Recensie Jessica, Amsterdam 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sakendayo

Vaste klant
Forumpionier
157
30/06/21
200
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4417595-jessica
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben gisteren bij Jessica geweest. Ik had een tijdje geen dames in Amsterdam bezocht en nadat ik meerdere video's van haar booker had ontvangen, moest ik haar bezoeken. Ze ontvangt in een hotel. Ze is de dame van de foto's, op de meeste foto's vind ik dat er weinig/geen Photoshop is gebruikt. Klein, slank, blonde, heerlijk lichaam om te zien, helemaal mijn type. Haar Engels is ook goed genoeg om een gesprek te voeren.

Jessica is super vriendelijk, cuddly en actief. Ik vraag nooit expliciet naar een GFE ervaring, maar dat is het gevoel die ik van haar kreeg. Ze ging vanaf het begin helemaal los, vooral met zoenen. Ze kan ook lekker en lang pijpen, deepthroat probeert ze wel, maar dat kan wel beter. Daarna verschillende standjes gedaan waarbij ze erg actief was, wat ruiger bij haar is geen probleem, ze vraagt er zelfs om en het leek alsof ze er ook echt van genoot.

Voor mij was dit een top date, meer dan de moeite waard. Ik doe zelden herhaalbezoeken, maar voor Jessica kan ik zeker een uitzondering doen, 9/10.
 
Dank je wel voor je recensie. De prijzen worden wel hoger en hoger. 180 voor een half uur. 250 voor een uur. En ben je dan het hele uur bezig? Prijzen zitten aan de bovenkant bij dit segment. Maar als de x factor er is, is ze dat waard.
 
Ehm volgens mij waren er altijd een paar dames die deze hogere prijzen vroegen. Normaal bezoek ik ze niet, maar voor Jessica heb ik wel een uitzondering gedaan want ze was helemaal mijn type. Ik ben wel het hele uur bezig, 15 min intro en outro, 40-50 min met de dame zelf (het verschilt natuurlijk).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4417595-jessica
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Super leuke en lieve meid. Ze heeft een lekker petit, slank lichaam met billetjes waar ik niet van kon afblijven. Misschien wel de beste die ik heb bezocht als het enkel om GFE gaat. Bij binnenkomst kwam ze gelijk aan me hangen alsof ze mijn vriendinnetje was. Na het opfrissen zijn we rustig aan begonnen met spelen en zoenen. Ik vond eerst dat ze wat terughoudend was met (tong)zoenen maar achteraf bleek dat dat door mijn stoppels kwam. Dat neemt zeker niet weg dat ze haar best deed en dat het lekker was. Vervolgens hebben we elkaar oraal bevredigd, zowel het ontvangen als geven was goed.

Intiem deed ze lekker actief en in verschillende standjes. Een groot pluspunt was dat ik mijn vriendelijke vriend helemaal bij haar naar binnen mocht duwen, dat wordt niet door iedere dame gewaardeerd aangezien ik aardig groot geschapen ben. Jessica vond het volgens mij juist wel lekker. Ik heb een enkele keer dat het heel lang duurt voor ik klaarkom, dit was één van die keren maar zeker niet door gebrek aan inzet van Jessica. We hebben vrijwel het hele uur vol gemaakt met actieve, liefelijke sex. Vooral cowgirl deed ze erg lekker, ze reed zichzelf echt als een wilde klaar.

Ik vind €250 heul veel geld voor een uur maar Jessica is het wat mij betreft dubbel en dwars waard.

Herhalingsgevaar: Ja.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4417595-jessica
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van de 1e recensie contact gezocht met Jessica. Afspraak was vlot gemaakt via de app. Eerst wat foto's en video's ontvangen. Alhoewel ik zag dat er meerdere dames (dezelfde werkwijze hanteerde). Eventjes twijfelde ik tussen Jessica en Stacy.

Maar toch mijn gevoel gevolgd. Op naar Amsterdam. Aangekomen, geparkeerd en binnengewandeld.

Bovenstaande recensie kan ik volledig beamen. Na binnenkomst even douchen en Jessica stond me op te wachten in haar roze lingerie. Wat een héérlijk figuur en wat een partij billen 😍. Kortstondig zoenen, elkaar betasten en veel zin gekregen.
Over naar het bed waar we door zijn gegaan met het opwarmen van onze handen en passievolle kusjes.
Jessica even later haar gang laten gaan. Dit was wel één van de beste mondbeademing die ik beneden heb ontvangen, inclusief perfecte handwerk. Haar even afgeremd, op haar rug gegooid en met mn tong verwend. Hierna weer over naar 69 en elkaar nog even verwend. Condoom erom heen, wat glijmiddel, ze betwiste of mijn formaat oke was qua dikte, dan maar extra glijmiddel en zij er bovenop. Wel rustig aan moeten doen, maar ze weet precies hoe ze een man moet berijden dan wel verwennen. Jessica is voor mij doen héél strak. Verschillende standjes gedaan en gekeken wat ook voor haar prettig was. Het duurde dan ook niet lang dat we beide trillend klaar zijn gekomen met haar on top. Dit was echt lekker!! Hierna nog even lekker gezoend en samen onder de douche gestapt.
Op bed even gezellig gekletst over van alles en nog wat. Prachtige dame met inhoud.

Jessica is een open dame, ze liet me nog een foto zien van Elena (leuke meid) die in de kamer ernaast ontvangt. Ze gaf aan nog max 8 dagen te blijven. Wie weet krijgen ze me de volgende keer zo gek om een trio te doen. Dit was voor mij doen zeer passievol. Alhoewel Stacy qua looks nog op mijn to-do lijstje staat. Dus wie weet.

Normaliter bezoek ik dames niet boven een bedrag van €200, maar Jessica is mijn €250 dubbel en dwars waard geweest.

Herhalingsgevaar? Z-E-K-E-R!!!
Heren: wees zuinig op haar!!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4417595-jessica#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na enkele jaren profiteren van jullie reviews heb ik nu ook maar eens een account gemaakt om een bijdrage te leveren. Ik zal proberen de komende tijd nog een hoop reviews te schrijven!

Het maken van een afspraak gaat via een booker en Jessica zelf ontvangt in een hotel. Ze is precies de dame van de foto's en in het echt een superleuke schattige meid van begin 20 (22 zegt ze zelf). Ze is puur natuur en heeft een ongelofelijk mooi lichaam. Nadat ik uit de douche kwam lag ze op bed te wachtten en begonnen we met het gebruikelijke voorspel. Ze kan uitstekend pijpen en laat zich ook gewillig likken. Het enige minpunt vind ik dat ze af en toe een beetje faked tijdens de seks of wanneer je haar beft. Ik denk dat ze het idee heeft dat veel mannen daar opgewonden van raken, maar persoonlijk knap ik daar erg op af en vindt het veel geiler als een vrouw zich gewoon op een normale manier laat gaan. Echter mocht dat de pret verder niet drukken, want seks met haar is nog steeds fantastisch! Herhalingsgevaar is dan ook groot (als mijn budget dat toelaat). Normaal vindt ik 250 euro voor een uur namelijk veel te duur, maar omdat Jessica qua uiterlijk precies mijn type is moest ik voor haar wel een uitzondering maken (en heb daar zeker geen spijt van gekregen!). Ze doet echt haar best om je een uitstekende tijd te bieden en het is ook een heel leuke meid in de omgang met wie je zowel kan lachen als een prima gesprek voeren.

Concluderend moet ik zeggen dat Jessica zeker mijn top drie is binnen gedrongen (samen met Lola en Allie). Maar ik heb dan ook echt een zwak voor oostblok meiden haha.
 
Inspirerend. Kunnen jullie svp. ook aangeven of het opgegeven uurtarief (€250) inclusief de aangegeven services is (zoals CIM, kontlikken etc.)? Zo niet, wat bedragen die?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4417595-jessica
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan niet anders zeggen, dan dat deze dame m'n verwachtingen volledig heeft overtroffen!
De eerste keer dat ze hier was, was ik al geboeid maar dacht..."het zal toch niet".

En nu lijkt ze wel de meest/ best gerecenseerde dame van 2022 tot nu toe te zijn! En dat, terwijl ze een uurtarief heeft waar niemand van gediend is. Zo ook ík niet, maar met al deze positieve recensies én het feit dat ze compleet aan m'n uiterlijke wensen lijstje voldoet, toch gegaan.

Ongelovelijk. Ik had het níet moeten doen.

Waarom niet? Omdat ik nu elke dag wil!

Jessica is super lief, vrolijk, spring-in-het-veld, sensitief en...geil!

Zo'n jonge dame met deze inzet...ik wou dat er daar veel meer van waren. En dan te bedenken, dat ze toch hele andere dingen aan haar hoofd heeft. Daar was niets van te merken en heb dat onderwerp ook niet aangesneden.

Een uur vol sex. Heerlijk lang PZC, likken, sex, samen douchen, zoenen, knuffelen, kletsen... écht een geweldig uurtje gehad. Kon het maar langer!

Ik was van plan om mogelijk ook Elena even te zien, maar die is al naar huis toe (vreselijk toch?). Jessica ook bijna, maar zodra ze weer in de gelegenheid zijn, dan meld ik mij zeker weer!
 
Tussen haar mogelijkheden staan ook CIF, CIM en kontlikken.
Weet iemand of zij dit ook daadwerkelijk doet en of het in dat geval in- of exclusief is voor het niet niet geringe bedrag van €250?
 
Met zo'n korte tijd ertussen, zal het vast niet een gevalletje koffertje wisselen zijn geweest.
Goed te weten dat deze vriendinnen er weer zijn 👌
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4417595-jessica
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een fantastische vrouw. Jessica is leuk en grappig en slim en bovendien super lekker.
Alles lijkt bij haar vanzelf te gaan, natuurlijk hebben we het wel even gehad over de thuissituatie. Met een vlag van Oekraïne over het bedlampje is dat logisch.
Verder is ze instant geil, en houdt van alles wat seks lekker maakt.
En ze is heel vrolijk, net als op de foto's.
De planner mag nog wel wat bijleren. Amper te bereiken, of reageert nergens op.
Dat geldt ook voor de planner van Alena.
Jammer, want aan Jessica ligt het niet.
Topper!!
 
Wat een fantastische vrouw. Jessica is leuk en grappig en slim en bovendien super lekker.
Alles lijkt bij haar vanzelf te gaan, natuurlijk hebben we het wel even gehad over de thuissituatie. Met een vlag van Oekraïne over het bedlampje is dat logisch.
Verder is ze instant geil, en houdt van alles wat seks lekker maakt.
En ze is heel vrolijk, net als op de foto's.
De planner mag nog wel wat bijleren. Amper te bereiken, of reageert nergens op.
Dat geldt ook voor de planner van Alena.
Jammer, want aan Jessica ligt het niet.
Topper!!

Zo @flodg , weer eens ff lekker gewandeld zie ik 👌

P.S.
"...Dat geldt ook voor de planner van Alena..."

Das logisch, is dezelfde 🤫
 
Ja, dat begreep ik.
Maar OF de vraag over Jessica wordt niet beantwoord, OF de vraag over Alena.
Meestal krijg je op beide vragen geen antwoord.

Hoe dan ook: Jessica is het wachten waard.🤗🤗🤗
Jessica is zeker het wachten waard. ik heb haar ook mogen bezoeken (eindelijk) . wat een feestje ! Het mooiste vind ik haar ondeugende ogen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan