopelijk goeie pijpkunsten en zo te lezen voluit tongzoenen. Misschien toch nog eens de trip naar sint niklaas /temse wagen want heb daar met verschillende damens slechte ervaringen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-jenny.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Jenny geweest , als je de dame met respect behandeld krijg je er veel van terug.
Weeral een zalige pijpbeurt gekregen en dan in doggy afgewerkt . Daarna nog een leuke massage gekregen.
 
Werkt ook wel in Heist op den Berg
Na opnieuw een tegenvallende ervaring in Alexandra's erotische massage salon Bekkevoort daar weggelopen en contact genomen met Jenny, die is dus nu op verschillende dagen actief in Heist op den Berg. Misschien niet het beste argument lijkt zo op een tweede keus maar ze stond zowieso al een tijdje bij mijn favorieten om te proberen en heb mij dit niet betreurd de slechte stemming was dan ook snel verdwenen
ik kan mij volledig aansluiten bij boven vermelde recencies
we zijn er allebei heftig voor gegaan
Zij gestart met haar massage en deze was prima heerlijke combinatie van zacht/stevig/tease stond dan ook al behoorlijk paraat na omdraaien was het niet meer duidelijk wie wie een plezier aan het doen was, het heerlijk lang volgehouden dan toch even moeten afkloppen met de vraag voor condoom en om intiem te gaan.
zij vond dit prima oen opnieuw langdurig stevig doorgegaan
gewisseld naar doggy en dan ben ik vrij heftig gekomen
nadien nog veel gebabbeld en lol gemaakt gekust en geknuffeld, echte GFE, en ja ze is Hollands dat merk je eigenlijk direct aan de telefoon
 
Terug
Bovenaan Onderaan