- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Haarkleur
- Blond
Geen herhaling hier voor mij. Jill uit Utrecht slechtste ervaring ooit. Ze ontvangt 3/4 man per keer denk ik als ze ontvangt in een hotel. En doet dit denk ik 1x in de zoveel tijd.
Ik was zeker nummer 4. Het was al wat later op de dag. Bij binnenkomst stonk ze gewoon naar zweet en was 20kg zwaarder dan op de foto's waarvan ik twijfel of ze van haar zijn.
Ze begon al gelijk over dat ik er buitenlands uit zie door me bruine haren. Ben ik niet maar dit laat al zien dat ze een negatief racistisch persoon is.
toch maar doorgezet geen leuke sfeer en daar onder stonk het nog erger. Even snel gefoceert om toch klaar te komen en direct weg wou er geen seconden langer zijn. Ze vroeg ook nog na het klaarkomen om een fooi ze vond dat ze goed bezig was.... de gek me slechste ervaring en dan nog klaplopen ook.
Inmiddels al weer nieuwe datums dus als je het overweegt zelf weten....
www.sexjobs.nl
Ik was zeker nummer 4. Het was al wat later op de dag. Bij binnenkomst stonk ze gewoon naar zweet en was 20kg zwaarder dan op de foto's waarvan ik twijfel of ze van haar zijn.
Ze begon al gelijk over dat ik er buitenlands uit zie door me bruine haren. Ben ik niet maar dit laat al zien dat ze een negatief racistisch persoon is.
toch maar doorgezet geen leuke sfeer en daar onder stonk het nog erger. Even snel gefoceert om toch klaar te komen en direct weg wou er geen seconden langer zijn. Ze vroeg ook nog na het klaarkomen om een fooi ze vond dat ze goed bezig was.... de gek me slechste ervaring en dan nog klaplopen ook.
Inmiddels al weer nieuwe datums dus als je het overweegt zelf weten....
3-5 juli kom je op m'n hotelkamer? geen prof!
Hi schat! Ik ben geen prof, maar heb wel al vaker een advertentie gehad op SJ en aantal dates. En ben nog lang niet verzadigd! Wil meer, meer misd...