Recensie Jill, Zoetermeer 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gehaktstaaf

Wandelaar
62
24/02/22
77
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-meid-zoekt-genot_8384277
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aangezien er nog geen recensies waren, heb ik vandaag met deze dame afgesproken.
Gezien de advertentie tekst en de foto's + de manier van communiceren, vermoede ik al dat het hier een amateurtje zou zijn, die niet dagelijks een afspraak maakt.

Mijn aanname was correct, en daar was ik ook naar op zoek, dus dat was een plus punt.

De foto's in de advertentie zijn lastig te beoordelen, maar denk niet dat ze van haar zijn.
Evenals de foto's die ze via de mail nog stuurde, op verzoek.

Maar goed, de recensie;
Afspraak maken per mail verliep soepel. Paar mailtjes met vragen heen en weer en klaar.
Dame stond op het afgesproken tijdstip klaar en ontving me in een prima appartement. Netjes onderhouden en schoon.

Ze was zeker wat forser dan ik had verwacht nav de foto's, maar goed, soms heeft dat ook wel iets.
Ze heeft in ieder geval prachtige groene ogen, dat wel.

Eerst even naar de woonkamer wat kletsen en drinken, toen door naar de slaapkamer. Ze was iets verlegen en ik moest het gesprek een beetje op gang brengen om het ijs te breken, maar dat lukte redelijk snel.

Toen ze haar jurk uitdeed schok ik een beetje van haar buik, die nog dikker was dan ik had verwacht, maar ach, weer eens wat anders.

Op bed eerst even lekker knuffelen, strelen, zoenen (geen tong) en opwarmen, dat was prima.
Maar omdat ze zelf weinig tot geen initiatief nam, ben ik na tien min zelf maar naar beneden gekropen om haar poesje goed te proeven en voelen.
Smaakte en rook overigens prima en voelde goed nat aan.

Daarna weer was zoenen, tepels likken en een paar minuten lang pussysliden (ZC), waarbij ze zich een aantal keer zo leek te maneuvreren dat mijn tipje net even naar binnen kon kijken.

Condoompje er toen om en ze kwam bovenop me zitten en begon me rustig te bereiden.
Niet heel onverdienstelijk, maar ook niet heel speciaal.
(Al hield ze het best wel lang vol)

Daarna haar lepeltje lepeltje flink genomen. Dat was prima en het condoompje vol gespoten.
(Al met al zo'n 25 min geneukt)

Kreeg toen een wc-papiertje om pielemans schoon te maken en aanbod om te douchen.

Bij vertrek de financiën geregeld en weer op naar huis.
Al met al precies een uurtje binnen geweest, dus dat was netjes.


Samengevat;
- Ze is best passief
- Fors (+/-100KG?) Type BBW
- Hangende borsten, maar wel goed harde tepels erop
- Redelijk strak van beneden
- Leuke ogen, maar rest van uiterlijk is meer je buurvrouw
- Wel verzorgd (net gedoucht, rook lekker, schoon van onderen, geschoren, enz)


Herhalingsgevaar?
Niet voor deze prijs.
Zou zeker wel terugkomen als de prijs voor een uurtje rond de 100 tot 150 zou liggen, maar 200,- is voor mij net te veel voor de service en de dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan