- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/jessica-latina/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Deze dame 2 weken geleden bezocht, op vrijdag, voor een uurtje in Hasselt.
www.redlights.be
Dame is niet de dame van de foto's!
Ben toch binnnen gestapt, had eigenlijk moeten omdraaien, toch niet gedaan. Braziliaanse dame die er toch best goed uitzag. Spreekt nauwelijks Engels. Normaal postuur, grote kont.
Wel een aardige leuke dame die best veel inzet toont en best goed pijpt (zonder condoom). Seks was ook best goed, met name in doggy was het wel genieten. Het hele uurtje volgemaakt en ook 2 orgasmes. (had ik niet om gevraagd maar een 2e ronde werd dus op eigen initiatief wel gegeven). Dat zijn dan wel weer een paar pluspuntjes + de inzet.
Daarom geef ik toch een voldoende, ondanks dat ik het niet ok vind dat de foto's van iemand anders zijn,

Jessica Latina (28 jaar)
Het profiel van Jessica Latina (28 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32497931151.

Dame is niet de dame van de foto's!
Ben toch binnnen gestapt, had eigenlijk moeten omdraaien, toch niet gedaan. Braziliaanse dame die er toch best goed uitzag. Spreekt nauwelijks Engels. Normaal postuur, grote kont.
Wel een aardige leuke dame die best veel inzet toont en best goed pijpt (zonder condoom). Seks was ook best goed, met name in doggy was het wel genieten. Het hele uurtje volgemaakt en ook 2 orgasmes. (had ik niet om gevraagd maar een 2e ronde werd dus op eigen initiatief wel gegeven). Dat zijn dan wel weer een paar pluspuntjes + de inzet.
Daarom geef ik toch een voldoende, ondanks dat ik het niet ok vind dat de foto's van iemand anders zijn,