WHEM Jill,Heusden-Zolder

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recentelijk proberen af te spreken in Boom ... Initieel heel vlotte over en weer communicatie via SMS .(cfr nederlandse nummer!!) maar uiteindelijk stond ik voor de deur en beweerde ze per sms dat we geen afspraak hadden
Zou er een 'manager' tussenzitten?
 
Iemand ervaring met deze schone kn
Heusden ?
Yes, goede ervaring. Fijne vrouw die openstaat voor eens wat anders mits overleg natuurlijk, ze geeft wel haar grenzen aan.

Kwa looks is mooie vrouw met grote zachte borsten.
 
Lekker vrouwtje, denk wel iets ouder als in de beschrijving staat.
Pijpen met condoom. Stond al dadelijk gewillig nat. Lekker gebeft en in de jacuzzi gezeten. Was wel niet veel aan die jacuzzi. Praat wel veel.
Al bij al leuke date gehad maar denk niet dat ik nog terug ga
 
Heerlijke Nederlandse milf met een vlotte babbel. Nu al meerdere keren terug geweest en echt een aanrader. Er geil, nat en gewillig. Ik zou haar jonger juist schatten. Ze is druk bezet maar echt een dikke 10+. Vandaag weer een afspraak gemaakt

Echt hele mooie vrouw met prachtig lijf en echt een aanrader. Erg geil, nat en pijpen met condoom merk je niet eens. Echt een natuur talent. Ze is erg druk bezet altijd en niet altijd mogelijk een afspraak te maken. Maar echt de moeite waard. Beste een afspraak op voorhand maken. Ik ben al 3 x geweest
 
Er bestaat een recensie over Jill
Met trouwens dezelfde titel Jill huesden zolder boom van een voormalig lid misschien iets vanuit het mod forum om die samen te voegen
A) Als je bericht niet rapporteert. Zien wij je vraag niet
B) Ze ontvangt op 2 verschillende plaatsen. Du samenvoegen gaat niet.
Zal kijken om in beide topics een verwijzing naar elkaar te maken
 
Ze ontvangt dus wisselend in of Heusen Zolder of Boom

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan