Recensie Jessica, Diane’s Secret, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dimples

Newbie
12
15/11/21
12
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Jessica&originUrl=girls.php
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al enige tijd terug ontmoette bij een bezoek aan Diane's Secret een mooie, blonde, Poolse meid, namelijk Jessica. Ze heeft een slank postuur, heerlijke slanke benen en haar is cupmaat B. Kortom, haar lijf is heerlijk. Zoals ze op de website van Diane's Secret staat, klopt prima.

Ik geef er eigenlijk de voorkeur aan om zo'n meisje voor twee uren te boeken, maar ik was eigenlijk al moe en kende Jessica nog niet zo goed. Vandaar dat ik haar maar een enkel uurtje boekte.

Het is altijd maar afwachten of een meid op de kamer net zo leuk is als bij het voorstellen, en gelukkig was dat bij Jessica ook zo. Ze spreekt Nederlands, maar geeft de voorkeur aan Engels. Ik liet m'n geslachtsdeel door haar wassen en meteen kwam die tot leven. Het is toch altijd weer opmerkelijk dat dat bij sommige meiden heel makkelijk gaat en bij andere meiden wat lastiger, omdat er toch een bepaalde klik aanwezig moet zijn.

Hierna zijn we op het bed waar ik haar tegen me aan liet liggen, zodat we lekker konden knuffelen en zoenen. Ik liet haar eerst haar slipje en haar schoenen aanhouden en uiteindelijk alleen haar schoenen. Ze heeft heerlijke borsten en mooie, slanke benen. Nadat ze me had gepijpt, ging ze, zonder dat ik haar had laten weten of ik dat wel wilde, op m'n pik zitten. Ik liet dat even toe, maar nam haar daarna toch in een andere standjes. Afwisselend nam ik haar lekker hard op z'n hondjes en missionaris, zowel met haar heerlijke benen naast me, als over m'n schouders heen. Tussendoor pijpte ze me af en toe. Na haar lekker geneukt te hebben ben ik heerlijk klaargekomen. Na afloop praatten we nog wat over koetjes en kalfjes.

Het was een heerlijke ervaring en nadien ben ik haar vaker blijven bezoeken. Ze is zeker een van m'n favoriete meiden bij Diane's Secret.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan