WHEM Jessica, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was een geintje hè 😉
Bovendien is het maar liefst 25 minuten (rekenend met 180 voor 30 minuten).

Zonde is, dat we het wéér over prijzen hebben.
Ik vind haar qua uiterlijk gewoon het summum!
 
Dan moet je gaan en ben ik oprecht erg benieuwd!

Ik vind haar uiterlijk ok, maar die Anna is net iets meer mijn type. Maar goed, foto's en realiteit is een ander ding he.....bij Jessica vind ik haar bij foto 14 of 15 gewoon ok, maar niet van de buitenklasse.
Mis dan gewoon net wat voorgevel. Dus zou het wel heel fijn kunnen zijn, maar in mijn geval niet voor meer dan de hoofdprijs.

Sorry als ik daar dan steeds over begin, maar dat werken ze zelf in de hand vind ik dan dus. Als je ergens uit eten gaat en het is heel lekker en kost 50 of 60 euro is dat prima, maar ik ken ook restaurants waar je eindigt op 200 en dat vind ik voor een etentje te duur, hoe lekker ook.
En daar begin ik dan ook steeds over. Wat dat betreft heb ik geduld en een neutraliserende extreem zaad-dodende pen als het moet haha... ;)
 
Dan moet je gaan en ben ik oprecht erg benieuwd!

Ik vind haar uiterlijk ok, maar die Anna is net iets meer mijn type. Maar goed, foto's en realiteit is een ander ding he.....bij Jessica vind ik haar bij foto 14 of 15 gewoon ok, maar niet van de buitenklasse.
Mis dan gewoon net wat voorgevel. Dus zou het wel heel fijn kunnen zijn, maar in mijn geval niet voor meer dan de hoofdprijs.

Sorry als ik daar dan steeds over begin, maar dat werken ze zelf in de hand vind ik dan dus. Als je ergens uit eten gaat en het is heel lekker en kost 50 of 60 euro is dat prima, maar ik ken ook restaurants waar je eindigt op 200 en dat vind ik voor een etentje te duur, hoe lekker ook.
En daar begin ik dan ook steeds over. Wat dat betreft heb ik geduld en een neutraliserende extreem zaad-dodende pen als het moet haha... ;)
Ze zijn allemaal van goud geworden?
Jessica, Elena, Ksenia..
 
Ik zal zal al die oekraine protesten en wilde ook wat doen. Dus heb nog maar een keer bij Jessica wat geld "gedoneerd"
Ze is gewoon mijn ideal beeld van schoonheid, en ook nog een keer vol nypho. Zat met dr te grappen dat ze wel bij me kon komen wonen, eerste wat ze zegt is dat ze dan wel elke dag wil neuken XD. Die meid kan me echt gek maken.
Ja 250 euro is veel, maar ook zeker waard. Ik heb genoeg missers gehad op 150 euro/u ben er wel achter dat de betere dames gewoon meer vragen.
Soms heb je geluk hoor met 150 maar dat is in Amsterdam voor mij misschien 1 uit de 3 keer, kost je dan 450 voor 1 leuke date :p
Elena en die andere chiks heb ik niet gezien, maar ze vertelde dat ze met elena in het weekend nog tot laat in de clubs aan het feesten is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan