Recensie Jill, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ricardo99

Newbie
20
19/05/25
4
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Haarkleur
Blond
Geen herhaling hier voor mij. Jill uit Utrecht slechtste ervaring ooit. Ze ontvangt 3/4 man per keer denk ik als ze ontvangt in een hotel. En doet dit denk ik 1x in de zoveel tijd.

Ik was zeker nummer 4. Het was al wat later op de dag. Bij binnenkomst stonk ze gewoon naar zweet en was 20kg zwaarder dan op de foto's waarvan ik twijfel of ze van haar zijn.

Ze begon al gelijk over dat ik er buitenlands uit zie door me bruine haren. Ben ik niet maar dit laat al zien dat ze een negatief racistisch persoon is.

toch maar doorgezet geen leuke sfeer en daar onder stonk het nog erger. Even snel gefoceert om toch klaar te komen en direct weg wou er geen seconden langer zijn. Ze vroeg ook nog na het klaarkomen om een fooi ze vond dat ze goed bezig was.... de gek me slechste ervaring en dan nog klaplopen ook.

Inmiddels al weer nieuwe datums dus als je het overweegt zelf weten....

Ik moet zeggen dat ik door deze review gelijk genezen ben van Jill, ik heb contact met haar gehad en kwam toen redelijk geil over door de manier van communiceren. Ze vroeg mij eerst om een foto wat ik eerst afgeslagen had, ik twijfelde enorm aangezien het een lekkere vrouw is om te zien op basis van haar foto's.

Ik moet zeggen dat ik door deze review gelijk genezen ben van Jill, ik heb contact met haar gehad en kwam toen redelijk geil over door de manier van communiceren. Ze vroeg mij eerst om een foto wat ik eerst afgeslagen had, ik twijfelde enorm aangezien het een lekkere vrouw is om te zien op basis van haar foto's.
Ja dit moeten echt oudere foto's zijn. Verder praat je waarschijnlijk gewoon met een zogenoemde Agent van haar onlyfans en f2f die een deel van haar opbrengsten krijgt. Ze wou ook teveel informatie... in welke auto zit je, welke kleur jas heb je aan nadat ik dat gaf liep er 1 man langs bijna 100% hoorde hij erbij en keek goed naar binnen. Kortom afspraak begint al heel vaag.

Terug
Bovenaan Onderaan