Jonge 'ondernemer' lokte minderjarige meisjes de prostitutie in: eis 4 jaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puupje

Newbie
23
25/01/23
25
1
De 24-jarige A.Ö. uit Breda heeft volgens de officier van justitie in 2020 drie meisjes (13, 14 en 15) aan het werk gezet als prostituee in een flat in die stad. Samen met zijn 15-jarige neefje, diens vriendin en nog een 16-jarige vriend had Ö het plan bedacht om met prostitutie geld te verdienen. Maandag werd voor de rechtbank in Breda vier jaar cel tegen hem geëist.

 
Hij 'wist niet dat ze minderjarig waren'... als ze alle 3 onder de 16 zijn, waaronder 1 zelfs 13 (!). Sure gast... Jezus wat een zwak excuus. En dat die 2 jongens van 15 en 16 dit een geil idee vonden met hun tienerhormonen kan ik mij nog ergens voorstellen, maar dat die vriendin (die vermoedelijk van soortgelijke leeftijd is) hierin meeging? Vind ik al even shockerend...

De geëiste 4 jaar is inderdaad gezien de mentale schade die hij berokkend gaat hebben aan die meisjes veel te licht...
 
Hij 'wist niet dat ze minderjarig waren'...
Als ik al eens binnen gehoorafstand sta van een gesprek tussen een jongen en een meisje, dan is gegarandeerd één van de eerste vier vragen er eentje waarbij hij vraagt hoe oud ze is.
Dat is sowieso een impertinente vraag, maar ik ga ervan uit dat hij dondersgoed wist hoe jong ze was.
De geëiste 4 jaar is inderdaad gezien de mentale schade die hij berokkend gaat hebben aan die meisjes veel te licht...
Maak er maar 14 van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan