Recensie Jesica, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gewone gast

Wandelaar
72
09/08/22
38
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jesica-130/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een fijne afspraak gehad bij de klassedame (villa Valentino). Het zijn niet haar foto's. Ze is nog mooier in het echt. Ze heeft haar echt account moeten verwijderen, daar men haar wou chanteren. Ze had veel vaste klanten. Zeer goed sex! Klassedame.
 
Ik ben op 27/8/2022 haar gaan bezoeken.
Afspraak gemaakt.
Daarna gezocht naar reviews en las hier dat ze knapper was.
Dus dacht ik, ik zal toch gaan.
Natuurlijk verschillen de smaken, maar ben onmiddellijk weg moeten rennen toen ik haar zag.
Ik had voor 30 min aan €100 afgesproken, maar ook al deelde ze deze bedrag door 2 was ik nog weg.
 
Absoluut niet.

Ik ga niet zomaar €100 afgeven, die van op die foto zou je zelfs op uw muur kunnen hangen.. maar wat ik gezien had, neen.

Als ze al 60% leek op haar, had ik nog binnengestapt hoor.
 
Absoluut niet.

Ik ga niet zomaar €100 afgeven, die van op die foto zou je zelfs op uw muur kunnen hangen.. maar wat ik gezien had, neen.

Als ze al 60% leek op haar, had ik nog binnengestapt hoor.
Hier moest ik toch even een account voor aanmaken zalle amai :O Gij zijt blijkbaar de enigste die is moeten gaan lopen in heel haar carrière... zegt genoeg volgens mij.

Ik ben al jaren vaste klant van haar en ze is gewoon een knappe en gezellige dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan