WHEM Jessica, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.363
30/06/21
3.451
43
De booker/agent kennende, zal ook voor deze dame 250 worden gevraagd, maar damn...Ziet er op de plaatjes in elk geval prima uit?!

 
Jammer dat haar halfuur prijs op 180 ligt. Anders had ik een half uur wel willen proberen. Gelijk een uur voor 200 zonder positieve recensies vind ik nog te 'gewaagd' voor mezelf.?

Ze doet me overigens aan de veelbesproken Alice (van Ana) denken qua uitstraling.
 
Jammer dat haar halfuur prijs op 180 ligt. Anders had ik een half uur wel willen proberen. Gelijk een uur voor 200 zonder positieve recensies vind ik nog te 'gewaagd' voor mezelf.?

Ze doet me overigens aan de veelbesproken Alice (van Ana) denken qua uitstraling.
Uurprijs is €250 :p, voor €200 krijg je 45 min.
 
Ik denk dat die 2 gaan battelen om aandacht, dus is het slim als Jessica terug stapt naar 200 anders verliest ze het van Anna en moet ze het zonder ons doen. ???

Ik heb trouwens een date met een bronstige dame die gewoon gratis is, zowaar, dat kan ook nog. ?
 
Hier zijn meer foto's voor de geïnteresseerden, maar ik heb het gevoel dat ze helaas haar prijs niet snel zal verlagen.

Wel echt heerlijk om te zien hoor, allemachtig! Maar of ze voor die 250 je ook alle hoeken en gaten gaat laten zien, of dat het bij standje zeester blijft, das nog wel de vraag ?
 
We hebben eigenlijk een wandelaar nodig die geld zat heeft en overal dan toch maar voor gaat en die een beetje kan schrijven.

Dan weten we iig of we wat missen en wanneer we incidenteel wellicht toch moeten toehappen.

Deze heeft wel echt een leuk koppie!
 
Laatst bewerkt:
We hebben eigenlijk een wandelaar nodig die geld zat heeft en overal dan toch maar voor gaat en die een beetje kan schrijven.

Dan weten we iig of we wat missen en wanneer we incidenteel wellicht toch moeten toehappen.

Deze heeft wel echt een leuk koppie!
Er is een spaarsysteem waar ik weleens van heb gehoord. Stel je hebt 5 deelnemers. Elke deelnemer maakt elke maand 100 over naar de gelukkige in dat maand. Als je als laatste aan de beurt bent krijg je na 4 maanden 100 betaald te hebben ineens 500. Als je als eerste aan de beurt bent los je eigenlijk meer af.

Voor de ene is het sparen, voor de andere is het lenen. Blijft een sigaar uit eigen doos?

Misschien iets voor hier??
 
Er is een spaarsysteem waar ik weleens van heb gehoord. Stel je hebt 5 deelnemers. Elke deelnemer maakt elke maand 100 over naar de gelukkige in dat maand. Als je als laatste aan de beurt bent krijg je na 4 maanden 100 betaald te hebben ineens 500. Als je als eerste aan de beurt bent los je eigenlijk meer af.

Voor de ene is het sparen, voor de andere is het lenen. Blijft een sigaar uit eigen doos?

Misschien iets voor hier??
Goed idee, maar....neuh....zo ver wil ik niet gaan haha....
 
mbt Anna 2:
+: D cup
-: ze kijkt een beetje moeilijk op sommige foto's.

Als ik het goed begrijp is de concurrentie markt van de herfst blondines nu begonnen?

Jessica: 250/uur 180/30 min, 21/22 jr, Cup A
Anna 1: 200/uur 150/30 min, 23 jr, Cup B
Anna 2: 150/uur 100/30 min, 32 jr, Cup D
 
mbt Anna 2:
+: D cup
-: ze kijkt een beetje moeilijk op sommige foto's.

Als ik het goed begrijp is de concurrentie markt van de herfst blondines nu begonnen?

Jessica: 250/uur 180/30 min, 21/22 jr, Cup A
Anna 1: 200/uur 150/30 min, 23 jr, Cup B
Anna 2: 150/uur 100/30 min, 32 jr, Cup D
Anna 2 heeft de beste prijs/cup-verhouding voor jou. We zien de recensie wel verschijnen!?
 
Haar voorkomen is inderdaad alsof ze erg jong is. En toch denk ik dat dit vooral door de foto's komt; specifiek gekozen setjes - foto 19 en 8 in 't roze- op sommige foto's, twee staartjes, cheerleaderpakje. Ik heb geen glazen bol maar iets dunkt me dat ze wel de begin 20 is gepasseerd.
 
We hebben eigenlijk een wandelaar nodig die geld zat heeft en overal dan toch maar voor gaat en die een beetje kan schrijven.

Dan weten we iig of we wat missen en wanneer we incidenteel wellicht toch moeten toehappen.

Deze heeft wel echt een leuk koppie!
heb niet geld zat maar ik doe m'n best.

Er was volgens mij iemand op hookers die echt met z'n lul in iedere hoer in Amsterdam e.o. zat en dan ook niet eens de goedkoopste. Ben z'n naam vergeten, volgens mij heeft ie hier (nog) niet gepost.
 
mbt Anna 2:
+: D cup
-: ze kijkt een beetje moeilijk op sommige foto's.

Als ik het goed begrijp is de concurrentie markt van de herfst blondines nu begonnen?

Jessica: 250/uur 180/30 min, 21/22 jr, Cup A
Anna 1: 200/uur 150/30 min, 23 jr, Cup B
Anna 2: 150/uur 100/30 min, 32 jr, Cup D
Als je het zo neerzet, dan snap ik de prijzen wel...maar alleen op basis daarvan hoor ?

Is wat mij betreft ook de goede "rang volgorde" , alhoewel Anna 2 door mij in elk geval níet bezocht zal worden ?
 
Haar voorkomen is inderdaad alsof ze erg jong is. En toch denk ik dat dit vooral door de foto's komt; specifiek gekozen setjes - foto 19 en 8 in 't roze- op sommige foto's, twee staartjes, cheerleaderpakje. Ik heb geen glazen bol maar iets dunkt me dat ze wel de begin 20 is gepasseerd.
Begin 20, ik zeg: dikke prima!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan